( Simay ' ın ağzından )
Alarm çalmıştı aslında okula gitmek istemiyorum bunun için iki nedenim vardı. Birincisi gece heyecandan uyuyamadığım ve uykum olduğu için, ikincisi Yoongi ' den uyandığım için. Daha fazla oyalanmayıp hemen hazırlandım ve yola koyuldum.
♥♥♥
Okula gelmiştim sınıfa girmek istemiyordum kesin Yoongi sırasında oturmuş arkadaşlarıyla konuşuyordu ellerim titriyerek sınıfın kapısını açtım ve düşündüğüm şey doğru çıkmıştı. Yoongi ve arkadaşları camın kenarında toplanmış konuşuyorlardı. Ben sınıfa girince hepsi bana baktı hemen sırama geçip oturdum. Jimin yanıma gelerek "Selam yenge" dediği anda hem şaşırdım hemde utandım. "S- selam" yine kekelemiştim lanet olsun. " Yoongi bana yani bize her şeyi anlattı" fısıldayarak " İyi bok yedi" dedim. Jimin dediğimi anlamamış olacak ki " Efendim? " dedi. " Evet biz sevgiliyiz " dedim. Jimin " Hadi gel sohbet edelim" dedi ve beni Yoongilerin yanına çekiştirdi. Yoongi bana gülümseyerek "Selam sevgilim" dedi. Bana sevgilim demesi çok garip geliyordu bende ona gülümseyerek " Selam sevgilim" dedim. Sonuçta artık sevgiliydik değil mi tabiki sevgilim diyecektim Tae " Bence sizin adınıza bugün cafe ' de buluşalım" dedi. Yoongiyle aynı anda kafamızı 'Olur' anlamında salladık. J- Hope " O zaman okul çıkışı cafe ' de buluşuyoruz" hoca gelmişti yerlerimize oturduk. Hoca ders anlatırken arada bir Yoongiyle bakışıyorduk. Sonra ben Yoongi ' nin elini tuttum ve ona baktım sanırım şaşırmıştı.
◆◆◆◆◆◆
Okul bitmiş şu anda cafe ' de oturuyorduk. Jungkook " Yoongi ne zaman Simaya aşık oldun? " Yoongi gülümseyerek " Okulun 2. günü" hepsi şaşırmıştı. Namjoon " O kadar çabuk mu aşık oldun? " ben " Siz hiç ilk görüşte aşk diye bir şey duymadınız mı? Bizde ilk görüşte birbirimize aşık olduk" dedim. Yoongide bana katılarak
" Aynen biz birbirimize ilk görüşte aşık olduk" dedi elimi tutarak. Jin Yoongi ' ye şaşkın şaşkın bakarak " Yoongi sen ilk defa bir kıza aşık oluyorsun" ve sonra bana dönerek " Simay Yoongi'nin değerini bil. Çünkü Yoongi ilk defa bir kıza aşık oldu. Normalde Yoongi hiçbir kıza pas bile vermezdi" sonra Tae " Sen Yoongi ' nin aşk mesleğisin Yoongi hiçbir kıza aşık olmazken, sen ona aşk sihiri yaptın ve kendine aşık ettin," dedi. Tae'nin bu lafına hepimiz çok gülmüştük. Biraz daha sohbet ettik. Saat geç olmuştu zaten okuldan geç çıkıyorduk Allahtan yarın haftasonuydu güzel bir uyku çekecektim. " Saat geç oldu ben kalkıyim," dedim çantamı alarak. Yoongi " Aynen saat 12' ye geliyor" dedi. Herkes ayağa kalktı sonra vedalaşıp cafe ' den çıktık. Tam Yoongi ' yi arkada bırakmış yürüyordum ki sesini duymamla durmuştum.
" Hey küçük hanım sen benimle geliyorsun. Ben seni evine bırakacağım" dedi ve elimden tutup arabaya doğru götürdü ve arabaya bindik. Yoongi " Biz ne biçim sevgiliyiz? Daha birbirimizde telefon numaralarımız bile yok" diyerek güldü. " Aynen" diyerek bende güldüm. Yoongi bana telefonunu uzatarak " Al numaranı yaz " dedi. Aldım ve numaramı yazdım rehbere de ' Sevgilim' diye kaydetip telefonu ona geri uzattım. Evimin önüne gelmiştik " İstersen içeri gel " dedim. Yoongi piç smile atarak " Emin misin? " diye sordu. Biraz düşündükten sonra jeton daha yeni düşmüştü. " Pislik, çok fesatsın Yoongi" diyerek koluna hafifçe vurdum. Yoongi kahkaha attı gerçekten çok güzel kahkaha atıyordu. Sonra bana dönüp " Hayır aşkım çok uykum var. Ama yarın öğlen 12:00 ' de hazır ol seni bir yere götüreceğim. Ama sakın kahvaltı yapma, ben sana mesaj atınca aşağıya gel. Seni aşağıda bekliyor olacağım" dedi. " Tamam aşkım" dedim ve dudağına öpücük kondurup arabadan inmiştim. Tam eve giriyordum ki hala Yoongi ' nin beni beklediğini gördüm ve el salladım, oda bana el salladı. Sonra eve girdim ve kapıyı kapattım Yoongi ' de benim eve girdiğimi görünce gitti. Hemen üstüme Hello Kitty' li pijamalarımı giydim ve kendimi uykuya teslim ettim.Selam hikayemi okuyorsunuz ama oy ve yorum yapmıyorsunuz. Böyle yapacaksanız hiç okumayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FİRST LOVE 《MYG》
FanfictionTek boş yer vardı... Kafasını sıraya koymuş uyuyan gri saçlı çocuğun yanı... Acemi bir yazar olduğum için hatalarım varsa kusura bakmayın. Ama güzel bölümlerle sizinle olacağım. Mutlaka okumanızı öneririm ;) :)