~ CAFE ~

128 101 30
                                    

Çıkış saati gelmişti.  Be ve Yoongi şu anda yolda yürüyorduk. Yoongi çok sessiz bir çocuktu, ama bu benim için fazla da önemli bir şey değildi önemli olan iyi ve güvenilir bir çocuk olmasıydı. Ben tam bunları düşünürken cafe' ye gelmiştik bile içeri girdik ve oturduk.  Yoongi bir pasta ve yanına kahve sipariş vermişti bende aynısından sipariş verdim. Siparişlerimiz geldiğinde ikimizde pastamızdan ve kahvemizden bir yudum aldık. Yoongi bana bakarak" Seni dinliyorum Simay" dedi , bende anlatmaya başladım" Biz aslında 4 kişilik bir aileydik. Annem,  babam ben ve bir kız kardeşim vardı.  Kız kardeşimle çok iyi geçiniyorduk, Onu çok seviyordum. Kardeşimin hoşlandığı bir çocuk vardı o çocuğu çok seviyordu. Bir gün  çocuk trafik kazası geçirdi ve o gün öldü. Kardeşim bu haberi duyunca kriz geçirdi ve yasa girdi.  Doğru dürüst bir şey yiyip içmiyordu. Odasından sadece bir şeye ihtiyacı olduğu zaman çıkıyordu. Başka türlü hiç odasından çıkmıyordu. Kaç defa çıkması için yalvardım ama beni dinlemedi. Yatağında uzanmış öylece tavanı izliyordu evde hayalet gibi dolaşıyordu. Kardeşim ilk defa dışarı dolaşmaya çıkmıştı. Onu yanlız bırakmamak için onunla gitmek istesem de karşı koymuştu. Ve yolda giderken ona araba çarptı ve o öldü..." Boğazım düğümlenmeye başladı , zor nefes alıyordum. Ve zar zor konuşmaya çalıştım " En kötüsü de neydi biliyor musun? Kardeşimin öldüğü gün d- doğum günüydü. 16 yaşına girecekti." Daha fazla gözyaşlarımı tutamayıp hüngür hüngür ağlamaya başladım. Yoongi' ye baktığımda onunda gözleri dolmuştu.

( Yoongi 'nin ağzından)
Simay ' ın anlattığı şey beni benden almıştı. Gerçekten kardeş sevgisi bambaşka bir şeydi. Ve bu anlattığı olaydan sonra gözlerim dolmuştu.  Ağlamadım, ağlayamazdım. Ona moral vermeliydim. Ağlarsam o daha çok üzülüp daha çok ağlayacaktı. Simay çok iyi bir kızdı ve ben onu daha fazla üzmek istemiyordum.  Çok fazla ağlıyordu konuşmaya başladım" Tamam daha fazla ağlama Simay. Gel benim evime gidelim." Simay ağlamasını kesmiş şaşkın bir şekilde bana bakıyordu. " E- evine mi ?"  Ben bunu duyunca"  Hayır sakın yanlış anlama, sadece-" " Tamam Yoongi gidelim" dedi ve cafe ' den ayrıldık.

Lütfen yorum yapıp oy vermeyi unutmayın :)

FİRST LOVE 《MYG》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin