*DÜĞÜN ALIŞVERİŞİ *

65 84 16
                                    

Türkiye'ye geleli 2 hafta olmuştu sadece düğün yeri hazırdı düğünde davul zurna olmayacaktı müzik olacaktı. Bugün gelinlik ve damatlık bakmaya gidecektik.
<♡><♡><♡>
Bir sürü gelinlik denemiştim ama hiç birini beğenmemiştim. Yoongi'nin ailesi'de Türkiye'ye gelmişti.  Yoongi siyah bir damatlık almıştı. Gelinliğimi alırken sadece Yoongi ' nin annesi ve benim annem vardı.  Yoongi dışarıda bekliyordu içeri almamıştık.

Çünkü biraz merak etsin istemiştim. 10. Gelinliğimi de beğenmemiştim derken bir tane gelinlik gözüme çarpmıştı.
(Y/N  Buz getirin nsjdndndjdjdj tamam sustum shjdjdjdjdj)

Çok klasik olabilirdi ama sadece o gelinliği beğenmiştim. Hemen gelinliği alıp deneme kabinine girdim. Gelinlik giyinmesi ve çıkarması çok zordu, ayrıca bu 11. deneyişimdi.

Kabinden çıktığımda annemlere baktım.  İkiside yanıma gelerek
"Kızım çok yakıştı. Bence bunu almalısın" dediler. Gerçekten de bu gelinlik tam bana göreydi hemen satın alıp gelinlik dükkanından çıktık. 

Çıktığımızda babamla Yoongi ' nin abisi ve babası arabaya binmiş bizi bekliyorlardı. Yoongide duvara yaslanmıştı.

Yoongi bizim yanımıza gelip
"Sonunda çıktınız 2 saattir beklemekten ağaç olduk" dedi. Yoongi ' nin anneside " Abinler arabada oturuyor sende otursaydın. Sana kim dedi bizi dışarıda bekle" dedi. "Hadi arabaya binelim" dedi annem ve arabaya binip eve doğru yol aldık.
<♡><♡><♡>
Akşam olmuştu.  Yoongi yerde yatıyordu bende yatağımda yatıyordum. 2 hafta sonra düğünümüz vardı o yüzden çok heyecanlıydım.  Kafamı yastığıma koyar koymaz hemen uyudum.

FİRST LOVE 《MYG》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin