♥EVLİLİK TEKLİFİ ♥

101 89 46
                                    

( Yoongi ' nin ağzından )
Bugün benim için heyecanlı ve bir o kadar da mutlu bir gündü.  Çünkü Simay ' a evlilik teklifi edecektim. Hemen organizasyona başladım. Evlilik teklifini kendi evimde yapıcaktım o yüzden Simay ' ı ne kadar sevdiğimle ilgili küçük küçük notlar yazıp evin kapısının üstüne yapıştırdım. Sonra yerlere kırmızı güller ve mumlar koydum. Bahçeye de aynı işlemi uyguladım.  Saçlarıma elimle şekil verdim ve mavi takım elbisemi giyindim.  İşte şimdi hazırdım. Son olarakda Simay ' a mesaj attım. 
" Sevgilim hemen evime gelmen gerekiyor,  çok acil." Bilerek böyle bir mesaj yazdım ki çabuk gelsin.  Birkaç dakika sonra telefonuma mesaj geldi.  Simaydan ' dı. " Yoongi ne oldu?!" Yalan söylemeyi hiç sevmem her insan illaki yalan söyler.  En çokta bu yalanın sonu güzel olacağından. Ve hemen bir yalan uydurdum " Başım dönüyor lütfen gel." " Hemen geliyorum sevgilim."
( Simay ' ın ağzından )
Grup arkadaşlarımla cafe ' de oturuyorduk. Ve telefonuma mesaj geldi mesaj Yoongiden' di ve kötü olduğunu söylüyordu. Bu mesajı okuyunca arkadaşlarıma hemen gitmem gerektiğini söyleyip cafe ' den ayrıldım. Ve aceleyle taksi bulup bindim.  Cidden şu Yoongi kendine hiç iyi bakmıyor çok zayıf doğru dürüst yemek yemezsen tabi başın döner.  Ona bir şey olmasından çok korkuyordum. Birkaç dakikanın ardından Yoongi ' nin evine gelmiştim.  Hemen ücreti ödeyip aceleyle taksiden indim.  Evin kapısının önüne geldiğimde kapının üzerindeki notları gördüm ve tek tek okumaya başladım.  "Papatyalar gibi sevdan, her yaprağın ayrı bir mutluluk. Deli gibi sarhoş olup her şeyi iki tane gördüğümde bile sen birtanesin. İyi ki aynacı değilim her gün ayna kırardım. Sana baktığı için sen baktığın için.  Benim sadece sana ihtiyacım var sesine, gözlerine,  mesajlarına, cümlelerine. Hayatını anlat deseler ben hep senden bahsederim. Sensiz bir gün bile geçirmek, senin olmadığın bir dünyayı düşünmek bile istemiyorum. Hayatıma güneş gibi doğan kadın,  seni her şeyden vazgeçecek kadar çok seviyorum. Bunca kalabalık içinde sığındığım tek limansın. Senden başka kimsede bulamadığım huzurumsun. Ömrümün en güzel mevsimisin sen. Çok çok güzel de olsan, sönmeyen yıldız yok. Mutlu olmak kimin umrunda? Yanımda sen ol yeter.  Yüzünün bana çoğu şeyi unutturduğuna şahit oldum. Seni hak edebilecek kadar ne yaptığımı soruyorum her gece kendi kendime. Bir yanıt bulamadıkça anlıyorum ki sen bana bu dünyada karşılıksız verilmiş en güzel şeysin. Dünya bir yana sen bir yana diyemem.  Sen benim dünyam oldun çünkü.  Yaşama alanım ve nefes aldığım yer... İyi ki varsın. Cennet hayallerinin gerçekleştiği yerse eğer,  Seninle bir randevumuz daha var sevgilim.  Bir elin nesi iki elin sesi var derler.  O halde tut ellerimden sevdiğim,  aşk'a en büyük sesi biz getirelim..." Ve buna benzer bir sürü notlar asılıydı. Kalbim küt küt atıyordu ve elim titriyerek anahtarla kapıyı açtım ve içeri girdim.  Girer girmez yerlerde güller ve mumlarla karşılaştım. 

Telefonuma gelen mesajla irkildim mesaj Yoongiden ' di

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Telefonuma gelen mesajla irkildim mesaj Yoongiden ' di. 
"Şimdi evin arka bahçesine gel seni orda bekliyor olacağım." Bu mesajı okuyunca daha çok heyecanlanmıştım.  Ve bu sefer tek ellerim değil,  bütün vücudum titriyordu. Yavaş ve titrek adımlarla arka bahçeye doğru ilerledim. Bahçeye girdiğimde şok oldum.  Mumlar ve güllerle kocaman bir kalp şekli yapmış ve ortasında durmuş beni bekliyordu.  İlk defa Yoongi ' yi takım elbiseyle görüyordum gerçekten şu an çok mutluydum.

  İlk defa Yoongi ' yi takım elbiseyle görüyordum gerçekten şu an çok mutluydum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Sevgilim gelmeyi düşünüyor musun ? Daha ne kadar bekliyeceksin orda?" Yoongi ' nin sesini duyunca kendime geldim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Sevgilim gelmeyi düşünüyor musun ? Daha ne kadar bekliyeceksin orda?" Yoongi ' nin sesini duyunca kendime geldim.  Ve Yoongi ' nin yanına gittim. Yoongi çömelip ellerimi tuttu ve " Eğer seni sevmek ve nefes almak arasında seçim yapmam gerekseydi, son nefesimi " Seni seviyorum" demek için kullanırdım. Son nefesimi verene kadar birlikte olmak için,  benimle evlenir misin? " Şu an ne diyeceğimi bilemiyordum çok duygulanmıştım. " Yoongi seni hiç bırakmıyacağıma dair söz veriyorum ve seni seviyorum" bağırarak " SENİNLE BİRLİKTE HAYATIMIZI BİRLEŞTİRMEK, VE SENİNLE EVLENMEK İSTİYORUM BAY MİN YOONGİ!" Yoongi yüzüğü parmağıma taktı.  Sonra birbirimize sarıldık. Şu an mutluluktan ikimizde ağlıyorduk. Sonra Yoongiye dönüp dudaklarına yapıştım nefesimiz kesilene kadar öpüştük. Nefes almak için ayrıldığımızda " Bebeğim sakın beni bırakma" dedi Yoongi nefes nefese. "Seni asla bırakmayacağım Yoongi" dedim bende nefes nefese. Sonra tekrar birbirimize sıkıca sarıldık. Etrafa bakarak " Yoongi herşey çok güzel olmuş.Tüm bunlarla ne kadar uğraştın?" dedim . Yoongi gülümseyerek " Sadece 2 saat" dedi. Ona tekrar sarılarak " Seni çok seviyorum" dedim. " Bende seni seviyorum.  Üşüyüceğiz hadi içeri girelim" dedi Yoongi.  Kafamı ' Tamam ' anlamında sallayıp içeri girdik. Koltuğa oturduğumda Yoongiye bakıp sitemle konuşarak " Neden bana çok kötü olduğunu söyledin? Çok korktum biliyor musun?" dedim. Yoongi benim bu ani değişen halime gülerek " Aşkım sana eğer bu süprizi söyleseydim olmazdı ki düşünsene sana mesaj atıyorum ' Aşkım çabuk gelmelisin sana evlilik teklifi edicem' desem sence de mantıklı olur muydu?" 'Hayır' anlamında kafamı sallayarak " Off neyse" diyerek güldüm, Yoongide gülmüştü. " Ee bizim şu nikah ve düğün işini ne zaman yapacağız?" dedi Yoongi.  " En kısa zamanda" dedim çünkü bir an önce Yoongiyle evlenmek ve yuva kurmak istiyordum. " O zaman 1 Şubat'ta nikah, 27 martta' da düğün yaparız" dedi Yoongi.  Öyle diyince birden annemleri hatırladım. " Yoongi benim bunu annemlere söylemem lazım" dedim.
" Tamam şimdi anneni ara" dedi Yoongi.  Cidden neden her şey bu çocuğa kolay geliyordu? " Yoongi neden bu kadar rahatsın? Annem benim seninle görüştüğümü bile bilmiyor" dedim. Yoongi " Tamam ar sen ben annenle konuşurum" " Pekala " dedim ve annemi aradım.  Birkaç çalmadan sonra annemin sesi duyuldu. 
- Alo
- Alo anne nasılsın?
- İyiyim kızım sen nasılsın?
- Bende iyiyim babam iyi değil mi?
- Evet kızım iyi baban.
- Anne sana söylemem gereken bir şey var.
- Kötü bir şey mi oldu Simay?
- Hayır.  Anne ben evleniyorum.
Birkaç saniye annemden ses gelmeyince seslendim
- Anne? Orda mısın?  Cevap ver.
- K- Kızım ben şu an çok şaşkınım peki çocuk nasıl biri?
- Anne çocuğun ismi Yoongi. Ve çok çok iyi biri.
Dedim Yoongiye bakarak. Yoongide bana bakarak içtenlikle o güzel gülümsemesini bana sundu.  Birkaç saniye Yoongiyle bakışırken annemin sesi hoparlörde olduğu için bana seslenince irkildik. Sonra anneme
- Anne şey Yoongi şu an yanımda istersen veriyim konuş.
- Tamam kızım ver.
Yoongiye telefonu uzattım. Yoongi boğazını temizleyerek telefonu elimden aldı.
- Alo merhaba ben Yoongi.
- Alo oğlum merhaba nasılsın?
- İyiyim siz nasılsınız?
- Bende iyiyim oğlum. Artık sizli bizli konuşmasak bana anneciğim desen?
Yoongi bunu duyunca gülerek
- Peki anneciğim.  Düğünümüze gelicek misiniz?
- Tabiki geleceğim oğlum.  Benim kızımın düğünü olurda ben gelmez miyim. Her anne kızını gelinlikle görmek ister. Ee düğün tarihi ne zaman?
- 1 Şubatta nikah,  27 martta da düğünümüz var.
- Tamam oğlum kendine iyi bak görüşmek üzere.
- Görüşürüz anneciğim.
Diyerek aramayı sonlandırdı Yoongi.

Selaaamm nasılsınız? Bende iyiyim. Bu arada Yoongi türkçe biliyor jsjdkdkdk Neyse bir sonraki bölümde görüşmek üzere by :*

FİRST LOVE 《MYG》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin