YENİ OKUL

217 108 76
                                    

(Yazarın ağzından)
Simay Koreye burslu öğrenci olarak gelmişti Konservatuvar okuyordu ve kendine yeni bir ev tutmuştu. Küçüklüğünden beridir Güney Kore'ye karşı ilgisi vardı korece öğrenmeye başladı koreceyi çok iyi konuşabiliyordu. Şu anda evinde oturmuş kitap okuyarak kahvesini içiyordu. Saat 23:30'u geçiyordu. Çok uykusu vardı hemen uyumalıydı.
●●●
Sabah olmuştu okula gitmek için hazırlandı evden çıktı. Kulaklığını takmış müzik dinliyordu okul evine biraz yakındı. Ve 10 dakika sonunda yeni okuluna gelmişti çok heyecanlıydı. Müdür Odasını buldu kapıyı tıklatarak içeri girdi.
-Merhaba ben bu okula yeni geldim. Adım Simay sınıfımı öğrenebilir miyim ?
-Tabi.
Müdür bilgisayarda birkaç şeye bakarak Simaya döndü:
- Sınıfın 3-1 2. katta. İyi dersler başarılar dilerim.
Simay teşekkür ederek Müdür'ün odasından çıkmıştı. 2. kata geldi kapıyı tıklatarak içeri girdi. Hoca yeni bir öğrenci geleceğini biliyordu. Bütün gözler Simay'ı buldu hoca gülümseyerek
- Sen yeni öğrenci olmalısın.
-Evet ben yeni öğrenciyim.
- Okulumuza hoşgeldin. Kendini tanıt çünkü gözlerin büyük hiç korelilere benzemiyorsun.
- Benim adım Simay. Türkiye'den burslu öğrenci olarak geldim. Sesim güzel olduğu için konservatuvar seçtim. 19 yaşındayım.
Hoca gülümseyerek :
- Tanıştığıma memnun oldum Simay bende müzik öğretmenin Min Ji. Geç ve boş bir yere otur.
Simay hocaya selam vererek boş bir yer bulmaya başladı. Sadece tek boş yer vardı... Masaya kafasını koymuş uyuyan gri saçlı çocuğun yanı

Anyon~ lütfen hikayeme bol yorum yapıp oy vermeyi unutmayın:):)


FİRST LOVE 《MYG》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin