(9 ay sonra)
(Saat gece 03:00)
"Ahhh Yoongi suyum- Yoongi bebek geliyor!!!" Yoongi panikle bir o yana bir bu yana koşturuyordu. "Simay bebek çantası nerede?" diye seslendi.
"Dolapta" Yoongi aceleyle bebek çantasını ve Simayı kucağına alıp arabaya bindi. "Yoongi hızlı ol lütfen! " diye bağırdı Simay. "Tamam bebeğim biraz daha dayan gelmek üzereyiz" dedi Yoongi dikiz aynasından Simayı gözetliyerek.
(Hastane)
"Çabuk sedye getirin acil! " diye bağırdı Yoongi. Bir yandan da Simayı kucağına alıyordu. Hemen sedye geldi Yoongi Simayı sedye ye yatırdı. Doğumhaneye gidiyorlardı. "Bende girmek istiyorum" dedi Yoongi. "Üzgünüm beyefendi ama doğumhaneye girilmesi yasak" dedi ve gitti hemşire.
(45 dakika sonra)
Yoongi diğer üyeleride çağırmıştı ve hepsi hastane koridorunda bekliyorlardı. Namjoon Yoonginin yanına giderek "Tamam Yoongi endişelenme birazdan çocuğunu kucağına alacaksın" dedi omuzunu patpatlıyarak.
"Biran önce doğsun" dedi. Yoongi öyle der demez bebek ağlama sesi duyuldu. Hepsi şu anda mutluluktan ağlıyorlardı. Doğumhanenin kapısı açıldı ve doktor çıktı. "Karım nasıl çocuğum nasıl? " Doktor gülümseyerek "Merak etme karınızda oğlunuz da çok iyiler."
"Peki ne zaman göreceğim? " diye sordu Yoongi. "2 dakika sonra 234 numaralı odaya gelin" dedi doktor. Hepsi doktorun önünde eğilerek teşekkür etti. Ve doktor oradan ayrıldı.
Bütün üyeler birbirlerine sarılıp mutluluktan ağlamaya başladılar.
~~~
Yoongi hala uyanmamış olan eşini ve oğlunu izliyordu. Birkaç dakika sonra Simay gözlerini açtı ve etrafına baktı. Bütün üyeler ve kendi grubunun üyeleri buradaydı.Yoongi Simayın uyandığını görünce "Benim hayatım uyanmış" diyerek anlını öptü. Simay da Yoonginin dudağına öpücük kondurdu. "Nuna Yoongi hyung senin için çok endişelendi" dedi Jungkook.
Simay gülümseyerek "Kimse endişlenmesin ben iyiyim" J-Hope bebeğin yanına giderek burnuna küçük ve bir o kadar da sevgi dolu bir öpücük kondurdu.
Sonra elini tuttu bebeğin. Bebek J-Hope'un parmağını yavaşça kavradı. J-Hope sevinçle "Bakın parmağımı nasıl da sıkı tutuyor" dedi. Simay bebeği kucağına alarak Yoongiye uzattı.
Yoongi bebeği kucağına aldı çok tatlıydı burnuna öpücük kondurup kulağına fısıldadı "Hoşgeldin Yong"
(5 yıl sonra)
"Yong saçımı çekme" Yong Yoongi onunla ilgilenmediği için saçını çekiyordu. Yong 5 yaşındaydı ve aynı Yoongiye benziyordu. Hiç Simaya benzemiyordu. Ama Yongi'nin tıpa tıp aynısıydı.
Onun gibi "R" harfini söyleyemiyordu. Sakin ve sessizdi, ağzı, burnu, herşeyi Yoongiyle tıpa tıp uyuşuyordu. "Yong bak son kez uyarıyorum. Saçımı çekme" dedi Yoongi uyarıcı bir tonda.
Yong yine saçını çekince Yoongi onu kucağına alıp gıdıklamaya başladı. Yong kahkahalar atarak babasının elinden kurtulup koşarak Simayın arkasına saklandı. Yoongide yanımıza geldi "Yong burada yok" dedim şakacıktan.
"Öyle mi?" dedi ve dibime kadar geldi. "Hazır Yong yokken seni öpebilir miyim?" dedi
Yoongi tam öpecekken Yong arkamdan çıkarak "Buldayım!" diye bağırdı ve koşmaya başladı.Bizde onun peşinden koştuk ve yakalayıp gıdıklamaya başladık. Yong'un o şen kahkahaları evi dolduruyordu. Biraz gıdıkladıktan sonra Yong bana ve Yoongiye sarılarak "Anne, baba, sizi çok seviyorum" dedi.
( Y / N Biliyorum bu yoonginin çocukluğu ama başka yoongiye benzer bir çocuk bulamadım)
"Bizde seni çok seviyoruz bebeğim" dedim ve anlına öpücük kondurarak. Musmutlu bir aileydik. Hep dua etmiştim mutlu bir yuva kurmayı. Ve sonunda bu dualarım kabul olmuştu.
Selam hikayemin finalini nasıl buldunuz yorumlarda belirtin. Aslında Simayın doğumunu Yoongi yapacaktı yani simay dayanamayıp yolda doğuracaktı yani yoongi doğurtacaktı her hikayede hastanede doğuyor ben normal doğum yapsın dedim ama sonra saçma buldum. Neyse sizi cok seviyorum. Özellikle ayrıca bu kişiye teşekkürü etmek istiyorum çünkü çoğu şeyi ona borçluyum o bana ilham verdi. Evet hep bu lafı söylüyorum "o bana ilham verdi" ama gerçekten de öyle. SwagArmy2 Seni çok seviyorum ve iyiki varsın.♥♥ Neyse çok uzatmiyim sizi çok seviyorum hikayeme yorum yapıp oy vermeyi unutmayın :)
♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FİRST LOVE 《MYG》
FanfictionTek boş yer vardı... Kafasını sıraya koymuş uyuyan gri saçlı çocuğun yanı... Acemi bir yazar olduğum için hatalarım varsa kusura bakmayın. Ama güzel bölümlerle sizinle olacağım. Mutlaka okumanızı öneririm ;) :)