1 yıl sonra
Daha yeni dans provasından çıkmış evime gidiyordum. Bugün kendimi kötü hissediyordum. Başımda dönüyordu. Başım döndüğü için araba kullanmayı sakıncalı bulduğum için taksiye binmek zorundaydım."Bebeğim hiç iyi gözükmüyorsun. Hadi gel hastaneye gidelim." 1 saattir başımı şişiren Yoongiye bakarak "Yoongi ben iyiyim bir şeyim yok. Bir anlık başım döndü, belki tansiyonum düşmüştür." dedim ellerini tutarak.
Oda benim ellerimi tuttu. "Ama sana bir şey olursa yaşayamam ki" dedi ve ardından ekledi "O yüzden sağlığına dikkat et. Sağlığın benim için önemli."
Onun bu düşünceli hallerini çok seviyordum. "Ben zaten sağlığıma dikkat ediyorum" dedim. "Pekala o zaman sen mısır patlat bende bize film seçiyim. Sinema keyfi yapalım." "Tamam o zaman ben mutfaktayım" dedim ve mutfağa doğru yol aldım.
(10 dakika sonra )
İkimize göre mısır patlattıktan sonra salona geçtim. Yoongi'de film seçmiş beni bekliyordu. Hemen geçtim ve yanına oturdum.'Acaba nasıl bir film seçmişti?' Yoongi filmi başlattı ve bana sarıldı. Romantik bir filmdi öpüşme sahnesi geldiğinde Yoongi bana bakmaya başladı.
Bende ona baktığımda bana yavaş yavaş yakınlaşmaya başladı. Tam öpüşücekken benim midemin ağzıma gelmesiyle elimi ağzıma tutarak tuvalete koştum.
Yoongi hala koltukta birşey anlamamışçasına oturuyordu, ve şaşkındı. Son anda herşeyi kavradığında yanıma koşarak geldi ve anlımı tuttu.
"Bebeğim tamam kafanı fazla eğme. Biraz daha eğmeye devam edersen kafan tuvaletin içine girecek." Kusmayı bitirdiğimde Yoongiye döndüm "Sağol Yoongi çok yardımcı oldun."
"Bebeğim ama gerçekten az kalsın kafan tuvalete giriyordu." Elimi yüzümü yıkayıp tuvaletten çıktık.
"Yoongi ben uyuyacağım film izlemek istemiyorum" dedim Yoongi bana dönerek "Olmaz Simay hastaneye gidiyoruz hazırlan çıkalım" Saat geç olduğu için hastaneye gitmek istemiyordum.
"Yoongi lütfen gitmeyelim. Sadece uyumak istiyorum" "Hayır Simay gitmek zorundasın" "Yoongi tamam söz sabah erkenden gideriz. Şimdi uyuyalım çünkü uyumak istiyorum" dedim mızmızlanarak.
"Pekala ama sabah hemen kahvaltı yapıp çıkıyoruz tamam mı? " "Tamam canım kocacığım" dedim ve dudağına bir öpücük kondurdum sonra uyumaya gittik.
★★★★
"Hadi uyan çabuk." Evet tamda tatlı uykumdan böyle kaldırılmıştım. Yoongi'ye baktığımda üstünü giyinmiş beni uyandırıyordu. Bu çocuk benim hasta olmama hiç dayanamıyor.Gece arada bir kalkıp ateşim var mı diye yokluyordu. Onu çok seviyordum. Hemen kalkıp üstümü giyinip mutfağa indim. Ve kahvaltı yapıp çıktık.
★★★
"Doktor bey eşimin neyi var?" diye sordu Yoongi. "Eşiniz çok iyi." Hemen uzandığım yerden kalkıp "Evet Yoongi endişelenecek bir şey yok bak iyiyim ben. Sana söylemiştim önemli bir şey olmadığını. Hadi gel evimize gidelim."Ardından doktor konuşmaya devam etti. "Ama size çok güzel bir haberim var. " İkimizde doktora sorarcasına bakıyorduk.
"Simay hanım tebrikler 1 haftalık hamilesiniz." Duyduğum şeyler dünyalar benim olmuştu. Çok ama çok mutluydum. Anne olmayı çok istiyordum ve bu hayalim gerçek olmuştu.
Yoongi'ye baktığımda put gibi kalmıştı. Oda şaşkınlıktan ne yapacağını bilemiyordu. "Yoongi ben anne, sende baba oluyorsun bizim bir çocuğumuz olacak, biz bir aile olacağız Yoongi" diyerek boynuna sarıldım.
Yoongi kekeleyerek "B-Ben b-baba mı o-oluyorum?" dedi. "Evet Yoongi baba oluyorsun" dedim. Beni kucaklıyarak döndürdü ve "BABA OLUYORUM, BABA OLUYORUM!" diye bağırdı.
Ve dudağıma öpücük kondurarak "Bebeğim seni çok seviyorum" dedi. "Bende seni çok seviyorum Yoongi" dedim. Belki de ikimiz şu an dünyanın en mutlu çiftiydik.Selam komik bir hikaye yazacağım. Diğer bölüm final. Kendinize iyi bakın. See later!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FİRST LOVE 《MYG》
FanficTek boş yer vardı... Kafasını sıraya koymuş uyuyan gri saçlı çocuğun yanı... Acemi bir yazar olduğum için hatalarım varsa kusura bakmayın. Ama güzel bölümlerle sizinle olacağım. Mutlaka okumanızı öneririm ;) :)