Balayı için New York'a gelmiştik. Otelde kalıyorduk. Şu anda yatakta uzanmış konuşuyorduk. "Yoongi beni ilk gördüğünde ne hissettin?" diye sordum. "Hiçbirşey hissetmedim. Çünkü çok uykum vardı" dedi.
"Off Yoongi çok uykucusun" dedim somurtarak. "Peki sen beni görünce ne hissettin?" dedi. "Ben seni ilk gördüğümde çok iyi anlaşacağımızı sandım. Çok iyi arkadaş olacağımızı" dedim.
"Ama biz arkadaş olmak yerine evlendik" dedi gülerek. "Evet" dedim bende gülerek. Yoongi yerinde kıpırdandı sonra bana dönerek "Hadi kalk biraz gezelim" dedi. "Tamam" dedim ellerimi çarparak. Oda bu halime güldü.
~~~~
"Yoongi hadi gel fotoğraf çekinelim" dedim ona bakarak bir yandan da telefonumu çıkarıyordum. "Ama ben fotoğraf çekinmekten pekte hoşlanmam" dedi. "Neden sen ARMY'lerinle hiç fotoğraf çekinmiyor musun?" dedim."Onlar benim ARMY' lerim tabiki çekincem" dedi. "Yoongi benim kalbimi kırdın bir daha konuşma benimle" dedim ona arkamı dönerek. Yoongi belime sarıldı.
"Bebeğim şaka yaptım gerçekten" dedi saçlarıma öpücük kondurarak. "Hadi gel çekinelim" dedi kendi tekefonunu çıkararak. Ve fotoğrafımızı çekti. Birkaç tane daha fotoğraf çekindik.
Ona kendi telefonumu uzatıp
"Senden çok çekindik. Birazda benden çekinelim" dedim. Ve birazda benim telefonumdan çekindik.
####
"Yoongi ben o ayıcığı istiyorum" dedim oyuncak dükkanını göstererek. Alışveriş Merkezine gelmiştik. Ve benim gözüm oldukça büyük ve toz pembe ayıcıkta kalmıştı."Tamam hadi gel" diyerek oyuncak dükkanına girdik ve o ayıcığı aldık çok mutlu olmuştum. Ayıcığa bakarak konuşmaya başladım. "Bu ayıcığın ismi Ponçik olsun" dedim.
Yoongi bunun üzerine gülümsedi. "Bundan sonra ponçiğe sarılarak uyuyacağım" dedim hala ponçiğe bakarak. "Neden ona sarılıyorsun? Ben sana yetmiyor muyum?" dedi çıkışarak.
Ona bakarak "Ama biz ponçikle birbirimizi çok seviyoruz." Ponçiğin kafasını hafifçe sallayarak "Evet biz Simaycığımla birbirimizi çok seviyoruz" dedirttim.
On sırada Yoongi' ye baktım. Öylece durmuş bana bakıyordu. "Ne oldu Yoongi?" diye sordum. Yoongi hafif üzgün aegyo yaparak " Demek ponçiği benden çok seviyorsun hmm?" dedi.
Çok tatlı duruyordu şu anda onu öperek kızartmak istiyordum. Ama maalesef ki alışveriş merkezindeydik. Kendimi tutmam lazımdı. "Evet ponçiği senden daha çok seviyorum" dedim şakacıktan.
Yoongi kırılmış bir ses tonuyla "Pekala" dedi ve yürümeye başladık. Bende ona yetişmek için koşmaya başladım.
####
Otele gelmiştik Yoongi hemen kendini yatağa atarak uyumaya başladı. Arabada da konuşmamıştık sanırım çok kırılmıştı. Hemen ondan özür dilemeliydim.Yatağa doğru giderek yanına uzandım. Bana arkasını dönmüştü. Ellerimi saçlarında gezdirerek "Yoongi" dedim. Ses vermiyordu.
Beline sarılarak "Sana gerçekten şaka yaptım. Hem sende bana böyle bir şaka yapmıştın hatırlatırım" dedim. "Git bunları ponçiğine anlat" dedi Yoongi.
"Ne yani liseli ergenler gibi trip mi atıyorsun?" dedim. Yine cevap yoktu. "Özür dilerim Yoongi hadi affet ya" dedim. Hala cevap vermemişti. Diğer tarafına geçtim 'Oha uyumuşmuydu??'
Yüzümüz çok yakındı Yoongi'nin nefesi yüzüme çarpıyordu. Dudakları kıpkırmızıydı bu beni öpme isteğine uyandırıyordu.
Daha fazla kendimi tutamadım ve dudaklarına yapıştım. Yoongi gözlerini aralamıştı. Hala onu öpüyordum ama o bana karşılık vermiyordu. Dudaklarımı ayırdım. Öylece bana bakıyordu.
"Neden öyle bakıyorsun Yoongi?" dedim.Cevap vermiyordu ve bu benim sinirlerimj bozuyordu. "Cevap ver sinirleniyorum" dedim. "Simay çok uykum var lütfen git bebeğim" dedi.
"Sadece sana birşey sorucam" dedim. "Neden bana böyle davranıyorsun? Eğer bu ponçiğimin yüzündense o hiçbirşey yapmadı. Hepsi benim suçum ve bu yüz-" Cümlem dudaklarıma bastırılan dudaklarla yarıda kalmıştı.
Öpüşüyorduk 10 dakika sonra dudaklarımızı ayırmıştık. Çünkü nefesimiz kesilmişti. "Sana şaka yaptım bebeğim. Sadece beni ne kadar sevdiğini ölçmek istemiştim" dedi Yoongi. "Yoongi senin çok seviyorum. Ve bu 'seni çok seviyorum' kelimesini hep söylüyeceğim. Çünkü bunu duymayı hak ediyorsun" dedim.
Sonra onun üzerine çıkıp burnuna öpücük kondurdum ve "Seni seviyorum" dedim. Sonra anlını öpüp "Seni seviyorum " dedim. Sonra yanağını, gözlerini, vd dudağını öpüp " SENİ ÇOK SEVİYORUM MİN YOONGİ!!!" diye bağırdım
Dışarıdan birisi duysa kesin 'Bu otelde deli var' derdi. Yoongi bu yaptıklarıma kahkahalarla gülüyordu. Sonra oda "BENDE SENİ SEVİYORUM SİMAY!" diye bağırdı. Bende onun bu yaptığına gülmüştüm üstünden inip yanına uzandım.
Bir an aklıma bir şey unuttuğum geldi "Bekle" dedim ve gidip ponçiğimi koltuğun üzerinden aldım ve geldim. "Ponçiğimizi unuttum" dedim ve ponçiğime sarıldım. Yoongi' ye dönerek "Yoongi sende sarılsana ponçiğe" dedim. Ve ponçiği Yoongiye uzattım.
Yoongi bana dönerek "Ben ponçiğe değil sana sarılmak istiyorum" dedi ve beni tututarak yanına yatırıp sarıldı. Bende ona sarıldım. Ponçiğe bakarak "Ama Ponçik yanlız kaldı. Hadi onada sarılalım " dedim ve ponçiği aramıza aldım. İkimizde ponçiğimize sarılarak uyuduk.
Lütfen oy verip yorum yapın ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FİRST LOVE 《MYG》
FanfictionTek boş yer vardı... Kafasını sıraya koymuş uyuyan gri saçlı çocuğun yanı... Acemi bir yazar olduğum için hatalarım varsa kusura bakmayın. Ama güzel bölümlerle sizinle olacağım. Mutlaka okumanızı öneririm ;) :)