Medya zerda
Raviş-Güzel Kadın🎶
Zerda
Konağa girdiğimizde avluda oturan Cemil ve Sena abla biz arabadan iner inmez yanımıza koşuşturdular.
"Zerda iyi misin? Ne yaptı sana o, annem doğru düzgün bir şey demiyor."
"Yenge geçmiş olsun."
"Sağ ol Cemil. Sakin ol Sena abla ciddi bir şeyim yok."
"Ne demek yok Zerda? Görmüyor musun halini." Dedi Alihan sinirli bir ses tonuyla. Ben Alihan'a cevap vereceğim sırada müştemilattan çıkan Cihat telaşla yanımıza geldi.
"Alihan hoş geldiniz. Yenge hanım nasılsın iyi misin? Mühim bir şeyin yok ya. Çok korkuttun bizi."
"İyiyim sağ ol." Demekle yetindim sadece. Nasıl da rol yapıyordu pislik.
"Zerda'yı hastaneye sen yetiştirmişsin çok sağ ol Cihat."
Ne! Beni hastaneye o mu getirmişti? Halbuki beni öylece bırakıp kan kaybından ölmemi isteyecek gibi duruyordu hep...
"Ne demek Alihan, görevimiz. Aman yengemize bir kötülük gelmesin."
"Ya söyleyin artık Alihan, Zerda.. ne oldu?"
Gerekli açıklamayı yapan Alihan'ın yatışan siniri tekrar baş göstermişti.
"Abla bu ruh hastası Dilek konağa gelmiş. Sabah da beni arayıp saçma sapan şeyler söyledi. Sakın bu konağa yaklaşma bile dedim ona ama beni dinlememiş gelmiş. Zerda'ya Alihan benim falan deyip sonra da süs havuzuna itmiş. Zerda'nın da mermere kafası çarpınca sonuç bu işte."
"Dilek'i zapt etmezsek daha kötü şeyler yapar Alihan."
"Ablam haklı abi, annem de çok kıymetli yeğenini bu konağa sokmak için her şeyi yapar."
Ne konakmış yahu!
"Kimse benden izinsiz, benden habersiz adım bile atamaz. Nerde şimdi Zahide Hanım?"
"Yukarıda nenemle oturuyor."
"Yürü gidiyoruz Zerda."
"Alihan lütfen sakin ol."
"Sen karışma demedim mi?"
O an ki bakışını bir daha görmek isteyeceğimi sanmıyordum.
"Ama daha kötü şeyler olsun istemiyorum. Öfkeyle kalkan zararla oturur zararlı biz çıkmayalım."
"Zararlı çıkacak tek kişi var o da Dilek!"
Kolumu çekiştirmesi bitmiş salona çıkmıştık. Alihan bir hışımla kapıyı ittirdi.
"Ana bir daha bu konağın kapısından Dilek veya ailesinden birinin girdiğini görürsem çok kötü olur anladın mı?"
"Neden giremezmiş yeğenim o benim."
"Yıllarca gelinim gelinim dedin başıma bela ettin. Kaç kez kendimi asarım keserim diye tehdit etti. Sırf intihar etmesin, kendine bir zarar vermesin diye nazınıza katlandım. Amma bundan sonra Zahide Hanım! Ne Dilek bu kapıdan içeri girebilecek ne de Zerda'nın bir tek kılına zarar verecek, anladın mı?"
"Alihan sen ananla nasıl konuşursun bu kepaze için?"
Zahide hanımın sesindeki o yapmacıklık buradan hissedilebiliyordu. Sinirlerime hâkim olmakta zorlanıyordum.
"Ben size kaç kere diyeceğim daha Zerda'nın hiçbir suçu yok her şey benim başımın altından çıktı diye? Nene artık bu konu açılmayacak sen anama ilet çünkü anlamamakta ısrar ediyor!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZerdAli Çiçeği | KİTAP OLDU
ChickLitSpiritüel içinde #4 14.04.2018 Spiritüel içinde #2 01.06.2018 . . Gözlerimi bir sabah görmemek için açtım, Karanlık tüm düşüncemi mahkum etmişti siyaha. Yol bitmiş, izim silinmiş, sıfırı tüketmiştim. Dallarda gezen beyaz çiçeklerin adı değildi art...