KARAKTER TANITIMI ZERDA VE ALİHAN

7.5K 473 203
                                    

İnstagram hesabım : ranababaoglan

 Zerda Kara

20 yaşında, kendisini her yönden yetiştirmiş, duygusal, masum, naif ama güçlü olan bir kadın. İlişkisi aslında yıllar öncesine dayanan Alihan'la hayatları çok kötü bir şekilde birleşir. Onların hikayesi "ölmek sadece bir başlangıçtır." sözüyle gerçekten uyuşuyor.

Hiç bir şeyin imkansız olmadığını, tatlı dilin yılanı bile deliğinden çıkardığını, olgunluk ve ağır başlılığın en hırçın insanları bile terbiye edebileceğini gösteren cesur bir kadın. İman ve aşkın bize verilen bir hediye olduğunu anlatmaya çalışan bir öykünün baş kahramanı Zerda nam-ı diğer Zeytin Göz... 

Alihan Makal

Kumrallığı ve yeşil gözleriyle Adana'nın en farklı bekarlarından... 26 yaşında ve Ziraat mühendisi. Soğuk duruşu ve umursamaz tavırlarıyla tüm kızların dilinde ama onun yakışıklı olması başına hep bela açmış ve dayısının kızı Dilek'in saplantılı aşkından kaçamamış. Aşk ile anlaşmazlığı bu yana dursun
Babasının ölümünden sonra çapkınlığından ve deli dolu hallerinden vazgeçen Alihan ağabeyinin acımasız tavırlarından köyde ahkam kesmelerinden ve masum insanların hayatı ile oynamasından bıkmıştır.

Herşey Alihan'ın kız kardeşi Aysun'un Kemal Kara'ya kaçmasıyla başlar. İlhan Kara ailesinden intikamını almak için Zerda'dan hıncını çıkarmak ister. Ağabeyiyle zıt karaktere sahip olan Alihan merhametine yenik düşerek ağabeyini durdurmaya çalışır Zerda'yı hiç tanımamasına rağmen. Fakat bir dakikalık geç kalış iki canın toprağın altına girmesine bir kadının yok oluşuna ve bir bebeğin doğmadan ölmesine neden olur.

Aileler arasında anlaşmalı bir berdel yaşanmamıştır. Dünyanın kanunu gibi bu hikayede de masum biri hırsa ve kibre kurban gitmiştir. Alihan tüm suçu üzerine almak ister ve kalbinde bulunan tüm kötü hisleri yok edip Zerda'ya gönlünü kaptırır. Aşk gibi büyük bir nimeti hiç tatmamış olan Alihan'ın şair olmaya ramak kala serüveni....

ZerdAli Çiçeği | KİTAP OLDUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin