Когато се събудих, сякаш в главата ми някой играеше степ танци. Болеше ме адски много. Слънцето ми печеше в очите. Завъртях се на другата страна и внезапно тупнах по задник на пода.
- Ох! - извиках и разтърках удареното място. Пред очите ми се появи ръка, и първоначално реших, че е Джордан. Но после забелязах колко беше голяма в сравнение с моята и когато ме дръпна и ме изправи без проблем, вдигнах поглед. Повдигнах вежда при вида на Камерън. Огледах се набързо и разбрах, че съм с стаята му. Разтърках глава. Нищо не помнех от снощи. Ръцете му все още бяха на кръста ми. Отблъснах се от него и тръгнах към банята, но още на първата крачка залитнах. Стегнатите му ръце бързо се обвиха около мен и ме задържаха на крака. Вдигнах поглед и срещнах неговия.
- Как си, поспаланке.
Измърморих нещо под нос и се освободих от ръцете му. Тръгнах към кухнята с бавни крачки. Налях си чаша с вода и я озгълтах. Така още две. Камерън стоеше подпрян на плота и ме гледаше.
- Имаш ли хапчета за глава? - попитах с дрезгав глас.
- В шкафа - посочи той една от вратичките.
След като изпих и това се насочих към банята. Въобще не ми пукаше, че Камерън беше тук. Имах ужасен мъхмурлук и имах нужда от студен душ. А и след целувката му с онази барби въобще не ми беше до него.
Бях все още с роклята от вчера. Разкопчах я и я оставих да падне на пода. Чух как си пое рязко въздух, но аз я прекрачих и придължих напред. Чувах как върви след мен. Разкопчах си сутиена и го хвърлих на пода.
- Ще ми донесеш ли кърпа? - попитох като влязох в банята и затворих вратата без да чакам отговор. Свалих си бикините и влязох в кабината. Докато протягах ръка да завъртя крана на душа, видях че на ръката ми пишеше нещо: "Обади ми се! Дилан" и телефонен номер. Изчервих се и реших да не натискам много там. От малкото спомени, които имах от миналата вечер, помнех, че беше хубав, мил и забавен. Защо да не му дам шанс?!
Пуснах студената вода да ме облее и се отпуснах. За секунда се притесних за това, че се съблякох така пред Камерън, но той видя само голия ми гръб.
Когато излязох от кабината, кърпата ме чакаше до вратата. Обвих я около тялото си и тръгнах към спалнята му. На леглото му имаше тениска и къси панталони за бягане, а на купчина до тях останалите ми дрехи. Изчервих се, че ги е пипал.
Не исках да обличам пак дрехите му. Сложих отново роклята и тръгнах към вратата. В коридора срещнах Камерън.
- Тръгваш ли си? - попита той, твърде нежно.
- Да!
- Искаш ли да те закарам?
- Няма нужда. - отвърнах студено и започнах да се обувам.
- Какво има Роуз?
- Нищо.
- Кажи ми! - хване ме за ръката той. Издърпах я рязко от неговата. Той повдигна вежда и ме погледна, чакайки отговор.
- Камерън, аз...
- Знам за чувствата ти Роуз!
- Моля?
- Когато си пияна говориш на сън - ухили ми се той и се приближи към мен. Ококорих се и отстъпих назад. Свърших подпряна между тялото му и вратата. - И аз изпитвам същото. - прошепна той в ухото ми и го захапа игриво.
Изтръпнах и отдръпнах глава. Той постави ръка на бузата ми и ме целуна.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Just friends
FanficСветът на Роуз е бил скучен и еднообразен преди да постъпи в колежа на мечтите си. От този момент живота и' се променя, но най-голямата промяна настъпва, когато среща него. #1 в justfriends 20.02.2019 #1 в college 06.02.2019 #1 в love 02.03.2019 #1...