4.kapitola-neboj se

409 15 0
                                    

Draco
____________________________________
Draco sedí opřený o zeď a neschopen pohybu. 'Co jsem to udělal? Co když jsem ji zabil?'
'Ne Draco,takhle nesmíš mysle,bude to dobrý!'okřikl se v mysli.Ve chvíli kdy jeden z mužů napřáhl hůlku, Draco udělal to samé a Hermionu omráčil.Teď?Teď ovšem netuší jestli ji tím nezabil.'Byla přece zesláblá kopanci a tím vším' znělo mu v hlavě.
Nakoukl znovu za roh kde ještě před pár vteřinami stálo pár mužů.
Nikdo tam teď není.Všude se rozprostírá pouze tma a zase tma.
Draco se rychlým krokem rozešel až do míst kde před malou chvilkou ležela Hermiona.Byl pouze pár kroků od keře, který poskytoval minimální úkryt tělu, které bylo zubožené a vysílené.Za Dracovými zády se ozval slabý hlas:"Pomoc!"
Draco se otočil a z jeho čela odletěla nervózní kapička potu. Překonal těch pár metrů a spatřil bezvládné tělo. Uvědomil si,že ji musí zachránit.Vzal ji do náruče a se slovy :"Neboj se!"
Se přemístil.
______________
U Draca doma
______________

Draco položil Hermionu na jeho postel a svlékl jí kabát.Pod rukávy se rýsují zkrvavené rány. Tupý zvuk mu naznačil,že její hůlka spadla na zem.Sehnul se pro ni a odložil ji na vedlejší křeslo. Poté vytáhl svou hůlku a začal mumlat nejrůznější kouzla.

Za hodinu již seděl na křesle u postele a pozoroval,teď už v klidu spící Hermionu.
Dlouho ji neviděl a netušil jak se k ní má chovat. 'Mám se k ní chovat jako dřív nebo jí vysvětlit co k ní cítím?'
Vedl v sobě vnitřní boj. Neměl nejmenší tušení, jak bude reagovat Herm. Dracovi se začaly zavírat oči,netrvalo dlouho a usnul.

[Dramione] Klidně i na konec světaKde žijí příběhy. Začni objevovat