14.kapitola Návštěva a zděšení kouzelníci

152 7 1
                                    

Draco
---------------------------------------------------------------
Hned, jak se za mnou zavřely vchodové dveře, svezl jsem se po nich k zemi a hlavu schoval do dlaní. Nechápal jsem co se to sakra děje. Ta Sis ,nebo jak se jmenuje, je vážně divná. Celá tahle situace se mi nelíbí.
Tak či tak musím od ní Hermionu držet dál, to co říkala ta bláznivá ženská o vztahu s Miou se mi ani trochu nezdá.

Hermiona
-----------------------------------------------------------------
Ležela jsem na posteli a četla si, když v tom se ozvala z vedlejší místnosti rána.
Vyběhla jsem z ložnice ven a spatřila Draca, jak sedí na zemi a zády se opírá o vchodové dveře.
"Draco, co se stalo?" zeptala jsem se opatrně.

"Ne...nevím jestli to může...můžu říct."

"Samozřejmě, že můžeš, proč bys nemohl!"

"Dobře..."

Posadila jsem se vedle něj a Draco začal:

"Když jsem byl ráno pro tu růži, potkal jsem v květinářství prodavačku, která na mě pořád tak divně koukala. Potom jsem zjistil, že nemám peníze a že tím pádem nemám jak zaplatit. Ta prodavačka mi ale řekla, že platit nemusím a políbila mě na tvář.  A pak si to nakráčela před náš dům a začala mi vyhrožovat, že ti ublíží, když s ní nepůjdu na večeři či co. Kdyby vyhrožovala vyloženě mně, tak bych ji poslal výškam, ale když šlo o tebe,tak jsem musel.Znělo to sice divně, ale nemohl jsem tě ohrozit. Když jsem tam dorazil, tak se začala chovat ještě víc divně. Sahat na mě pod stolem můžeš jenom ty a ne nějaká úchylná prodavačka."

"Draco..." začala jsem se smát jeho poslední větě.
"P..promiň, Dra...c.c..o" vykoltala jsem mezi smíchem.

"N..no a teď jsem tady, to je asi všechno."

"Já, no Draco, to je zvláštní, ale vždyť jsi říkal, že jdeš s Rootem na pracovní večeři?!"

"Ano, to jsem říkal, já jsem tě chtěl chránit, ona mi řekla, že když neudělám co chce, tak nebudu už moc dlouho zadaný. Chtěl jsem tě od ní udržet co nejdál, aby jsi se nestresovala a bylo ti dobře, teď ale vidím, že to byla chyba."schoval znovu hlavu do dlaní.

"Draco, já moc nevím co říct,ale určitě se to vysvětlí. Teď pojď do postele, ať se vyspíš."

Ráno další den
-----------------------------------------------------------------
Draco ještě spal a já vykoukla z okna, abych zjistila, jaké je počasí. Zahlédla jsem ale ženu, která koukala mým směrem jako kdyby věděla, že mě zde uvidí.

"D...D..dobré ráno.." pronesla jsem jejím směrem nejistě.

"Dobré ráno, slečno Grangerová." moment, odkud zná moje jméno? Jsem si jistá, že jsme se nikdy nepotkaly, a tak jsem rychle okno zavřela a šla vzbudit Draca.
V tu chvíli kdy jsem brala za kliku se ozval zvonek u dveří. Vydala jsem se tedy otevřít a zjistit kdo se k nám vydal.

"Co...co potřebujete?" zeptala jsem se té ženy co mne předtím propalovala pohledem.

"Přišla jsem vás pozdravit a varovat vás."

"Varovat před čím? A mimochodem, my se známe?"

"Myslím, že se neznáme, ale velmi brzy se poznáme. Pamatujte si, že ne všechno co se zdá být neškodné je ve skutečnosti pouhou maličkostí." pronesla a odkráčela.

"Dracoooo!" zavolala jsem přes celý byt.

"Co se stalo?" přiběhl okamžitě Draco.

"Byla...byla tady ona!" vyděšeně jsem rozhazovala rukama.

"Co? A co ti řekla?"

"Já jsem to moc nepochopila, ale prý mě přišla varovat, že všechno dobré není bezpečné nebo jak to řekla. Draco, já se bojím."

"Herm, neboj, já to nějak vyřeším."

"Né, Draco, ona nám vyhrožovala, tohle nebude jenom tak."

"Neboj se, zvládli jsme horší věci, zvládneme i tohle."

-----------------------------------------------------------------
Omlouvám se, že je kapitola kratší, ale chtěla jsem děj useknout tady, aby to bylo napínavé.  Takže se vám snad tahle kapitola líbila.

Uvidíme se u další kapitoly a ahoooj

Flou💛



[Dramione] Klidně i na konec světaKde žijí příběhy. Začni objevovat