17.kapitola- Krev a hlína

130 3 3
                                    

Taaaaaakže Vás všechny zdravím, ano, jsem debil, rok jsem nevydala ani řádek, omlouvám se, omlouvám se, však to znáte. Měla jsem určité problémy a zabraňovalo mi to se dostat k psaní. Ráda se zase navrátí na Wattpad a budu pro vás dál tvořit. Ještě jednou se OMLOUVÁM a teď už
Enjoy!

Draco
----------------------------------------------------------
Ležel jsem na zemi a pomalu vzdával naděje na to, že se odtud vůbec dostanu živý, když v tom se otevřely dveře a v nich stála malá domácí skřítka.
Položila na zem vedle mě  misku s vodou a talíř s nějakou kaší, či co to bylo za kašovitou hmotu, vyhlížející jako pokus o lektvar.

"D...děkuji ti, skřítko, al..."

"Pán mi poděkoval?" přerušila mě.

"Ano, ale teď bych potřeboval tvou pomoc, kde to jsem a mohla by jsi mne odtud dostat?"

"Nesmím,  má paní mi zakázala.."

"Musíš mi pomoct, prosím"

"Pán musí slíbit, že to paní neprozradí!"

"Ano, jen mi prosím pomoz."

" Pán chtěl vědět kde je?"

"A povíš mi to?"

"Na Malfoy Manor, pane."

Hermiona
-----------------------------------------------------------------
"Tušíš, kde by mohla Draca držet?" zeptal se Harry zamyšleně.

"Mohou být kdekoliv, ale nemohou být daleko. Určitě jí jde i o něco dalšího."

"No, asi bychom se měli rozdělit a hledat zvlášť,jelikož pokud netušíme, kde mohou být, tak bude větší šance, že najdeme nějakou stopu."

"Dobře, tak já se podívám do jejího květinářství a ty půjdeš kam?"

"Já se vrátím na ministerstvo a zařídím posily."

–––
V Květinářství Hermiona
_____________________________
Stanula jsem před dveřmi květinářství, které byly ovšem zamčené, což pro mě jako kouzelníka nepředstavuje, žádný problém.
Tedy alespoň jsem si to myslela.

"Alohomora"

Namířila jsem hůlkou na zámek znovu a opakovala:

"Alohomora."

Zámek se však ani nepohnul.

"Sakra!" zakřičela jsem a pěstí praštila do dveří, až mi z kloubů začala téct krev.  Super.  Obešla jsem budovu, kde se obchod nacházel a našla jsem malé okno, které vedlo do skladu. Na něm byl opět zámek.

"Alohomora!"

Tentokrát už zámek povolil a já  malým okénkem proklouzla dovnitř.
Nohou jsem skončila v hlíně:'' U Merlinových vousů, to se snad může stát jen mě!'' oklepala jsem si botu a počala jsem výzkum toho proklatého místa.

Draco
-----------------------
Poté co skřítka odešla s příslibem pomoci, jsem se pokusil kopnout ze všech sil do dveří a zdálo se jako by povolily.  Náhle se otevřely a v nich stála Sis. '' Tak co Dráčku, vyspal si se dobře? " začala skřípat svým úlysným hlasem.
'' O co ti jde? Nic jsem ti neprovedl"

"Ale provedl by jsi, podle té věštby se..." zadrhla se v půlce věty, jako by si uvědomila, že řekla něco, co neměla.

"C.. Co.. jsi to řekla?"

"Nic!" rozkřikla se a začala zběsile kmitat očima po místnosti.

"Nic co by tě mělo zajímat! A opovaž se se snažit odtud dostat. Stejně by jsi venku dlouho nepřežil...po tom, co jsi provedl mému bratříčkovi si ani nic jiného nezasloužíš!" ukončila svůj krátký projev Sis.

"Nepřežil? Já jsem tu doma!" rozkřikl jsem se, překvapený svou silou hlasu. V zápěstí jsem si však uvědomil, co jsem řekl.
Sis se otočila a vyběhla z místnosti ven. Zněly mi v hlavě  znovu věty, které na mě před chvilkou ta odporná ženština vychrlila a něco mi na tom nesedělo, nejprve tvrdila, že jsem ublížil její sestře a teď tvrdí, že to byl bratr, tohle se nezdá jako pravý důvod, proč po mně a Hermioně jde. A navíc, mluvila o nějaké věštbě a nevypadalo to, že chce, abych to věděl.

V tom se ozvalo puknutí a předemnou stanula ta stejná skřítka, se kteroujsem  před momentem mluvil.

" Pán všechno pokazil, pán je v nebezpečí,Heriet je v nebezpečí
Je v nebezpečí."
Hned potom opět zmizela.

Hermiona
------------------------------------------------------
To bych vážně nikdy neřekla, že zamaskovat svou činnost, půjde nejlépe otevřením zahradnictví. Nenašla jsem zrovna moc stop, které by mi mohly alespoň trochu napovědět, kde začít pátrání po Dracovi. Jediné, co jsem objevila, byla má fotka, která byla preškrtaná tak, že už by to víc asi nešlo. Celkem mě to vyděsilo, ale zatím mi to nedávalo nijak velký smysl. Najednou se ozvalo že zadní části skladu rána, jakoby někdo převrhnul květináč a hlína se vysypala ven. Opatrně s hůlkou připravenou se bránit, jsem se plížila za oným zvukem. Opatrně jsem nakoukla do dveří a naskytl se mi pohled na malou skřítku, která byla skoro celá pokryta substrátem z okolních rostlin a všude kolem se válel kusy rozbitých květináčů.
Skřítka se na mne otočila a já měla možnost spatřit krvavý šrám, jenž putoval přes celý její obličej.

"Co se ti to u Merlinových vousů stalo?" vykřikla jsem o očima jsem skenovala její zraněnou tvář.
"Napadena, byla jsem napadena, Heriet musela pryč, nesměla zůstat, paní by ji jinak zabila, Heriet nesmí nic říct, chtěla pomoct pánovi z vězení, ale paní na to přišla, on jíto prozradil a paní  Heriet potrestala, Heriet nechtěla, aby to paní věděla." breptala jedno přes druhé malá skřítka.

" Jaký pán z vězení, odkud jsi utekla... Heriet?"

"Pán ze sklepení v tom velkém domě, paní mi zakázala o tom mluvit..." odpověděla skřítka a poté se na mne podívala a s vyděšeným výrazem ve tváři popadla nejbližší květináč a začala jím usilovně tlouct do vlastní hlavy: "Heriet je zlá, zlobiva skřítka, musí se potrestat, porušila zákaz, to nesmí!". křičela a nepřestávala s tupými údery do vlastní hlavy. 

Ve vedlejší místnosti něco tiše zapraskalo a ozvaly se kroky. Skřítka vykulila oči, upistila květináč, který se po pádu na zem roztříštil a s lupnutím zmizela. Klapavý zvuk stále přidával na intenzitě, až jsem jej slyšela těsně zamnou. Musela jsem se otočit. Mě oči se střetly s ledově modrými. "Ale, ale, ale, copak dělá Hermionka v mém, pokud vím zavřeném květinářství?" zachechtala se děsivě ta žena. Došlo mi to, Sis.

Draco
-----------------------------------------------------------

Tak to vypadá, že jsem si pokazil poslední způsob, jak s eodtud dostat pryč živý a hlavně jak zachránit Hermionu. Najednou se ozvala bouchnutí a předemnou stála ta samá skřítka, která mi slíbila pomoc a potom utekla, když jsem ji prozradil.
"Pán musí rychle semnou, Heriet nemá moc času, paní se zachvilku vrátí."

[Dramione] Klidně i na konec světaKde žijí příběhy. Začni objevovat