Wprowadzenie

1.7K 186 68
                                    

Cóż, a więc jednak wróciłam, choć sama już zaczynałam w to wątpić. 

Ostatnio dużo się u mnie dzieje. Wiecie, klasa maturalna, nowe znajomości (i jedna bardzo szczególna) dużo obowiązków i jakoś tak mało czasu i ochoty na pisanie. Stwierdziłam jednak, że nie zostawię czegoś, nad czym tak długo pracowałam. Zarówno OW jak i OB to nieodłączne części mojej młodości i nie pozwolę, aby historia, w którą tak wiele włożyłam zakończyła się w taki sposób. 

Czy po "Only EXBoyfriend" będzie coś więcej? Nie wiem. Nawet ta część jest dla mnie zaskoczeniem. 

Kiedy zaczną pojawiać się rozdziały? Za dzień, dwa, oby jak najwcześniej. Od wakacji zdążyłam napisać trochę na zapas i mam nadzieję, że nie będę jedyną osobą, która jest z nich zadowolona. 

Czy to oznacza wielką reaktywację Biedakonatorsów? Mam taką nadzieję. Tęsknię za Wami. 

Póki co oddaję w Wasze ręce świeżutki zwiastun, do którego lada dzień dołączą pierwsze rozdziały. Nie zdradzam nic więcej. Na razie możecie się tylko domyślać tego, co czeka nas na kolejnym etapie losów Baekhyuna, Chanyeola oraz reszty. 

Zaczęłam pisać OW mając piętnaście/szesnaście lat, a teraz rozpoczynam trzecią część będąc pełnoletnia. Cieszę się, że mogłam dorastać tworząc coś, nawet jeżeli to tylko fanfiction o prostytucji. 

Do zobaczenia niedługo. Nadal Was kocham. 

Only EXboyfriend | ChanBaekOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz