"şey..şşey" kook sanırım saçmalamaya başlayacaktı çünkü yalan söyleyeceği zaten çok belliydi.
"ney?" demiştim, gülerek.
Jimin: hiçbir şey"demişti ve kapıya doğru yol almıştı, elimle durmasını söyledim "işim var" diye devam etmişti. Elimi şaklatıp kapıyı kapatmıştım 1 kez de kilitlemiştim. Bunu yaptıktan sonra ikisi de bana bakmaya başlamıştı.
"Ah hadi ama çocuklar tatlı tatlı sohbet edelim şurda" demiştim, koltuğa oturup.
Jungkook: Denilecek bir şey yok ayrıca hepimizin yapması gereken önemli işleri var" diyip kapıya doğru yürümeye başlamıştı.
"işiniz birilerini öldürmek mi" " o zaman artık benimde işim bu ve bir yerden başlamalıyım değil mi?" diye düşünür gibi yapmuştım sonra
"buldum" " ikinizden biriyle başlamama ne dersiniz" demiştim, dalga geçiyordum ama ciddi gözükmeye çalışıyordum. İkisi birbirine endişeli bir şekilde bakarken, "şaka yaptım tabiki" deyip gülmeye başlamıştım. Onlarda rahatlamaya başlamışlardı.
"ama bu sizi buradan bırakacağım anlamına gelmiyor değil mi çocuklar" kitapları kurcalamaya başlamıştım.
"Ah Jimin.." "Seninle iyi anlaşıyoruz biliyorsun" demiştim.
Jimin: Evet
"Kook.. seninle de öyle" "değil mi?" demiştim onaylatır bir şekilde
Kook: evet" demişti. Kafasını sallamıştı.
"Pekii.. ikinizlede iyi anlaşıyorsak neden bana Tae'nin böyle davranmasının sebebini söylemiyorsunuz" demiştim. Hala gülüyordum.
Jimin: Biz nedenini bilmiyoru—
"Ah hadi ama Jimin biliyorsunuz" demiştim.
Kook: Margeret neden Tae'ye sormuyorsun?
"haklısın Jungkook, hadi onu buraya çağıralım" demiştim.
EVET YENİ HİKAYEM!! LÜTFEN NASIL BULDUĞUNUZU AÇIKLAYIN.
HİKAYE BTS VE GİZEMLİ BİR KIZ ARASINDA GEÇECEK. BENCE BİR SONRAKİ BÖLÜMÜ 4-5 GÖZLE FALAN BEKLEYİN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
V-MARGERET
FanficGERİLİM-SUÇ-CEZA-ACI ÇEKEN BİR KIZ- NEREDE OLDUĞUNU BİLMEYEN BİR KIZ- BTS-