9. BÖLÜM-V/MARGERET-

254 38 0
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çektiğim acıyı size asla anlatamazdım.

Neredeyse yaşadığım bütün anılar gözlerimin önüne geldi, dibime kadar geldiler ama dokunamadım, öylece gittiler.Tıpkı arkadaşlarımın öldürülmesine mani olamadığım gibi..

Sanki beyin hücrelerimin hepsi çiftlenmiş gibi ve beynime yük oluyorlarmış gibi hissediyorum, taşıyamıyorum sanki..

Başım bana ağır, vücudum ise çok hafif gelmeye başlamıştı.

Şuan konuşuyordum ama aslında baygındım. Baygın halde bile etraftaki konuşmaları duyup dibine kadar anlayabiliyordum.

Jimin:"uyanınca ne olacak Kook"

Jungkook: Bilmiyorum Jimin uyanınca görücez

Tae: Ya ölürse

Suga: Ölme ihtimali var mı Kook?

Jungkook: Evet... Yani vücudu kaldıramazsa ölebilir..

Jin: Sana dedim yapmayalım diye

Jimin: Ona bir şey olmaz diye düşünüyorum

Tae: Bence öldü" en son Tae'nin bunu demesiyle gözlerimi açmıştım.

"Hayır ölmedim" demiştim.

Yatakta olduğumu şuan farkediyordum, doğruldum. Bacaklarımı ve kollarımı sallamaya başladım. İyice hamlamış gibi hissediyordum.

Hepsi birden bana dönmüşlerdi. Yanıma gelen ilk Jimin oldu.

"kendini nasıl hissediyorsun" demişti.

Kendimi o kadar çok güçlü hissediyordum ki anlatamam, ama bunu onlara demeyecektim.

Karnımı tutarak "midem çok bulanıyor" dedim

Suga: Onu revire götürelim

Jin: Kook, hiç iyi gözükmüyor"demişti.

Kook, Tae'ye dönerek, "bilerek şoku hızlı verdin değil mi"

Tae kafasını sallıyordu, "hayır yapmadım" dedi, evet onun suçu yoktu.

Ama Jungkook pek inanmışa benzemiyordu.

"Bu kurallara aykırı, birini bile bile öldürmeye yakın hale getirmek kurallara aykırı bunu en iyi sen bilirsin Tae" "neden böyle bir şey yaptın" diye sordu Kook tekrardan Tae'ye.

Tae: Ben bir şey yapmadım dedim" diyip arkasını dönüp gitmeye başladı.

Jungkook: Bunun bir suç olduğunu biliyorken hiçbir yere gidemezsin.

Jimin: Yapmadım diyor Kook

Jungkook: Yapmış ki bu halde" kook resmen beni koruyordu.

Jungkook: ona cezasını vermeden kimse burdan gidemez." Demişti çok sinirliydi.

Gerçek yüzü ortaya çıkmıştı, bir anda hızını kullanarak Tae'nin yanına gidip omzundan geri atmıştı.

Tae bianda geldiği için şaşırmıştı ve karşılık verememişti, artık ikisininde gerçek ucube yüzü ortaya çıkmıştı.

Bir yalan söylememin bunlara neden olacağını bilmiyordum. Jimin sessizce yanıma gelip, "bu anı görmek istemezsin arkanı dön" demişti ne anı diyecektim ki Jungkook elini Tae'nin göz altı çukurlarına bastırmaya başlamıştı, Buradaki en güçlünün Kook olduğunu herkes biliyordu, ben hariç. Ben ondan daha güçlüydüm.

Ben kötü biri değilim birinin gözümün önünde öldürülmesini izleyemezdim.

"Ah hayır" diyip bir çırpıda hızımı kullanarak Kook'u kenara savurmuştum.

Tae'nin haline bakınca üzülmüştüm, cidden. Onunda ellerinden tutarak kalbine dokunmuştum ve gücünü geri vermiştim.

Eskisi gibiydi ve ucube suratı düzelmişti.

"sen..." "nasıl yaptın" demişti Tae

"ben iyiyim" demiştim sadece.

Kook yerde dirseğini sıvazlarken Suga ve Jin'e bakarak onu revire götürün demiştim.

Sanırım ucube yüzüm çıkmıştı ki kimse dediğimi ikiletmeden yapıyordu.

BU DÜNYA'DA ARTIK BENDE VARDIM!

BENDEN KORKUN!

EVET YENİ HİKAYEM!! LÜTFEN NASIL BULDUĞUNUZU AÇIKLAYIN.

HİKAYE BTS VE GİZEMLİ BİR KIZ ARASINDA GEÇECEK. BENCE BİR SONRAKİ BÖLÜMÜ 4-5 GÖZLE FALAN BEKLEYİN 

V-MARGERETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin