Kapıyı kapatıp tekrar kilitlemiştim, sonuçta o odadan çıkmalarını kimse istemezdi değil mi, çünkü çıkarlarsa sinirlenirdim ve bu onların hayrına olmazdı.
Yavaş yavaş koridoru gezerken mırıldanıyorduk "Taecik nerdesin" diye.
Son odanın da kapısını açacaktım ki Tae çıktı.
"aa seni arıyordum" demiştim.
"beni mi ?, neden?" demişti merakla
"Bilmiyorum Tae, sanırım Jimin'in canı çok acıyor bana hemen seni çağırmamı söyledi" demiştim, biraz oyun oynasak kötü olmazdı değil mi?
Tae: ne! Nerede? Ona sen mi bir şey yaptın!?"diye beni itlemişti.
"hayır Tae ben yapmadım, burada vakit kaybetme doğru en sondaki odaya git, bende geliyorum demiştim." Önden onu yollamıştım, zaten ondan önce orada olacaktım.
.....
"evet şimdi geliyor Tae" demiştim ikisine bakarak.
Kapıyı açıp giren ve bir adet şaşıran Tae görüyordu herkes.
"sen..."
"hızlıyımdır Tae" demiştim gülerek, "ee neden oturmuyorsun?" demiştim.
Tae: Oturmak istemiyorum
"ama ben istiyorum" demiştim ve onu zorla oturtmuştum hiçbir el hareket kullanmadan sadece gözlerimle tıpkı onun bana ilk gün yaptığı gibi.. O kanlı odada yaptığı gibi..
"evet.. şimdi konuşabiliriz arkadaşlar" demiştim onlara dönerek
"ama bir dakika suyum bitmiş" elimdeki bardağı gösterek. Elimi şıklatıp suyu doldurmuştum bunu nasıl yaptığımı merak ediyorlardı.
Onlara sinsi sinsi bakıp "meslek sırrı" demiştim.
Tae: Neden getirdin bizi buraya amacın ne" sinirlenmişe benziyordu.
"şş uslu dur Taecik" demiştim, bacak bacak üstüne atarak
"sanırım sizin bana anlatmanız gereken şeyler var" dedim Kook ve Jimin'e bakarak
Jimin: Bilmiyorum ben bir şey"demişti kafasını yere eğerek
İstemeye istemeye kafasını kaldırmıştım gücümle.. üzgünüm Jimin..
"Ah hadi ama Jimin. Seni iyi anlaştığımızı düşünmüştüm, senin canını acıtmak hiç istemiyorum" demiştim yanına giderek
Hala yüzüme bakmıyordu
"sana şuan istesem söylettirebilirim biliyor musun" demiştim evet istesem doğruları söylettirebilirdim ona.
"ama istemiyorum kendiniz söyleyin diye size karışmamak için kullanmıyorum gücümü"
"hadi beni uğraştırmayın" demiştim ekleyerek.
Tae: Ben senin hafızanı sildim."demişti bi çırpıda. Bu çocuktaki ruhsuzluk nedir böyle!
"ne yaptım dedin" diyip ona dönmüştüm. Yüzüme bakıyordu.
"aptal mısın" dedi
"Neden hafızamı sildin" dedim sinirle ama ucube tarafım hala çıkmamıştı onu dindirmeye çalışıyordum resmen içimde savaş veriyordum.
"canım istedi" demişti. Gözlerini benden ayırmıyordu.
"seni.. seni hatırlıyorum" demiştim ona bakarak.
Kook: imkanı yok"demişti.
"sizde demiştiniz bana sen farklısın diye" "her şeyi hatırlamıyorum sadece Tae'nin yüzünü hatırlıyorum" demiştim.
"benden neden bu kadar nefret ediyorsun" demiştim.
"Etmiyorum" "etsem öldürürdüm"dedi. Ve bunu olağanüstü bir soğukkanlılıkla söyledi buna inanabiliyor musunuz!!
"ediyorsun"dedim ona doğru gelerek, oda ayağa kalkmak istiyordu ama izin vermiyordum.
Kook: yeter bu kadar Margeret, bırak bizi" demişti
Tae: Onları bırak ikimiz konuşalım" bu fikir hoşuma gitmişti.
"Tamam" diyip gülümsemiştim, ve elimi şıklatmıştım. Artık hareket edebiliyorlardı.
"Teşekkür ederim size çocuklar" diyip kapıyı göstermiştim ve onlara eşlik etmiştim.
Gittiklerinde tekrar kapıyı 2-3 kez kilitledim ve Tae'nin tam karşısına oturdum. Dikkatle ona bakıyordum,bir şey demiyordum.
Güzel bir burnu,ağzı,gözleri,cildi vardı. Gülerken daha hiç görmediğim için bu durum hakkında yorum yapamayacaktım. Neden ve nasıl böyle ucube olmuştu? Hoş. Benden bilerek ve isteyerek oldum, nefretimi dile getirebilmek için. Şuan sadece zamanı kolluyordum.
Ben sessizce hala ona bakıyorken, "Ash'in sevdiği bir çocuk vardı hatırlıyor musun" demişti. Ash ,.. yani kuzenim.. canım..
"tam hatırlamıyorum" demiştim... 1 dakika!
O yüz.. Bu.. Bu kişi Tae! Evet Tae!
"sen!" bir kinle onun yanına gitmiştim boğazından tutuyordum.
Evet kuzenimi oynatıp kaç kez intihar etmesine sebep olan kişi, Tae!
, EVET YENİ HİKAYEM!! LÜTFEN NASIL BULDUĞUNUZU AÇIKLAYIN.
HİKAYE BTS VE GİZEMLİ BİR KIZ ARASINDA GEÇECEK. BENCE BİR SONRAKİ BÖLÜMÜ 4-5 GÖZLE FALAN BEKLEYİN
&slhԔڗ~:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
V-MARGERET
FanficGERİLİM-SUÇ-CEZA-ACI ÇEKEN BİR KIZ- NEREDE OLDUĞUNU BİLMEYEN BİR KIZ- BTS-