24. BÖLÜM-V/MARGERET-

211 28 0
                                    

"sana kimi dedim" diyerek onu itlemiştim.

Hala cevap vermiyordu, kafasını eğmekten başka hiçbir şey yapmıyordu.

"çocuk ve annesini" demişti bir anda.

Donakalmıştım.

Ben ölmesin diye bizim soyumuzu belli etmiştim, risk almıştım ama o öldürdü.

Öldürdü.

"niye yaptın gerizekalı" diye vurmuştum, vurmamın etkisiyle kolonlara gitti ve kırılmıştı.

Koşarak yanına gidip boğazından kaldırmıştım. O sırada Jin ve Suga engel olmak için yanıma gelmiştik, elimle sınır çizmiştim yere. BU sınırı uğraşsalar bile geçemezlerdi.

"sana.neden.yaptın.dedim"

Histerik bir gülüş atmıştı.

"çünkü seni herkese söyleyeceklerdi" demişti.

"neden yapsınlar aptal, onlar sadece korkmuşlardı unutacaklardı" demiştim.

"bende unutmalarını sağladım ama istediğim gibi olmayınca öldürdüm." Demişti. Hala gülüyordu. Şaka gibi.

"sen gerçekten tam bi ucubesin" diyip diğer uca atmıştım onu.

Yerden kalkamıyordu. Soluklanıyordu. Belli ki canı acıyordu.

"hadisene" demiştim. "benide öldürsene Tae" demiştim ellerimi havaya kaldırarak.

"yeter" demişti Kook.

"ne yeter Kook? Ne yeter!" diye bağırmıştım. Kafam almıyordu. Niye yapıyordu bu aptal!

"değer verdiğim her şeye, bütün duygulara ihanet etmek zorunda mısın Tae" diye bağırmıştım. Tam boğazından tutup fırlatacaktım ki

"sana hafızanı geri verebilmek için öldürmesi gerekiyor.. Öldürmesi gerekirdi ki sen her şeyi hatırlayabil.." demişti Kook.

"ne" diyebilmiştim sadece..

EVET YENİ HİKAYEM!! LÜTFEN NASIL BULDUĞUNUZU AÇIKLAYIN.

HİKAYE BTS VE GİZEMLİ BİR KIZ ARASINDA GEÇECEK. BENCE BİR SONRAKİ BÖLÜMÜ 4-5 GÖZLE FALAN BEKLEYİN

6}

V-MARGERETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin