🔱WATAK

131 13 1
                                    

🔱
DANIEL VHELZY

▪️Seorang yang mempunyai mata berwarna kelabu, berambut wavy dan berbadan tegap. Dia berkulit putih pucat, berumur 22 tahun.

▪️Seorang yang pendiam dan keras hati.

▪️Dia lemah dalam berkomunikasi dan sukar menunjukkan sebarang ekspresif.

▪️Renungan matanya tajam membunuh. Seorang yang sangat dingin dan serious , sangat sensitif.

▪️Dia mahir dalam sukan anggar dan menunggang kuda.

🔱
NATASYA ELBOURNE

Gadis dengan tubuh yang tinggi lampai, berumur 22 tahun. Rupa dan wajahnya rupawan dengan matanya berwarna biru kristal serta rambut ikal berwarna coklat.

▪️Seorang yang mudah terhibur dan murah dengan senyuman.

▪️Dia sangat baik dan mudah tersentuh, sangat mengambil berat terhadap seseorang.

▪️Dia mudah terkejut dan juga mudah untuk jatuh pengsan.

▪️Pencinta bunga


🔱
ZACH ALBUS
ZAYN ALBUS

▪️️Kembar seiras sehati sejiwaaa. Zayn adalah adik dan Zach pula abangnya. Kedua-dua memiliki wajah yang menawan dan berumur 23 tahun.

️Zach yang lebih berfikiran matang, lebih serius dan hyper active.

▪️Zayn yang agak gila-gila, lebih santai , cintakan kemasyhuran.

▪️Kembar paling cerdik bijak dan pandai

▪️Hebat dalam anggar


🔱
JOHN KING ARISH
JESICA KING IRISH


▪️John yang mempunyai lesung pipit di sebelah kanan pipinya merupakan abang saudara Jesica. Jesica berumur 21 tahun.

▪️John seorang yang sangat over protective sebab terlalu sayang akan adik sepupunya.

▪️Jesica seorang periang juga sangat peramah .


🔱
FRANKY STEPHEN

▪️Pemuda berumur 23 tahun dengan wajah sedikit cengkung yang putih kemerah-merahan. Potongan rambut ala-ala rambut lelaki Korea.

▪️Seorang yang berwatak gila-gila, antara manusia paling berani dan gemar menghabiskan masa untuk berseronok

▪️Dia mahir menembak dan memanah

🔱
___________ _ _ _ _ _ __________

Terima kasih sudi menjengah ke dalam nukilan ini. Nukilan yang masih banyak kelemahannya.

Wahai readers yang dikasihi, readers boleh pilih wajah dari imaginasi readers. Andai ada yang request untuk melihat gambar watak, silakan comment 😉

Selamat datang ke pentas ciptaan Nelcoon!

Selamat membaca!

UNCONTROL: THE LORD OF DEMON(Hiatus)Where stories live. Discover now