"Uwaaarhh, cantiknyaa..thank you soo muchh Fairy Laviendar" ucap Natasya sambil menikmati indahnya pemandangan dunia Mazicycal dari atas.
Atas???Oh ya, Fairy Laviendar yang menerbangkannya.
'Fairy Laviendar merupakan ketua fairy di Mazicycal Kingdom. Apa-apa hal yang mahu di adukan tentang fairy bolehla roger dia'
"Laviendar, tak perlulah layankan sangat si Sya ni...cam beruk ja terkinja kinja.." Ryan berkata-kata mendatar.
" Biarlah...hihihii..lagipun saya sendiri nak sangat jumpa Puteri Sya...comel dan cantik orangya"balas Fairy Laviendar dengan lembut.
"Oh lupa pula, tadi ayahanda tuanku panggil , katanya kawan-kawan Sya sudah bangun dari tidur." katanya lagi.
"K thanks sis" balas Ryan sambil memegang tangan adiknya, disebut pula flash dan serta-merta mereka berada di hadapan King Elbourne.
Elisha yang baru sahaja mencelikkan mata itu terkejut tetapi tidak terkentut,
Apabila melihat jejaka yang pelik di hadapannya.
Dialah!
Lelaki yang tiba-tiba hilang itu.
Oh rasa nak pengsan balik."Erm..sorry, Elisha?nanti aku explain."kata Ryan.
"Adoiii sakitnya belakang aku ni haa" kata Zayn tiba-tiba sahaja sedar.
"Hadehh..kejamnya.." kata abangnya pula.
Kawan-kawan yang lain juga sudah sedarkan diri terasa panik dan tergamam.
Di mana mereka? Natasya yang seakan-akan mengerti kekeliruan kawan-kawanmya itu lantas menjerit
"Welcome to Mazicycal Kindom!"
"Ha..magic.mazig apa?"kata Emilyn.
"Mazicycal Kingdom , cherrybomb" balas Ryan pula.
Emilyn hanya menjeling Ryan.
Entah siapalah yang berdiri di hadapannya kini.
Walaupun terasa seperti pernah lihat."Since semua sudah sedar. Mari sini nak cerita pasal tempat ni,
Tempat ini di dimensi lain,
Kita bukan kat Marlyland World lagi yang lebih dikenali dunia manusia.Di sini ada Permaisuri dan Raja dia. Kenalkan King Elbourne Romoine dan Queen Melissa Juliet,
Mama and Papa aku.
Ryan ni Putera Makhota." terang Natasya panjang lebar sampai tak cukup nafas.
YOU ARE READING
UNCONTROL: THE LORD OF DEMON(Hiatus)
Fantasy🔱 Aku mencipta sebuah dunia, Dunia tanpa derita. Jadi aku tawarkan kau Sebuah dunia. Dunia Marlyland. Silakan masuk ke dunia ini. Aku berbesar hati. Namun, kau perlu bersedia, Dunia ini Bukan milik kita sahaja Terbinanya dunia lain Terselindung...