2

7.9K 515 211
                                    

*FLASHBACK :(*

"Öleceksin!"

"Tony! Onun bize ihtiyacı var!"

"B-ben giderim.. Ben giderim!"

"Baba!"

Çocuğun inlemeleri aralarındaki gerginliği daha da artırıyordu.

"Peter bak--"

O sözlerini bitiremeden Peter aniden yaklaşıp onu öpmüş, çocuğa iyi bakmasını söylemişti.

Tony itiraz edecekken Peter ellerinin arasından kayıp patlamak üzere olan harabenin arasına daldı. Aptal Jarvis! Tony'i en olmadık zamanda nasıl terk edebilirdi..

Nefesini tutmuş içeriden o ikisinin sağ çıkabilmesi için inanmadığını öne sürdüğü tanrıdan yardım dileniyordu. Küçük çocuk içeriden koşarak fırlayıp Tony'nin arkasına geçti. Korkudan deli gibi titreyen eliyle harabeyi işaret edip babasının onu kurtardığını fakat buraya dönerken ayağının sıkıştığını söylediğinde Tony çılgına dönmüştü. Her ne olursa olsun, onu kurtaracaktı ya da beraber öleceklerdi. İlk adımını attığı an harabeye dönmüş ev patladı.

Tony'nin o saniye yüreğinde bir boşluk açılmıştı işte. Kimsenin dolduramadığı, doldurmayı başaramadığı koskoca bir delik. Orada bir çok şeyi kaybetmişti, her şeyini kaybetmişti. Sevgi sözcüğünün ne anlama geldiğini o an unutmuştu. Gülmeyi o an unutmuştu.

Ayakları onu taşımazken vücudu delicesine titriyordu. İstemsizce diz çöktü. Onun adını haykırmak geliyordu içinden, bağırmak, çağırmak.. Ama yapamıyordu. Boğazı düğümlenmişti, ağlayamıyordu da. Yüreğine kor gibi düşen o ateş, yaşadığı müddet yanmaya devam edecekti. Tony Stark; acizden öteydi, çaresizdi.. Yanında hıçkırıklar içinde ağlayan çocuk umrunda bile değildi, artık umrunda olan hiçbir şey yoktu. Onu ölümün pençesinden kurtarıp tekrar hayata bağlayan, ona sevilmeyi ve sevmeyi öğreten adam yoktu şimdi. Nefes almak bile ona acı verirken yaşayabildiğine hayret ediyordu. O günden sonra Tony Stark yoktu işte.

Cenaze törenini sessiz sedasız geçirmiş, kendisine iletilen baş sağlığı mesajlarını görmezden gelmişti. Çocuk.. çocuk Peter'a fazla benziyordu. O küçük yaratığa her baktığında, onu görünce.. yüreğindeki acı şiddetleniyor, kalbi göğüs kafesini zorluyordu. Geceleri sessizce ağlayan bu çocuğun hıçkırıklarını duyunca tepki vermiyor, öylece çekip gidiyordu. Hislerini ve duygularınıda kaybetmişti o gece. Artık acı çekemiyordu bile. Sadece.. özlüyordu.

Onun gidişini bir kendine, bir de o küçük çocukta buluyordu. Bu yüzden Peter'ın ona iyi bak sözcüklerinin bir anlamı yoktu. Tony o çocuğu sadece evinde barındırıyordu. Kendinide suçluyordu. Birkaç kez kendine zarar vermeyi denemiş, ama korkmuştu. Peter'ın bu yüzden onu affetmemesinden korkuyordu.

Küçük çocuk Tony'nin aksine içinde büyük bir sevgi besliyordu ona karşı. Ne kadar o çocuğa karşı ilgisiz olsada, gün geçtikçe bu sevgi daha da büyüyordu. Büyüdükçe küçük çocuğa acı veriyordu.

Peter, Benjamin'i eve getirdiğinde ilk işi ona daha uygun bir isim düşünmek olmuştu. Tony ilk zamanlarda bu çocuğu istemesede -evinde Peter'dan başka canlı bir şey istemiyordu- sonra onu en az Peter kadar önemser olmuştu. Geçen bir ay boyunca ona isim bulamamış olmaları beceriksiz olduklarının bir kanıtıydı elbet.

Tony her ne kadar bu çocuğa karşı içinde bir nefret beslede.. Ondan sonra adının Peter olmasına karar verdi. Daha çok.. Natash'nın fikriydi gerçi.

Küçük Peter ile daha çok Jarvis ilgileniyordu. Koskoca evde, bir tek Jarvis.. Tony'nin pek arkadaşı yoktu, hatta hiç yoktu. Qill'den başka hiç kimsesi yoktu. Şimdi yine kimsesiz kalmıştı. O küçük çocuğy ailesinden saymıyordu elbet.

Tam on yıl.. Onsuz geçen on yıl. Günler bu şekilde akıp gitmiş, o küçük çocuk Tony'e olan sevgisini dizginleyememişti.

Peter, Tony'nin ona karşı olan tavrını anlayabiliyor bazen hak veriyordu. Babasını o da özlüyordu, o gittikten sonra Tony'e baba demek onun için gerçekten zor olmuştu. Bir keresinde buna cesaret etmiş, ve Tony ona bağırmıştı, hiç olmadığı kadar yüksek sesle. Ama zaman geçtikçe Peter ona baba demekte diretmiş ve oda buna müsade eder hale gelmişti, kesinlikle onun babası olmadığı halde.

Ve böylece.. Peter Quill'in isteklerinin tam aksine, ikisi evde iki yabancı gibi yaşamaya devam ettiler.

***

Evet.. Hep Queen'ime oynuyorun kahretsin dkdmskdkd  Bi daha ona bişey olan bir kurgu yazmam, söz (bu üçüncü sdlxamsokx)

i'll be good | peterparker + tonystarkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin