10

4.6K 408 184
                                    

"Sonra bir sayı daha! Mükemmeldi!" Ned her zaman ki heyecanıyla maçı anlatırken Peter sadece dinliyordu.

"Kısacası," Wade bacaklarını kanepenin üzerine uzattı. "Sayemde yarı finaldeyiz."

Michelle fazla içten ve fazla korkutucu bir kahkaha attı. Ürkütücüydü. "Senin sayende mi?"

"Gerçekler acıdır kurbağa--"

"Tamam çocuklar,"dedi Bayan Adler kibar olmaya çalışarak. "Tartışırsanız siz ikinizi finallerde oynatmam. Bu bir yarış değil."

"Keşke Peter'da olsaydı." dedi Ned somurturken. "Sadece izlese bile kazanabilirdik!"

"Demek öyle.." Steve her hasta ziyaretine gelenlere gösterdiği yapmacık gülümsemesiyle içeriye girdi. Sürekli gülümsemesi sinir bozucuydu, kesinlikle farkında değil. "Belki de Peter yarı finale gelebilir?"

"Gerçekten mi!" dedi Peter ani bir hareketle doğrulurken. Dünki geceden sonra bu sabah mükemmel hissettiği söylenemezdi. Sadece nazik olmaya çalışıp ona anlatılanları dinliyordu.

"Ve hatta.. Sizinle de oynayabilir?"

"Gerçekten mi!" dedi Peter tekrar. Kesinlikle, mutluluktan ağlayabilirdi.

"Sana dünyanın en mükemmel doktoru olduğumu söylemiştim."

"Hayır hayır hayır.." dedi bir köşede sessizce makineleriyle oyanalanan Tony. Onun varlığından sadece kendisi haberdarsı sanırım.. "Sen görüp görebileceğim en ama en iğrenç adamsın."

"Hayır, değilim."

"Evet, öylesin. Berbat bir doktorsun."

Ned yavaşça Peter'ın kulağına eğildi. "Evlenecekler."

Peter aklına gelen görüntüyle yüzünü buruşturdu. Bay Rogers ve Tony öylemi.. Komikti. Sadece komik ve... Bir o kadar da sevimli.

×××

"Tasha ve Clint daha dönmediler. Bu ne demek biliyor musun?" dedi Tony kapıyı açarken, muzip gülümsemelirinden birini sergiliyordu.

"Koltuğumuzu çürütemeyecekler mi?"

"Evet ve, kapıyı açtı. Onlar olmadan kesinlikle daha eğlenceli."

Peter içeri girince üzerine atlayan bir Dummy beklemiyordu. Kesinlikle Butterfingers'in onu gördüğünde sevinçten yerde daireler çizeceğini de.

"Bu karşılama töreni için çok mu uğraştın?" dedi Peter gülerek, o sırada Dummy'nin kolunu tutuyordu.

"Aslında onları hastaneye getirmediğim için bana kızgınlar, seni birazcık daha çok seviyor olabilirler--"

"Biraz konusunda düşünmelisiniz, efendim."

Tony Jarvis'in sesini duyunca göz devirdi. "Kesinlikle seni yaparken mizah ayarını fazla kaçırmamalıydım."

Dummy mutlu olunca çıkardığı gıcırtıları sergileyip mutfağa doğru giderken Butterfingers de peşindeydi.

"Dummy yine berbat aşçılığını konuşturmuş anlaşılan."

"Hey, efendisi için çabalıyor. Onu suçlayamazsın."

"Bay Stark haklı efendim," dedi Jarvis her zamanki kibirli sesiyle. Evet evet, Tony mizah konusunu abartmıştı. "Dumm-E'den nefret etsem de kendisi sizin için çabalıyor. Nazik davranmalısınız."

i'll be good | peterparker + tonystarkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin