MultiMedya :Arşan
Miraydan
Kulaklığımı taktım. Ve işe başladım ilk olarak Berkayın bana gösterdiği odadan başladım odadaki çöpleri koridora çıkardım. Hepsi çıkınca odayı süpürdüm perdeleri açıp lambayıda yaktım. Oda aydınlandığında vilada ile odayı sildim. Oda temiz olduğunda masanın tozunu aldım odadan aşırı pislik çıktığı sıra bendende can çıkmıştı odanın kapısını kapatıp Berkayın buşunduğu odaya girdim. Bilgisayarın başında oturmuş bilgisayarda siyah pencereye kod yazıyordu. Kulağındaki kulaklık yüzünden beni farketmemişti ama ben perdeleri açıp pencereleri de açtığımda bana çevirdi kafasını çöpleri aynı şekilde koridora çıkardım. Bu oda daha büyüktü bu odayı da güzelce temizledikten sonra koridora geçtim. Çöpleri kapının önüne çıkardım. Mutfağa geçtim. Mutfaktaki çöpleri de çıkardım ama mutfak o kadar pisti ki mutfakta teki olmayan çoraptan 9 10 tane pizza kutusuna. Kurumuş yağlardan örümcek ağlarına kadar herşey vardı sanırım en çok burada zorlanıcam. Banyodan bez alarak ilk olarak örümcek ağlarını aldım. Kurumuş yağları cif ile çıkardım çöpleri toparlayıp attım. Etrafını toparlayıp herşeyi yerine koydum. Fırınıda sildiğimde mutfakta temiz oldu. Koridoru da süpürdüm ve her yer bitti şükür. Odaya gittim ilk bulduğum yere yattım ve yorgunlukla gözlerimi kapadım.
***
Gözlerimi açtığımda hala kendimi yorgun hissediyordum. Ama bi dakika ben üstümü örtmemiştim. Ayağa zar zor kalktım . İçeriye geçtiğimde masa başında uyuyan bi Berkay beklemiyodum Hasss ben Berkayın yatağında yattım. Berkayın yanına gidip omzundan dürttüm.
"Pişt pişt uyan"
Mırıldanma sesleri geliyodu. Ama hala kalmamıştı. Kafasını yana çevirdiğinde aşırı ötesi bir şekilde terlediğini gördüm. Eyvah kesin hasta ettim çocuğu. Anında elimi anlına koydum ama o bileğimi ters çevirdi hass canım yandı. Bileğimin acısıyla hemen yer çöktüm
"Ah napıyosun gerizekalı"
Sinirli bir şekilde bana baktı ama ben bi şey anlamıyorum.
"Ben.. pardon canın acıdımı"
Elimi serbest bıraktığı sıra yerden kalktım.
"Acıdı tabi hayır ben anlamıyorum amacın neydi"
"Rü-rüya gördüm"
Kekelemeye başladığı zaman bişeylerin ters gittiğini anladım.
"Emin misin kabus olmasın"
"Rüya, sen neden beni uyandırdın?"
"Ben bitirdim temizliği sendeyerine yat diye uyandırdım. Çıkıyorum ben"
"Yok ben bırakırım seni"
"Yok ben gide-"
"Ben götürüyorum"
Kafamı sallayabildim. O da deri ceketini giydi. Birlikte çıktığımız sıra merdivenlerden indik ama o arka tarafa doğru gitti bende peşinden arkaya ulaştığı sıra bir kapıyı açtı ve bir motorsiklet çıkardı. Ama burada sadece bir tane kask vardı. Eyvah ben emniyetsiz mi gidicem. Berkay kaskı bana uzatıp motora atladı. Bende arkasına bindim tabiki kaskıda kafama taktım.Berkaya sarılmak gibi bir hata yapmıycam. Ellerimle oturduğum yere sıkıca tutundum.
"Bana tutun eğer düşersen benim başıma kalırsın"
"Yok hayır ben böyle iyiyim"
Dedim demesine ama Berkay pis pis sırıtıp önüne döndü. Motor hareket ettiğinde hiç bir sıkıntı yoktu gayet rahat tutunuyodum. Ama Berkay birden hızını artırınca ne yapacağımı şaşırdım ellerim korkudan tir tir titrediği sıradı elim kaydı. Bense o korkuyla Berkaya sarıldım. Burnumu tarif edilmez bir koku doldurdu. BU KOKU MUHTEŞEM. Kafamıda sırtına yasladım. Berkayın güldüğünü hissedebiliyorum.
"Tamam ya yeter korktum hoşuna mı gidiyo"
"Çok"
Hızını biraz daha düşürdü.
"Açmısın?" Dedi
"Çook"
"Bizimkileri arayalım hala ordalarsa oraya gidelim"
Berkay motoru durdurduğu sıra bende telefonumu cebimden çıkarıp Ada yı aradım.
"Efendim"
"Şey Ada hala orada mısınız yani hala avm demisiniz"
"Hayır biz çıktık hatta şuan evdeyim ben ee sen ne yaptın. Barıştınızmı?"
"Im şey sonra konuşalımmı"
"Neden ay yanındamı hala neredesiniz ne yaptınız. Nasıl affetti"
"Ah tamam saol oo zaman sonra konuşuruz Öptüm"
"Hey dur daha cevabımı almad-"
Telefonu kapatıp cebime attım. Berkay bana baktığında
"Şuan orda değillermiş"
"Peki yemek mi yemek istersin eve mi bırakayım"
"Eve gitmek istiyorum çok yoruldum"
"Tamam o zaman bana yolu tarif et"
"Sen okulun oraya götür ben ordan götüreyim diğer türlü kayboluruz"
Berkay cevap vermek yerine motoru çalıştırdı.
Bende burnuma o kokunun yine dolmasına izin verdim.kollarımı da beline doladım. Berkay o kadar hızlı sürdüki artık kollarımı sıkmaktan canım acıyodu.kafamıda omuzuna saklamıştım Berkay hızını düşürdüğünde kafamı kaldırdım ve etrafa baktım. Okulun oradaydık.Berkaya yolu tarif ettikten sonra evin önündeydim."Saol, görüşürüz"
"Görüşürüz"
Evin kapısının önünde motordan indim. Berkaya el salladım. Arkamı dönerek zile bastım kapı açıldığı sırada Berkay motorunu çalıştırıp uzaklaştı. İçeriye girip Ada ya baktım.
"Anlatman için zamanın yok başla"
"Of ben Berkayda bişeyler atıştırdım ama hala çok açım. Önce yemek yiyim sora konuşalım."
Cevap vermesine izin vermeden mutfağa koştum.
Ama peşimden gelerek konuşmaya başladı.
"Hiçbişey yemiyosun Berkay yedimi bişeyler. "
"Hayır niye ki"
"Tamam biz Arşanla da yemek yemedik direk kalktık sizden sonra ama Arşan mesaj attı şey diy-"
"Heyyy numaranı verdiğin yeri atlamışsın"
"İşte kalktık sonra numarasını verdi bana bişey olursa arasın dedi. E sen bayadır gelmeyince Arşana mesaj attım uzun zamandır yok başlarına bişey gelmesin diye Berkay izin vermez korkma dedi sonra sen gelmeden yaklaşık iki dakika önce bana mesaj atmış."
"Ne demiş"
"Yemek yemediysen Berkayın evinde yemeğe ne dersin diye"
"Ah nasıl yani daha yeni geldim ordan"
"Olsun olsun sakın bişey yeme"
"Eee sen ne yazdın"
" Olur dedim.O da Mirayıda getir dedi bende peki yazdım hadi hadi gidelim"
Of yemek yemek istiyooruuuuummmm.
Midem kazındı Su sağolsun şuan evini temizlediğim Berkayın evine yemeğe gidiyorum. Ne kadar harika ama dimi of offf.Anca bu kadar oldu ballarım umarım beğenirsiniz.😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam
ChickLitAda: gülümsemesi yüzünden eksik olmayan bi kızdı ama bir gün yediği kazık ona herkese gülümsememesi gerektiğini yada yüzüne her gülümseyene inanmaması gerektiğini öğretti Arşan : Sevdiğine değer veren biriydi ama sevdiğinden kazık yerse intikamın...