Uyandığımda canım çok yanıyordu.Kalkmaya çalıştım ama kolum çok acıdı.Her şey çok korkunç bir şaka gibi geliyordu bana.Odaya baktım çok küçüktü.Odanın duvarları kapkara,yerleri de aynı şekilde griydi.Odada sadece bir lavabo ve ayna vardı.Çok korkuyordum bağırmaya başladım."KİMSE YOK MU ? YARDIM EDİN LÜTFEN."ama sanki sesimi kimse duymuyordu ve odada bir kapı olmadığını fark ettiğimde büyük bir şok geçirdim.Sonra kafamda bir ıslaklık hissettim ılık bir ıslaklıkdı elimi yavaşça kafama dokundurdum.Dokundurduğum anda kafama korkunç bir ağrı girdi,elimi yavaşça indirip elime baktım.Çok kan vardı elim kıpkırmızı olmuştu.Kan elimden yere damlıyordu."kafamı çarptığımda olmuş" diye düşündüm ve bir anda önümdeki duvarlardan birinde küçük bir kapı açıldı.İçinden çok şık giyimli beyaz tenli sarışın yakışıklı denilebilecek bir adam çıktı.Anlamıştım bu beni kaçıran adamdı adamdan uzaklaşmaya başladım.ben gittikçe adam üzerime geliyordu sonra adam konuşmaya başladı"Ömrüm sana zarar vermek iste..."adamın sözünü çok sert bir şekilde böldüm ve araya girdim"kes sesini benim adım nefes sen arkadaşımı öldürdün eceye ne yaptın ? o iyimi ? cevap ver bana"ben bunları söylerken adam bana öylece baktı ve daha sonra bana çok sert bir tokat attı.Dudağımın patladığını hissetmiştim.Yere yığıldım.Adam beni kaldırdı."Ömrüm benimle düzgün konuş sana zarar vermek istemiyorum ben seni hala seviyorum"dedi sesi çok soğuktu aynı bir katilde olması geretiği gibi bu kadar şık görünümlü bir adamın böyle bir şey yapacağı aklımın ucundan geçmezdi.Ona cevap verecektim ki beni hızlıca ayağa kaldırdı.Bağırmaya başladım."YARDIM EDİN KİMSE YOK MU YA LÜTFEN"hiç bir şey düşünemiyordum.Adam beni yanına daha çok çekti ve ellerimi bileklerimden yakaladı.Cebinden sarı bir şey çıkardı bileklerime dökmeye çalışıyordu.Bir an canım çok yandı sanki yağ sıçramış gibi ben bağırdıkça adam daha çok döktü "boşuna bağırma duvarlar ses geçirmez"dedi ve sonra beni itip küçük kapıdan çıktı.Canım çok yanıyordu bileklerime baktım kan vardı yere deri parçaları dökülüyordu.Lavaboyu gördüm koştum çeşmeyi açtım ama su akmadı.Canım yanmaya devam ediyordu.Duvara yaslandım ve yavaşça yere yığılıp çığlıklar atmaya başladım.Kimsenin beni duymayacağını biliyordum ama asla vazgeçmeyecektim.Bir an canım çok yandı gözüm karardı ve bayıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kurtuluş
AdventureBen Nefes adımı bile bilmeyen bir adam tarafindan kaçırıldım ve eziyetlere maruz kalıyorum.Tek isteğim kurtulmak ve bunu başaracağım ve sizde bu başarı hikayesini heyecan ve merak içinde okuyacaksınız. ( Hikayenin konusu sen anlat karadeniz dizisind...