'ayten hanım bakın ne diyeceğimi bilemiyorum ama ben sizin kızınız....değilim'dedi ömrüm.ayten hanım o kadar şaşırmıştı ki sanırım şaka yapıyor diye düşündü.'ne biçim bir şaka bu nefes komik değil'dedi kızının gülmesini bekliyordu ama yüzünde hiçbir ifade yoktu 'ne demek istiyorsun'diye devam ettirdi ayten hanım'oturun'dedi ömrüm'her şeyi en başından anlatacağım'
'ben'diye söze başladı ömrüm 'beni 8 yaşımda evlatlık almıştı bir arda diye bir adam doktordu.onun ilk başta iyi bir adam olduğunu sanmıştım bana babalık yapıyordu sonra herş ey 12 yaşımda başladı beni bir yere kapattı tecevüz etti istemeyince o kadar çok dövdü ki arık canım acımıyordu.bir keresinde beni çok dövdü tekmeledi yetmedi işkence aletleri aldı her redettiğimde bana işkenceler ediyordu bir kere elime kkoluma kızgıın yağ döktü,dişlerimi kırdı,kaburgalarımı paramparça etti,saçlarımı yoldu sanki tavuk yoluyormuş gibi hergün,kaçamayayım diye bir ayağımı kırdı her seferinde tekrarlıyordu.sonra onunu dediklerini yapmaya başladım ona bir daha hiç hayır demedim hamileymiş gibi davrandım.sonra benim evden dışarı çıkmama izin verdi onun güvenini kazandım onun yanında tam 7 buçuk yıl geçirdim' dedi nefes gözyaşlarını tutamadı hıçkırıklara boğuldu.'tamam ağlama bak kaçmışsın işte'dedi ayten hanım sevgiyle' hayır nefes o adamın elinde buna eminim 1 yıl önce ondan kaçtım nefes bana çok benziyor belki kardeşim belki ikizim ama o adam nefesi almış olabilir şuan bana yaptıklarını nefese yapıyor olabilir'dedi ömrüm hala ağlıyordu.'aman allahım hemen polise gidiyoruz her şeyi anlatacaksın nefesimi geri alacağız' dedi ayten hanım çantasını aldı ve ömrümü peşinden sürükledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kurtuluş
AdventureBen Nefes adımı bile bilmeyen bir adam tarafindan kaçırıldım ve eziyetlere maruz kalıyorum.Tek isteğim kurtulmak ve bunu başaracağım ve sizde bu başarı hikayesini heyecan ve merak içinde okuyacaksınız. ( Hikayenin konusu sen anlat karadeniz dizisind...