'Nefes kızım allahım sana şükürler olsun nefesim canım yavrum neredeydin sen'dedi nefesin annesi ayten hanım çok sevinçliydi 10 günün sonunda kızı nefes bulunmuştu'buradayım anne'dedi ömrüm.nefes gibi davranması gerekti yoksa o adam onu yine bulurdu yine aynı şeyleri yapardı yine teca....bunları düşünmek bile istemiyordu ömrüm.ayten hanım koşup kızı sandığı ömrüme sarıldı.ayten hanım nefesi evlatlık almıştı çünkü bir çocuğu olmuyordu ama bunu asla nefese söylemedi.'nefes kızım nerelerdeydin yavrum ece nerede biliyor musun'dedi ayten hanım 'hiç bir şey bilmiyorum şuan kimseyle konuşmak istemiyorum gerçekten'dedi nefes kılığındaki ömrüm zaten ikiz derecesinde benziyorlardı.ömrüm polis merkezinde biraz kafasının karıştığını ve kaçmak istediğini söyledi.sonra ayten hanımla birlikte eve gittiler.'ömrüm hemen yukarı çıktı annesi de peşinden geldi ömrüm kendi odasına girmek isterken annesinin odasına giriyordu'kızım orası benim odam ne yapacaksın orada'dedi ayten hanım şaşırmıştı.'pardon anne karıştırdım'dedi nefes kılığındaki ömrüm.'gel de kızım biraz hasret giderelim yavrum'dedi ayten hanım nefesini çok özlemişti'başka zaman anne'dedi ömrüm yırtmaya çalışarak ve nefesin odasının hangisi olduğunu bulmak için ayten hanımın gitmesini bekledi gidince tüm odalara bakıp nefesin odasını buldu ve inceledi her şey topluydu solda bir yatak onun yanında çalışma masası ve kapının yanında da gardırop vardı odada bunlardan başka bir şey yoktu ömrüm nefese ne olduğunu düşünmeye çalıştı belkide ölmüştü.yatağa yattı ve uyuya kaldı.uyandığında sabah olmuştu.nefesin annesi(şu an nefes gibi davrandığı için onun annesi oluyor)onu kahvaltıya çağırdı.ömrüm gelmeyince yukarı çıkıp onu aşağı indirdi.nefes kılığındaki ömrüm çok acıkmıştı sofrada çilek reçeline uzandı en sevdiği şeydi tam yiyecekti ki ayten hanım atladı.'nefes kızım ne yapıyorsun! senin reçele alerjin var'dedi çok şaşırmıştı ayten hanım nefes çilek reçelinden nefret ederdi ayrıca alerjisi de vardı ağzına değdiği anda dili şişiyordu.ömrüm şaşırmıştı aklından hangi insanın çilek reçeline alerjisi olur diye düşündü ve oradaki ayva reçeline uzandı.ayten hanım sinirlendi 'nefes ben sinir olayım diyemi uğraşıyorsun senin reçele alerjin var' ayten hanım kızının hareketlerinden çok şüphelenmişti.'daha ifade vermeye gideceğiz unuttun mu nefes'.ömrüm yine pot kırmıştı dayanamıyordu ya şuan onun yüzünden nefes acı çekiyorsa diye düşündü onun yerine geçemezdi onun ailesine bunu yapamazdı.ve her şeyi anlatmaya karar verdi.'ayten hanım'diye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kurtuluş
AdventureBen Nefes adımı bile bilmeyen bir adam tarafindan kaçırıldım ve eziyetlere maruz kalıyorum.Tek isteğim kurtulmak ve bunu başaracağım ve sizde bu başarı hikayesini heyecan ve merak içinde okuyacaksınız. ( Hikayenin konusu sen anlat karadeniz dizisind...