İşten Dönünce

549 23 0
                                    

"nefes kızım neredesin ses ver annem ben geldim ayy kapıyı da açık bırakmış"dedi nefesin annesi çok mutluydu "bu ev niye bu kadar dağınık bak çantasını da oraya atmış nefes kızım neredesin üst kata mı çıktın"dedi nefesin annesi ayten hanım.ve merdivenleri çıkmaya başladı.üst kat topluydu.kimse yoktu "nefes neredesin kızım allahım insan bir haber verir "ayten hanım çantasından telefonu çıkardı ve kızı nefesi aradı cevap yoktu sadece çalıyordu defalarca aradı ayten hanım korkmaya başladı aşağı indi ve beklemeye başladı eceyi aradı onun da telefonu kapalıydı.

1saat sonra

ayten hanım polisin yolunu tutmuştu ki tam karakolun  önündeyken telefonu çaldı nefes arıyor diye düşündü ama ecenin annesiydi'alo he nergiz ne oldu'                                                                                    "ece yok 7.30 da size gelmişti nefesi de aradım telefonu kapalı sizdeler mi?"                                        "nergiz bende karakolun önündeyim nefeste yok ecede allahım sen bize yardım et "dedi ayten hanım ve karakola girdi ifade verdi neler olduğunu anlattı.polisler hemen harekete geçti evi incelemeye aldılar.

                                1 gün sonra

"nefes kızım neredesin yavrum allahım neden benim yavrum allahım nedenn"dedi ayten hanım televizyonun başında haberleri izliyordu haberlerde nefesten ve eceden bahsediliyordu."evet bugün sizlerle birlikteyiz nefes aydın ve ece yaşar kayıp evet daha 16 yaşındalar sayın seyirciler 32 saattir kayıplar hayatlarının baharında iki gençten söz ediyoruz evet fotoğrafları şu an ekranda görürseniz aramayı unutmayın whatshap ihbar hattımız 05********02 polislerde henüz bir ipucu bulamadı" dedi spiker çok üzülmüşe benzemiyordu.ayten hanım ağlıyordu telefonu çaldı her telefonda her kapı çaldığında kızını bekliyordu.televizyonun sesini kıstı ve telefonu açtı "alo siz kimsiniz"                                    "ben komiser murat evinizi inceleme altına aldık ve evinizde bir miktar kan bulundu bunun için kan örneği  vermelisiniz"dedi komiser murat ayten hanım ecelerin evinde kalıyordu '"amam tabi hemen geliyorum"dedi ve telefonu kapattı.çok şaşırmıştı kendini ağlamaktan alamıyordu ya o kan kızının nefesinin ise yada ecenin ise diye düşünmekten kendini alamıyordu paltosunu aldı ve nergiz hanımıda alarak polis karakolunun yolunu tutdu.

kurtuluşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin