Adreanna

81 6 1
                                    

Uyandığımda çok rahat bir yatağın üstündeydim.Biraz etrafıma bakındığımda burasının bir hastane odası olduğunu anladım.Yavaşça doğruldu belime büyük bir sancı girdi ama yinede doğrulmayı başardım.Elimde veya kolumda bir alçı yoktu ama hala morluklar vardı ve dokunduğum zaman çok büyük bir sancı hissediyordum ve bir anda önceki günlerde yaşadığım korkunç,iğrenç şeyler geldi akıma sanki bir rüya gibi geliyordu bana.Defalarca tecavüze uğramıştım dayak yemiştim. kolum parmaklarım kırılmıştı,elektroşok yemiştim.Keşke bunların hepsi bir rüya olsa diye düşündüm gerçekleşmeyeceğini bile bile.Bir anda kapının açılmasıyla yerimden hopladım.Kaşımda kısa bir hemşire duruyordu ve uyandığımı görür görmez kapıyı açtığı gibi "Arda Bey uyandı " diye bağırdı.

Evet uyanmıştı yaşadığıma binlerce kez şükrediyordum.Yanıma gelen kadının seni değiştireceğim derken organlarımı alıp beni öldüreceklerini sanmıştım  ve hemen karnımı açıp baktım hiçbir yerimde kesik yoktu.Sevinçten neredeyse çığlık atacaktım ki o adamı bir anda karşımda gördüm o surat asla aklımdan çıkmayacaktı.Bana baktı ve "Ömrüm canım uyanmışsın kendini bira daha iyi hissediyor musun? yaklaşık 1 haftadır uyuyordun seni o kadar çok özledim ki".Adam(Arda Bey) bunları söylerken ona tiksinti ve nefretle bakıyordum.Adam devam etti "Ömrüm kendini daha iyi hissedeceksen Adreanna(adriana) gelip sana bakacak ve artık birlikte dışarı çıkabileceğiz seni dünyanın en güzel kadını yapacak.Dünyanın en güzel kadını ve benim kadınım."adam sözünü bitirdikten sonra bana bakıp iğrenç bir şekilde gülümsedi.O gülümsemeye öyle nefret dolu bir bakışla karşılık verdim ki adamın geri dönüp bana zarar vermesinden korktum.Yataktan kalmak için bir hamle yaptım ve tüm vücuduma büyük bir ağrı saplandı ama ayağa kalkabildi.Kolumdaki serumu sökdüm. kaçabilirdim.Hızlı adımlarla kapıya doğru ilerliyordum ki kapı bir anda açıldı ve içeri uyutulmadan önce gördüğüm karanlık kadın girdi ardından adam onu takip etti ve adreanna bozuk bir Türkçeyle "neden yerinden kaltığınki janim?Bence hij kalkmana gerek yoktu."dedi ve beni yatağa doğru götürü ve yatırdı."Şimdi Arda sanağ bir tekerlekli zandalye gejirecek" dedi ve adama eliyle işaret yaparak tekerleklisandalyeyi getirmesini söyledi.Adam hemen odadan tekerlekli sandalye almak üzere çıktı.zorla "Ne yapacaksın bana?" diyebildim yaklaşık 1 haftadır konuşmadığımdan sesimin tam çıkmadığını anlayabilmiştim.Kadın(Adreanna) bana baktı ve  "Şeni jok güzel bir kadın yapajağım." dedi ve çümlesini karanlık bir gülümsemeyle sonlandırdı ve bana göz kırparak yanıma doğru yaklaştı."Jok güzel olajaksın jok ölümden bile güzel!"

Not;Adreanna Fransızca karanlık anlamına gelmektedir.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 26, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

kurtuluşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin