"Merry apa kamu buat kat sini"
Queen memandang Merry dengan penuh kepelikan.
"Hehehehe,tadi round round jap kat bandar .Saja singgah rumah Queen"
Merry hanya memandang Queen dengan sengihan dia sahaja.Dia baru sahaja memeriksa bandar.Tapi tak ada apa apa yang mencurigakan.Lalu,dia datang singgah rumah Queen.Queen hanya membalas dengan senyuman dan membenarkan Merry masuk ke dalam.
"Saya ingat mambang ungu datang tadi"
Merry hanya tergelak.Dia juga yang mengajar Queen cara nak panggil abang Shadow.Ya.Mambang unggu.Sekarang sudah melarut.Merry mula duduk di sofa .Dia menarik nafas dan mula berbicara.
"Queen tengok tak berita pagi tadi"
"Tengok,pasal langit tu ke.Ala..normal lah benda tu"
"Kenapa normal pula.Sebelum ini mana pernah terjadi."
"Memang tak.Tapi setaraf kejadian tu pernah berlaku"
"Contoh"
"Errr..entah"
Merry hanya jatuh ke lantai secara dramatik .Boleh pula tak tahu.Merry hanya merenung Queen.Queen pula hanya tersengih.
"Hehehe..sorry"
"Ye lah"Tiba tiba ada satu ketukan di pintu rumah Queen.Queen hanya mengambil pedangnya sambil sorok belakang pintu.Merry pula hanya pelik dengan tingkah laku Queen.Queen berlahan lahan memusingkan tombol pintu itu.Lalu menjenguk siapa yang datang.Hasrat membelasah seseorang tadi dibatalkan kerana orang yang ingin dibelasah nya itu bukan yang ini.Ini kawan dia.
"Ler.Spade.Kenapa datang?"
Merry mula berlari ke arah Queen.Melihat wajah siapa yang Queen bercakap itu.
"Queen.Sape perempuan ni"
Queen menahan ketawanya .Ada pula dikatakan perempuan.Itu lelaki lah adik sayang oi.Queen tidak boleh lagi menahan ketawanya.Lalu dia tergelak besar sambil berguling guling di depan pintu itu.Merry hanya pelik sahaja dengan tingkah laku Queen.Eh eh..Aku ada buat lawak ke.Merry hanya tersengih sambil memandang Queen.Spade sudah berkerut seribu.Perempat siku sudah muncul di kepalanya.Ikutkan hati,ingin sahaja dihempuk kan kepala Queen di pintu.Tapi...tak baik buat macam tu.
Queen ketawa besar berguling guling sampai ke halaman depan rumahnya.Punya hebat lawak Merry yang tidak disengajakan itu.Dia ketawa di situ sehinggalah satu ketukan di kepalanya.Queen pula terkejut denfan ketukan kepalanya.Kepalanya memandang Spade tetapi Spade masih berada di pintu.Merry pun sama.Mereka berdua sedang memandang tajam seseorang di belakang Queen.Queen perlahan lahan mendongak ke atas .Sudah tentu dia mendongak kerana dia sedang duduk di tanah dan pelaku itu memandang dia dari atas.Dahi Queen pula berkerut seribu.Pelaku itu adalah lawannya.Tak lain dan tak bukan....itu adalah...
"Yang kau ketawa macam orang gila ni apasal...Dah hilang akal!!?"
Ternyata suara itu datangnya dari Shadow Joker.Rose berada disebelah dia hanya sweardrop memandang abangnya.Queen mula bersuara.
"Biarlah aku nak gelak ke,nak lempang kau ke,nak menangis ke.Itu adalah aku.Kau jangan sibuk!!"
"Huh.Macam orang gila."
"Apa!!!"
Rose ,Spade dan Merry hanya memandang sahaja.
"Diaorang memang selalu gaduh ke."tanya Merry
"Tak lah.Sebelum tu adalah sikit.Tapi bukannya gaduh pasal benda remeh macam ini"
"Ouhh"
"Queen jom lah masuk."kata Merry sebenarnya ingin hentikan pergaduhan itu.
YOU ARE READING
[FANFICTION] THE KANIBAL KAITOU [Bbb※Kj]
FanfictionDalam dunia ni. Ada ke hantu. Hahahahahahah Mana ada. Takdelah benda tu. Kan???Betul tak. Dalam dunia ni. Ada ke kanibal Eh eh Ada Kanibal dengan hantu ada beza ker Ada kaitan ker Beza????Banyak beza dia Kaitan? Ada kot..... Watak:My oc Kowahara Mi...