JOKER:IM A FOOLISHHH FRIEND

194 14 99
                                    

Bunyi tapak kaki .

Di laluan dewan yang sunyi.

Hanya dipenuhi darah dan mayat.

Matanya yang tiada rasa simpati.

Cuma gelap .

Bseserta hatinya.

Manusia .

Selalu jadi santapan pagi petang dan malam.(Kalau boleh sampai sahur).

Dah macam raksaksa.

Tak layak bergelar manusia.!!

"Sasaran seterusnya"Profesor Clover memandang sebuah tempat yang dipanggil Paris.

"Serang semua orang.Ambil jiwa mereka"Lady Doubt mengarahkan Joker untuk menyerang tempat tersebut.

Dia hanya mengangguk dan melompat ke arah bangunan yang bernama Eifel Tower.

______________________________________

"Wah .Lazatnyaa.Jamuan ni menarikkan"kata seorang Detektif berambut kuning panjang di situ.

"Betul tu Detektif Viridian"kata seorang perempuan beramput ungu.

"Hmmm.Sudah lama saya tak nampak Kaitou Joker mencuri ."kata Detektif Viridian.

"Hmm.Mungkin-

Tiba tiba ssebuah letupan berlaku di situ.Menara Eifel tu hampir Roboh dibuatnya.

"SIAPATU!!!"jerit Viridian.

Satu ketawa bergema di seluruh dewan Menara tu.

Seorang penjenayah bertopeng mubcul di Khalayak ramai.

"Profesor Clover!!!!Awak masih hidup"

"Sudah tentu.Sekarang saya datang untuk mengambil jiwa awak semua"

"Apa!!!!Jangan harap"jerit Virdian

"Hahahaha.Sekarang .Joker serang mereka semua."

Kaitou Joker muncul di udara sambil dipenuhi aura kemerah merahan bercampur dengan hitam.

"Apa!!!!!Saya ingat awak seorang pencuri hantu .Bukan nya seorang pembunuh."jerit Viridian

"Anda ditahan"jerit seseorang dari belakang.

Inspector Oniyama ,Ginko dan Momo mengeluarkan senjata menahan penjahat itu.

"Profesor clover.Atas kesalahan awak ingin menakluk dunia.Awak ditahan.Sila ikut saya"Jerit Momo.

"Tchh.Membosankan .Manusia lemah.Joker!"

"Baik Profesor"

Lampu Eifel Tower dimatikan.Semua keadaan menjadi gelap.Kedengaran bunyi lampu chandelier jatuh berkecai di tengah dewan.Turun bunyi meja kerusi berbaling baling.Bunyi bayi menangis.Dewasa menjerit kesakitan.

Apabila lampu dibuka.Inspektor Oniyama mengosok matanya dan melihat keadaan yang mengerikan.

Darah di merata tempat.Bangkai di bersepah di atas lantai dewan itu.Beberapa orang dihempap meja dan terputus dua.

"Tak mungkin.!!!!"

"Apa di depan mata saya ni!!Profesor Clover!!"

Tapi mereka semua dah hilang dari situ meninggalkan Inspector Oniyama.

"Apa .!!Kenapa Joker bersama dengan penjahat tu???"

"Mana pula Momo dan Ginko ni.Jangan cakap mereka juga terkena"

Inspektor Oniyama terkejut dan takut dengan keadaan sekarang.Mana lagi dua anggota polis bersamanya.Tiba tiba .Dia nampak sesuatu bergerak di bawah alas meja berwarna merah itu.Apabila dia menarik alas itu.Kelihatan tiga manusia masih hidup.Tapi kecederaan mereka teruk sehingga tidak dapat berjalan dengan sempurna.

[FANFICTION] THE KANIBAL KAITOU [Bbb※Kj]Where stories live. Discover now