"Siapa menjerit tu!!!"
Queen dan Hachi masuk ke dalam rumah secepat mungkin.Terdengar jeritan seseorang di dalam rumahmiliknya.Hachi pula hampir separuh mati mendengar jeritan itu.Manalah tahu Encik Joker buat hal lagi.Queen memandang ke arah Spade.Muka dia kelihatan terkejut dan pucat.
"Kenapa dengan kau Spade"
Spade mula membuka mulut sambil tergagap gagap.
"Da...da..dapur"
Queen aneh dengan jawapan Spade itu.Dapur??
"Aik. Kenapa dengan dapur pula.Nampak hantu ke."
Queen tersenyum sinis.Spade pula memasamkan mukanya.
"Tengok lah sendiri.Boleh pula kau buat lawak."Spade kata dengan geram.Sesuatu yang mengelikan telah terjadi.Boleh pula buat lawak.Queen perasan,di ruang tamu hanya ada Spade dan Roko sahaja.
"Mana yang lain"
Spade hanya menunjukkan ke arah dapur.Queen hanya menggelengkan kepala dan pergi ke dapur sambil diekori oleh Hachi.Sepanjang jalan hendak ke dapur itu.Ada beberapa titisan darah di lantai.Queen segera ke arah dapur .Apa apa berlaku ke??Ke ada yang nak prank aku ni.Ishh..Takkan lah.
Apabila seaudah sampai di dapur.Queen dan Hachi terkejut besar melihat apa sudah jadi.Mereka berdua memandang seorang perempuan .Itu ialah Merry .Berwajah pucat.Hachi memandang pula ke arah seseorang di singki dapur.Itu Encik Joker.Sedang memuntahkan sesuatu.
"Kenapa dengan Joker ni Hachi??"tanya Merry.
"Saya tak tahu"balas Hachi .
Queen mendekatkan diri ke arah Joker.Walaupun jijik.Tapi hendak tahu apa yang Joker muntahkan tadi.Sedikit sikit matanya melihat apa yang Joker muntahkan.Queen terkejut sambil menjerit.
"AAAAAAAAAAA!!!!!!!"
Jeritan Queen membuatkan Spade dan Roko ke dapur.
Queen mula tidak percaya apa yang dia nampak.Eiii...banyak nya darah!!!!
Ia betul tu.Darah yang sebenar yang Joker muntahkan.
"Menyeramkan"
Queen memalingkan wajahnya ke arah suara itu.Terdengar dari bawah meja makan.Perlahan lahan Queen menundukkan kepalanya ke bawah meja.Alangkah terkejutnya apabila Shadow Joker dan adiknya Rose duduk di bawah meja itu.
"Yang korang ni kenapa"
"Woi.Kau tak nampak ke benda tu.Belum pernah lagi aku nampak orang muntah darah.Lagi lagi bukan sahaja darah .Tapi besi pun ada."
Queen,Spade ,Roko dan Hachi mendekatkan diri ke arah Joker.Memang benarlah apa yang Shadow katakan tadi.Bermuntah darah dengan besi.Perbagai jenis besi ada .Besar dan kecil.
Mereka semua terpaku.Apa sudah jadi.Spade memberanikan diri untuk bertanya kepada Joker.
"Joker....Kau kenapa ni.Tak sihat ke."
Apa bodoh sangat soalan aku ni.Sudah tentu dia sakit.Kalau dia tak sakit.Dia takkan jadi macam ini.Rungut Spade senyap.
"Ermmm..Joker awak tak apa apa.Saya rasa awak bermasalah"Merry pula bertanya.Walaupun takut namun diberanikan.
Makin lama makin berkurang darah yang dimuntahkan.Apabila selesai ,Joker berkumurkan air dan meludahkannya semula.Joker memalingkan badannya menghadap kawan kawanya.Mereka semua kelihatan risau.Shadow dan Rose masih lagi di bawah meja.Joker ingin berjalan tapi dia terjatuh tunduk di lantai.Kaki dia sudah lemah.Hanya tangan sahaja yang mampu menahannya.Joker memandang ke tepi.Disebab kan dia sedang melulut di lantai sambil tangannya menahan diri.Dia memandan tajam ke arah Shadow dan Rose yang dibawah .Rose memeluk abangnya .Menakutkan sungguh pandangan Joker.Semua orang mula terkejut .Merry ,Queen dan Hachi menolong Joker untuk bangun semual.Membawa joker ke arah bilik kosong di rumah Queen.Bilik itu tidak berhabuk atau kotor.Kerana Roko selalu bersihkannya.Cadar dan bantal juga ada.Mereka bertiga membaringkan Joker di atas katil dengan perlahan lahan.Muka pucat Joker jelas kelihatan .Badannya sudah pun tak terdaya.Tapi masih lagi boleh bercakap.Hachi mula mengambil tempat di sebelah joker.
YOU ARE READING
[FANFICTION] THE KANIBAL KAITOU [Bbb※Kj]
FanfictionDalam dunia ni. Ada ke hantu. Hahahahahahah Mana ada. Takdelah benda tu. Kan???Betul tak. Dalam dunia ni. Ada ke kanibal Eh eh Ada Kanibal dengan hantu ada beza ker Ada kaitan ker Beza????Banyak beza dia Kaitan? Ada kot..... Watak:My oc Kowahara Mi...