-Presenting-

292 38 30
                                    

~"Putem să sărim împreună .. cădere liberă.."~

B.A.P. O foarte cunoscută bandă de mafioți. Fiecare membru se ocupă de ceva. Fiecare se pricepe la ceva. Toți sunt atrași de aventură, de adrenalină.

Bang Yongguk- şeful lor. Cel mai mare dintre toți. Are o minte extrem de ascuțită pe care mulți ar vrea să o aibe. Toate planurile sunt făcute de el. Toate aşa zisele misiuni sunt planificate de el. O fire calmă la exterior, însă nu poți ştii niciodată ce se află în mintea lui. Are un trecut întunecat despre care nu a vorbit cu nimeni. Se spune că era numit o legendă pentru lucrurile pe care le-a făcut. Se spune că e un om imprevizibil şi rău, un om care e în stare să te omoare fără un motiv, fără milă.

Kim Himchan- hoțul. Poate sa fure orice vrea. Se infiltrează oriunde şi poate păcăli pe oricine. A avut o copilărie grea: tatăl lui era şeful unei firme care fura bani grei pe nedrept, punând oamenii săraci să îi plătească. Iar mama lui a fost obligată să se mărite cu tatăl lui de către familia ei. A vrut să fugă de mai multe ori însă nu a reușit. Ambii săi părinți au murit când e avea 14 ani apoi a fost adoptat. A crescut şi a fugit de acasă la vârsta de 19 ani şi aşa s-a cunoscut cu Yongguk.

Yoo Youngjae- hacker-ul. Poate să spargă orice site, parolă sau adresă. Găseşte orice doar printr-un click. A fost un copil talentat încă de mic. Provenea dintr-o familie care nu îl aprecia ci doar se folosea de abilitățile lui. Ura față de părinții lui a crescut în momentul în care au dat-o pe sora sa afară din casă. Nici în ziua de azi nu a aflat unde se află, însă nu o să se lase prea curând.

Jung Daehyun- luptătorul. A făcut karate şi box încă din copilărie. Părinții l-au părăsit la naștere, el crescând cu alți copii în casa unui preot. Preotul şi soția lui nu puteau creşte şaşe copii doar din banii preotului aşa că Daehyun s-a angajat ca şi îngrijitorul unei săli de box şi karate. Printrea miscările din zbor şi se antrena pe ascuns o dată cu ceilalți. Unul din antrenori a observat că are potențialul necesar şi talent aşa că stătea după program şi îl antrena. A câștigat multe concursuri care i-au adus banii necesari lui si familiei lui. A dat de Youngjae apoi de Yongguk din greșeală, o greșeală bună.

Choi Zelo-trăgaciul. O țintă extrem de bună. Un expert în arme. Poate trage cu orice armă ii pică în mână. Tatăl său a fost polițist până să fi fost omorât, lucru ce l-a făcut să iubească armele. A vrut să devină ceva ce să includă armele, cum ar fii polițist, însă a ajuns în partea întunecată a situației. A fost ales de către Himchan observându-i talentul. El i l-a prezentat lui Yongguk, mai apoi fiind acceptat în echipă.

Moon Jongup-jucătorul. Cel mai pun la jocurile de noroc. Nu îi scapă nici un cent. Îsi propune o sumă, o câstigă. A fost nevoit să crească singur de la vârsta de 15 ani, atunci a început să fure pentru a putea trăi. A crescut şi a fost învătat să joace la pariuri. S-a prins repede, ba chiar începând să iubească jocurile şi banii. A câștigat multe jocuri, devenind foarte bogat. A fost luat de Yongguk în echipă pentru ținerea lui de minte şi pentru agilitate.

Toți formează acum B.A.P. Ce se întâmplă dacă o să răpească o fată dintr-o familie bogată însă se îndrăgostesc de ea? Ea o să se îndrăgostească de unul din ei, de toți?  O să îi fie frică sau o să prindă spiritul adrenalinei?

"SkyDive"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum