' This is new '

56 9 14
                                    

De la depărtare, Zelo părea tipul de bărbat amuzant și tont, ce totuși, e foarte bun în ceea ce face. Nu-l întrecea nimeni în capitolul țintă. Avea o direcție exactă și o țintă perfectă. Nimănui nu i se părea normal ca cineva să aibe o asemenea direcție exactă.

Cât timp Yongguk, Himchan, Youngjae, Jongup și Daehyun erau plecați în misiunea lor, Zelo avea grijă de Mishiko. Nici unul nu spunea nimic, ci fiecare își vedea de treaba lui, însă nu se simțeau oarecum ciudat. Nu era acea liniște apăsătoare ce parcă le dădea în cap. Era o atmosferă calmă, chiar plăcută.

Nu s-a simțit niciodată ciudat în preajma lui Zelo. Ba din contră, în puținele dăți când era lăsată în grija lui râdeau împreună și vorbeau despre ceilalți. Poate se înțelegeau mai bine fiindcă erau mai apropiați de vârstă. Sau poate doar pentru că gândeau la fel.

Cu toate că vorbeau mult când erau lăsați singuri, Mishiko nu știe mai nimic despre el. Majoritatea timpului vorbeau de ceilalți cinci membrii sau despre arme și alte lucruri de genul. Pentru Zelo încă era ceva nou că unei fete îi plac armele. Încă de când Jongup a adus acele arme  ㅡ într-un mod miraculos ce încă îl ține pe blond pe gânduri ㅡ este complet uimit de cât de repede a putut Mishiko să le încarce.

Curiozitatea o rodea pe brunetă acum că acest gând răsărise. Continua să răsfoiască revista din mâinile sale, însă nu citea nimic. Nici nu știa de câte ori a încercat să citească un rând întreg.

ㅡZelo, mereu vorbim despre toți ceilalți sau despre mine, dar nu mi-ai spus niciodată nimic despre tine. Te deranjează dacă te rog să îmi spui despre tine?

Nu a mai rezistat și a dat drumul curiozității. Spera ca el să îi răspundă, altfel trebuia să apeleze la ceilalți pentru a afla ceva despre el.

ㅡDe ce m-ar deranja? Și.. ai dreptate, nu am vorbit niciodată cu tine despre mine sau despre trecutul meu. Deci sigur.

Răspunde cu un zâmbet cald pe chip, chicotind ușor. Avea fața unui copil inocent, doar că o dată intrat pe terenul de luptă, se schimba radical și ajungea să pară unul dintre cele mai fioroare persoane. Faptul că este înalt este un mare plus pentru înfățișarea lui de bărbat brutal.

ㅡDeci... ce vrei să știi?

Întreabă fictiv, cugetând cumva că îl va întreba despre trecutul său. Era clar. Orice femeie începe cu trecutul atunci când vrea să cunoască un bărbat.

ㅡEu zic să începem cu trecutul. Apoi planuri de viitor.

Exact cum a judecat, voia să înceapă cu trecutul. Zis și făcut.

ㅡTatăl meu era polițist. Mereu mă învața tot felul de șmecherii cu arme. Când avea timp, mergeam și trăgeam la țintă.

Acum totul avea sens în mintea ei. Probabil că era pasionat de tras la țintă și acum a devenit cel mai bun la asta.

ㅡHimchan m-a descoperit pe mine. M-a luat cu el și m-a prezentat lui Yongguk, ce a acceptat imediat să fac parte din echipă. Visul meu era să servesc armata Coreei, dar, din câte vezi, am ajuns de partea neagră a protecției țării.

Mishiko îl asculta bucuroasă că purta o discuție cu el despre el. Nu mai simțea acea curiozitate ce o omora pe dinăuntru și nici o oarecare tristețe despre cât de tragică putea să fie povestea lui. Dintre toate poveștile pe care le auzise de la bărbații din jurul ei, povestea lui era cea mai "fericită ".

ㅡA trebuit să îmi mint familia că o să fac parte din armată câtă vreme mă întâlneam cu restul pentru a ne antrena și pentru a plănui o următoare lovitură. Asta până când ne-am mutat toți și am fugit de acasă. Nimeni din familia mea nu știe unde sunt încă..Probabil cred că am murit sau ceva.

Pe lângă indiferența pe care o transmitea, probabil fiind obișnuit cu acest subiect și această explicație. Era sătul, cel mai probabil. Totuși, o ușoară formă de tristețe voia să domine în vocea lui. Să nu știi nimic de familia ta, și nici ei nimic de tine nu-i ceva așa de ușor precum pare. Zelo este genul de om care știe foarte bine să își ascundă sentimentele reale. Știe cum să le controleze și cum să le jongleze. Sentimentele nu sunt lucruri cu care poți să te joci, dar Zelo poate face asta. Își stăpânește perfect orice stare și este un actor foarte bun. Bruneta nu își poate imagina cum de el poate să fie un atât de bun ascultător și un bun sfătuitor. Nu ori și cine poate face asta. Nu e un lucru ușor.
El face să pară că este ușor să treci prin atâtea și să fii un om bun în continuare.

Aparent, Zelo este un bărbat ce ascunde multe , de la care te poți aștepta la orice.

"SkyDive"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum