Y/N
Ημέρα Δευτέρα.
Σήμερα ξεκινάμε για να φύγουμε για Καναδά. Είναι πρωί. Σηκώνομαι από το κρεβάτι μου και πηγαίνω στο μπάνιο.
Πλένω τα δόντια μου, χτενίζω τα μαλλιά μου καλά και τα αφήνω φυσικά να πέφτουν πάνω στους ώμους μου. Δεν βάφομαι. Το απεχθάνομαι, γιατί αν είναι να βάφομαι τώρα που είμαι νέο κορίτσι, όταν μεγαλώσω τι θα κάνω;
Πηγαίνω στη ντουλάπα μου ενώ σκέφτομαι τι να φορέσω κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Αποφασίζω να βάλω ένα μαύρο σορτσάκι αρκετά κοντό (εντάξει, είπαμε δεν φαίνεται και ο κώλος) κι από πάνω μια μπλούζα θαλασσί τιραντέ που την διαμόρφωσα μόνη μου• DIY φάση. Βάζω και τα λευκά μου σταράκια και είμαι έτοιμη.
Κατεβαίνω κάτω, καθώς παίρνω και τις βαλίτσες μου, αφού είναι ήδη έτοιμες από εχθές το βράδυ. Μπαίνω στη τραπεζαρία, κι εκεί κάθονται οι γονείς μου και βλέπω να καταφτάνει από πίσω μου ο αδερφός μου. Καθώς κάθονται όλοι, πάω κι εγώ κοντά τους.
"Καλημέρα" τους χαιρετάω πλέον καθισμένη.
Με καλημερίζουν και εκείνοι με τη σειρά τους."Πώς κοιμηθήκαμε, αδερφούλα;" με ρωτάει ο Άστον βάζοντας δημητριακά στο μπολ του κι ύστερα αφήνει κάτω το κουτί με το περιεχόμενο.
Βγάζω ένα επιφώνημα πριν απαντήσω.
"Ας τα λέμε καλά. Αν εξαιρέσεις ότι όλο το βράδυ σκεφτόμουν για αμέτρητα λεπτά τη σημερινή ημέρα" αναστέναξα κουρασμένα."Άντε πάλι θα αρχίσουμε" μουρμούρισε ο μπαμπάς, ώστε να μην τον ακούσω αλλά δυστυχώς για εκείνον, τον άκουσα.
"Μπαμπά, εγώ απλά το ανέφερα. Δε θέλω να το συζητήσουμε, εντάξει;" έκανα ενοχλημένη, δεν είναι η πρώτη φορά που κάνει έτσι. Σήκωσε το βλέμμα του προς τα εμένα και τελικά έγνεψε, καταλαβαίνοντας ότι το εννοούσα.
Ύστερα από το πρωινό, αφού τελειώσαμε όλοι, ήρθε η ώρα να φύγουμε. Μαζέψαμε ό,τι τελευταίο είχε απομείνει από τα πράγματά μας και όταν ήμασταν έτοιμοι, πήγαμε στο τζιπάκι των γονιών μας και βάλαμε τις βαλίτσες μέσα στο πορτμπαγκάζ.
Πριν μπω μέσα -που ήμουν έτοιμη να βάλω το πόδι μου και να κλείσω την πόρτα- θυμήθηκα ότι είχα να κάνω και κάτι άλλο.
"Μαμά, μπορώ να πάω στο δωμάτιό μου; Ξέχασα κάτι πολύ σημαντικό" της είπα με παρακλητικό τρόπο και την κοίταξα στα μάτια με ένα -puppyface- βλέμμα μπας και δουλέψει.
YOU ARE READING
My Lifesaver (Justin Bieber Fanfic - Greek Edition) [ΕΠΕΞΕΡΓΑΖΕΤΑΙ]
FanfictionΗ περιγραφή βρίσκεται στην αρχή του Fanfic :)