Justin: 'Giota; Τι έκπληξη! Ήρθα να πάρω έναν καφέ. Εσύ πώς κι από δω;'
Εγώ: 'Εεε, εγώ βασικά ήρθα με την Fay για βόλτα.', κόμπιασες.
Justin: 'Μπορώ να κάτσω μαζί σας;', ρώτησε κοιτάζοντάς σας, μία μία, ξεχωριστά.
Fay: 'Βέβαια, κάτσε.', πρόλαβε να απαντήσει.
Εσύ την κοίταξες με ένα βλέμμα 'Πλάκα μου κάνεις;'
Η Fay δεν σου έδωσε σημασία.
Επικράτησε σιγή για αρκετή ώρα όταν ο Justin μίλησε σπάζοντάς την.
Justin: 'Γιατί τέτοια ησυχία;'
Άνοιξες το στόμα σου για να πεις κάτι, αλλά δεν έβγαινε τίποτα.
Σε κοίταξε ερωτηματικά όταν έκλεισες το στόμα σου.
Fay: 'Πως...τα πας, Justin;'
Justin: 'Μια χαρά.'
Fay: 'Uhuh'. 😶
Είχες πιάσει το κινητό σου και κοιτούσες στο Facebook κάτι νεότερο, όταν δονήθηκε και είδες ένα μήνυμα. Το άνοιξες ώστε να δεις από ποιον στάλθηκε. Κοίταξες μπροστά σου όπου καθόταν ο Justin βλέποντάς τον με το κινητό στο χέρι.
Ο Justin, σκέφτηκες.
Το άνοιξες και διάβασες τί έλεγε, άσχετα που ήταν λίγα.
Από: Justin
Μη ξεχάσεις τη συνάντησή μας ;)
Ξεροκατάπιες, δε μπορεί ο Justin Drew Bieber να έχει ενδιαφέρον για σένα. Αποκλείεται. Κάτι κολπάκια θα είναι.
Justin: 'Χάρηκα για τη συζήτηση που είχαμε.' Ωραία συζήτηση ρε φίλε. 'Θα τα ξαναπούμε' γύρισε προς το μέρος σου και σε κοίταξε στα μάτια 'σύντομα.'
Και οι δύο ξέρετε πότε είναι το σύντομα, είπε μια φωνή μέσα σου.
Η Fay έγνεψε και αυτός απομακρύνθηκε ενώ εσύ τον κοιτούσες ακόμη από πίσω.
Κάποια στιγμή πριν το καταλάβεις γύρισε προς τα πίσω του και σου έκλεισε το μάτι.
Είχες παλαβώσει.
Δεν άκουσες τίποτα ώσπου η Fay σηκώθηκε από τη θέση της για να σε ταρακουνήσει και να σε αφήσει στη θέση σου.
Fay: 'Είσαι καλά;'
Συνέχισες να είσαι χαμένη.
Fay: 'Giota; Giota;'
Όταν επανήλθες στη γη ταρακούνησες το κεφάλι σου και κοίταξες προς το μέρος της.
Εγώ: 'Ε;'
BINABASA MO ANG
My Lifesaver (Justin Bieber Fanfic - Greek Edition) [ΕΠΕΞΕΡΓΑΖΕΤΑΙ]
FanfictionΗ περιγραφή βρίσκεται στην αρχή του Fanfic :)