Παρτ 34

356 20 0
                                    

Πρωτού να το διαβάσετε αυτό, πηγαίνετε στο επόμενο παρτ. Έκανα χαζομάρα. Δημοσίευσα πρώτα το 34 και μετά το 33 (δηλαδή την συνέχεια) lol.

Παρτ 34

Είχαμε μείνει κοκκαλωμένες στο ίδιο σημείο για περίπου ένα λεπτό.

Όταν η Fay κοίταξε προς το μέρος σας απορημένη, για να καταλάβει γιατί υπήρχε φασαρία και δεν αντιδρούσε η υπάλληλος, είδε επίσης τη Nikki κι έμεινε κι η ίδια ακίνητη.

Εγώ: 'Τι κάνεις εδώ, Nikki;'

Nikki: 'Εσύ τι κάνεις εδώ;'

Εγώ: 'Εγώ ήρθα για ψώνια, που χρειαζόμουν κάποια ρούχα. Εσύ από την άλλη δεν είσαι για ψώνια, αλλά...' σταμάτησες και κοίταξες τη "στολή" που φορούσε. '..είσαι υ-..πάλληλος;', τη κοίταξες σαν χαμένη.

Nikki: 'Ν-ναι, ναι. Είμαι υπάλληλος. Ποιο είναι το πρόβλημα;'

Εγώ: 'Συγγνώμη; Ποιο είναι το πρόβλημα; Εσύ, υπάλληλος, και δεν υπάρχει πρόβλημα;'

Κοίταξες την Fay από δίπλα σου. Το μόνο που έκανε ήταν να συμφωνήσει και να ξανακοιτάξει τη Nikki με ένα ερωτηματικό βλέμμα.

Nikki: 'Χρειαζόμουν δουλειά.'

Εγώ: 'Κι αλλού δε βρήκες; Βρήκες μόνο σε κατάστημα; Εγώ γιατί νόμιζα ή μάλλον, ήξερα ότι είσαι πλούσια; Εννοώ, οι γονείς σου είναι πάμπλουτοι.'

Δίστασε να απαντήσει, όμως τελικά μίλησε.

Nikki: 'Ήταν.'

Το βλέμμα σου έγινε γεμάτο απορία.

Εγώ: 'Τι εννοείς με το "ήταν";'

Έμεινε σιωπηλή και σας άφησε να ξανασκεφτείτε την απάντησή της ώστε να καταλάβετε.

Γύρισες μεριά προς τη Fay και η Fay σε εσένα.

Ανοίξατε τα στόματά σας από την έκπληξη.

Το κλείσατε αμέσως και τότε μίλησες στη Nikki.

Εγώ: 'Δηλαδή' σταμάτησες ξανά, τη πλησίαζες και είπες σιγανά 'δεν έχετε χρήματα;'

Nikki: 'Έχουμε, αλλά όχι τόσα πολλά. Είναι οικογενοιακό θέμα, και συγγνώμη αλλά δεν μπορώ να το συζητήσω.', δήλωσε αρκετά λυπημένη.

Εγώ: 'Τέλος πάντων, λυπούμαστε πραγματικά. Εύχομαι να τα "ξαναβρείτε" τα χρήματά σας και να επανέλθετε όπως είσασταν εκείνο το καιρό.', ομολόγησες.

Η Fay συμφώνησε μαζί σου και της ευχήθηκε επίσης.

Η Nikki συνέχισε τη δουλειά της. Έβαλε τα ρούχα που είχες πάρει πριν από λίγο στη χάρτινη σακούλα του καταστήματος και σου την έδωσε.

My Lifesaver (Justin Bieber Fanfic - Greek Edition) [ΕΠΕΞΕΡΓΑΖΕΤΑΙ]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora