Y/N
Ένα λαμπερό φως με χτυπούσε στο πρόσωπο ώσπου δεν άντεξα και σηκώθηκα να δω τι ήταν: οι ηλιαχτίδες. Πλέον είχα ξυπνήσει, οπότε δεν έκανα τον κόπο να τραβήξω την κουρτίνα να κλείσει και σηκώθηκα επάνω.
Πήγα στο μπάνιο μου και άρχισα να κάνω την πρωινή καθημερινή μου ρουτίνα.
Έπλυνα το πρόσωπό μου πριν βουρτσίσω τα δόντια μου και άρπαξα την βούρτσα για τα μαλλιά μου αρχίζοντας να τα χτενίζω.Έπιασα δύο τούφες από το μπροστινό μέρος του προσώπου μου και τις μάζεψα πίσω με ένα ειδικό κλιπ για να μείνουν σταθερές. Τα μαλλιά μου τα άφησα φυσικά κι ύστερα τελειώνοντας ψεκάστηκα με το άρωμά μου.
Βγαίνοντας από το μπάνιο ανακάλυψα ότι η μάνα μου είχε τοποθετήσει ήδη τα ρούχα από τη βαλίτσα στις ντουλάπες μέσα και σοκαρίστηκα. "Πότε τα έκανε, όταν κοιμόμουνα;" αναρωτήθηκα κουνώντας το κεφάλι μου για να επικεντρωθώ στο ντύσιμό μου για σήμερα. Πρόσεξα ένα τζιν σορτσάκι και άσπρο στράπλες τα οποία ρούχα αποφάσισα ότι θα είναι ό,τι πρέπει για σήμερα. Τα πέταξα στο κρεβάτι μου αλλάζοντας από τις πιτζάμες μου -με σχέδια μονόκερων- (😍😂) και πήγα στα κοσμήματά μου αφήνοντας στο γραφείο τα καθημερινά μου βραχιόλια, δαχτυλίδια και κολιέ, τίποτα ιδιαίτερο βέβαια.
Κατεβαίνοντας από τα σκαλιά προς την κουζίνα όπου βρίσκονταν ήδη οι γονείς μου, εκτός από τον Άστον, φόρεσα ένα ζευγάρι γαλάζια vans που μου πήρε για δώρο η μάνα μου στα τελευταία μου γενέθλια. Στο χέρι μου πέρασα και τα λουριά μιας μαύρης τσάντας που είχα.
Ενστικτωδώς κοίταξα πάλι γύρω-γύρω όλο το σπίτι χάνοντας μερικά λεπτά από το χρόνο μου για να ξανανιώσω την λατρεία μου γι'αυτό. Δεν είχα χωνέψει ότι θα έμενα σε ένα τόσο πολυτελές σπίτι (πού την βρήκανε αυτή🙄?) Ποτέ δεν έζησα έτσι στην ζωή μου και δεν μπορείς να πεις πως ήμασταν ποτέ τόσο πλούσιοι για να έχουμε αυτή την άνεση, η οικογένεια μου κι εγώ. Το μόνο που έκανα ήταν να το αποδεχτώ από χθες το βράδυ -όταν προσπαθούσα να κοιμηθώ- και να μείνω ευγνώμων χωρίς να γίνω κάποιο κακομαθημένο κοριτσάκι που όλο ζητάει από τους γονείς του• δεν είχα τέτοιο σκοπό.
Πήγα δίπλα στους γονείς μου κι είδα ότι έτρωγαν από κριτσίνια, φρυγανιές και ψωμί με μαρμελάδα μέχρι ρυζογκοφρέτες και κρουασάν. Μπορώ να πω ότι το θεωρώ πολύ ανθυγιεινό αυτό, όχι ότι κάνουμε βέβαια κάθε πρωί την ίδια διαδικασία με αυτά τα τρόφιμα. Μέρα παρά μέρα μπορεί να έχουμε διάφορα λογιών είδη. Κι όμως, ότι κι αν φάω δε μπορώ να πάρω πάνω από 3 κιλά και παραμένω αδύνατη όπως είμαι συνήθως.
VOCÊ ESTÁ LENDO
My Lifesaver (Justin Bieber Fanfic - Greek Edition) [ΕΠΕΞΕΡΓΑΖΕΤΑΙ]
FanficΗ περιγραφή βρίσκεται στην αρχή του Fanfic :)