Εγώ: 'Τι κάνει εκεί;', είπα κι εκείνη τη στιγμή από τα νεύρα μου έσφιξα το χέρι της φίλης μου.
Fay: 'Άουτς, Giota. Ηρέμησε. Τι έγινε;'
Εγώ: 'Δε βλέπεις;', τη ρώτησες δείχνοντας με το βλέμμα σου προς τα που κοιτούσες.
Fay: 'Ωχ'.
Εγώ: 'Πάμε τώρα αμέσως εκεί.'
Πηγαίνατε μπροστά που ήταν η Nikki στο τραπέζι όπου καθόταν ο Justin, και -όχι μόνο αυτό, αλλά- φιλιόταν μαζί του -και το κυριότερο- το απολάμβαναν και οι δύο. Προφανώς η Nikki αυτό ήθελε, αλλά 'ο Justin γιατί το απολάμβανε;', σκέφτηκες.
Στάθηκες εκεί. Δεν είχαν καταλάβει ότι είσασταν σε αυτό το σημείο με τη Fay κι εσύ περίμενες αν γινόταν τίποτα.
Είχαν περάσει 2 λεπτά κι αυτοί ήταν ακόμα έτσι, σε αυτή τη στάση.
Δεν άντεξες παραπάνω. Ξερόβηξες και τότε ο Justin κουνήθηκε λίγο αλλά η Nikki τον τραβούσε.
Εγώ: 'Justin!', τσίριξες.
Εκείνη τη στιγμή και οι δυο τους γύρισαν απότομα, αφου κατάλαβαν ποιος ήταν αυτός που τσίριζε -δηλαδή εσύ-.
Justin: 'G-giota να σου εξηγήσω.'
Εγώ: 'Άντε πάλι. Πάντα να εξηγήσεις θες.'
Nikki: 'Ε, βέβαια. Πως θα σε πείσει ότι δε σε θέλει;', πετάχτηκε η Nikki.
Justin: 'Τι είπες;', ρώτησε τη Nikki.
Εγώ: 'Hello! Με ποιον μιλάς; Με αυτή; Τότε εγώ θα φύγω. Τι δουλειά έχω;'
Justin: 'Όχι, Giota. Δεν-'
Nikki: 'Ρε, Justin! Άστην στην σαπιοκούδουνη.'
Πριν φύγεις θυμήθηκες όλα αυτά που είπαμε με τη Fay και αμέσως ήρθε στο μυαλό σου η εκδίκηση που θες να πάρεις.
Είχες σταθεί εκεί. Από τη μία σε κοιτούσε η Fay περιμένοντας τη κίνησή σου, από την άλλη ο Justin ξαφνιασμένος και προσπαθώντας να μη σε αφήσει να φύγεις, κι από την άλλη μεριά τη Nikki με ένα βλέμμα ώστε να σε κάνει να φύγεις από εκεί.
Έκανες στροφή και γύρισες.
Εγώ: 'Εσένα...'είπες δείχνοντας την Nikki.
Nikki: 'Εμένα..τι; Χαχα! Έχεις πολύ πλάκα. Τι μπορείς να με κάνεις;'
Γύρισες το βλέμμα σου αργά στα δεξιά σου, στη Fay κι αυτή σου έγνεψε.
Σου έκανε σήμα 'ένα, δύο, τρία' και μαζί πέσετε επάνω της.
Της δίνατε χαστούκια και μαλλιοτραβιόσασταν και οι τρεις.
ESTÁS LEYENDO
My Lifesaver (Justin Bieber Fanfic - Greek Edition) [ΕΠΕΞΕΡΓΑΖΕΤΑΙ]
FanficΗ περιγραφή βρίσκεται στην αρχή του Fanfic :)