Παρτ 29

369 28 0
                                    

Όπως έγραψα και στο Facebook, μάλλον θα φύγω τη Παρασκευή, δηλαδή αύριο και θα γυρίσω την Κυριακή. Δεν ξέρω αν θα μπορέσω να μπαίνω Internet αλλά, θα δω. Κι αν μπορώ δε θα έχω πολύ χρόνο οπότε θα γράφω μικρά parts. Αποφάσισα να σας ανεβάσω δύο parts σήμερα, ώστε να αντέξετε. :P anyway, εγώ θα προσπαθήσω και για τρίτο αλλά, δεν είναι σίγουρο. Λοιπόν, enjoy. :)

Παρτ 29

Ο δρόμος σου δεν ήταν κάποιος συγκεκριμένος.

Το μόνο που ήξερες ήταν ότι προσωρούσες στο πουθενά.

Καθώς συνήλθες όταν έφτασες σε ένα σημείο που δεν ήξερες που βρισκόσουν γύρισες πίσω και είδες ένα club.

Σκέφτηκες αν θα πήγαινες ώστε να περάσει η ώρα και να ξεχαστείς.

Έκανες το δρόμο προς το club.

Μόλις έφτασες άνοιξες τη πόρτα της εισόδου και παντού έβλεπες ανθρώπους μεθυσμένους, γυναίκες πάνω σε τραπέζια να χορεύουν και γενικά να μυρίζει τόσο απαίσια εκεί μέσα, καθώς και κάπνιζαν.

Κάθισες πάνω σε ένα σκαμπό που βρισκόταν μπροστά από τη μπάρα.

Εγώ: 'Γεια σας. Ένα mojito θα ήθελα.', είπες στον barman που ήταν μπροστά σου περιμένοντας να του πεις την παραγγελία σου.

Barman: 'Βέβαια. Αλλά πρώτα, θα μου πεις την ηλικία σου.'

Εγώ: 'Γιατί;', ρώτησες.

Barman: 'Έλα τώρα. Δεν το ξέρεις; Αν είσαι κάτω των 18 ετών, δεν επιτρέπεται να σου δώσω αλκοολούχο ποτό.'

'Α, ναι. Που ήταν το μυαλό μου;', σκέφτηκες.

Barman: 'Θα μου απαντήσεις;'

Εγώ: '18.', είπες ψέματα.

Barman: 'Σίγουρα;', σήκωσε το ένα φρύδι του.

Εγώ: 'Ε, όχι. Είμαι 16. Και τι πειράζει δηλαδή;', ρώτησες γίνοντας όλο και πιο θυμωμένη.

Barman: 'Συγγνώμη, αλλά δεν επιτρέπω.'

Εγώ: 'Γαμώτο!', είπες καθώς σηκώθηκες και άνοιξες την πόρτα, βγαίνοντας έξω.

'Ούτε ένα ποτό δε μπορούμε να πιούμε.', σκέφτηκες.

Έβγαλες το iPhone σου και κάλεσες την Fay.

Fay: 'Ναι;'

Εγώ: 'Fay, να έρθω στο σπίτι σου;'

Fay: 'Είναι 22:00 το βράδυ.'

Εγώ: 'Αλήθεια; Πότε πήγε;'

Fay: 'Τι έγινε, Giota;'

Εγώ: 'Να έρθω, σε παρακαλώ;'

My Lifesaver (Justin Bieber Fanfic - Greek Edition) [ΕΠΕΞΕΡΓΑΖΕΤΑΙ]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora