:)
Sorry, που δεν έγραψα εχθές. Δε μπήκα καθόλου Internet πιο πριν. Τώρα μπήκα. Λοιπόν, σας έχω το επόμενο. Ελπίζω να σας αρέσει!
Απομακρύνθηκες και έφυγες μαζί με την Fay να σου λέει χίλια δυο πράγματα.
Σκέψεις σου:
Τί ήταν αυτό; Μ-...μου ζήτησε να πάμε μαζί στο χορό. OMG! Τι θα κάνω τώρα; Δεν-δεν μπορώ να το πιστέψω. Αααα*_* θα αρχίσω να τσιρίζω από τα νεύρα μου. Κι όλο αυτό το...με τη Nikki; Δε μπορεί να χώρισαν. Καμιά παγίδα είναι για να με κοροϊδέψουν. Έλεος-.- τι κάθομαι και λέω; Αφού...πφφφ..δε ξέρω. Τα έχω μπερδέψει ΕΝΤΕΛΩΣ!!! :-(
Τέλος σκέψεών σου
Fay: 'Θα μου απαντήσεις;'
Εγώ: 'Sorry;'
Fay: 'Α, οκ. Ήταν χειρότερο απ'ότι περίμενα. Που βρίσκεσαι;'
Εγώ: 'Τι να σου πω ρε, Fay; Τι να σου πω; Τα έχω χάσει τελείως. Δε ξέρω τι γίνεται. Όλα μες στο μυαλό μου έχουν γίνει χάλια. Τα μπέρδεψα όλα μεταξύ τους.'
Fay: 'Θες να μου πεις κάτι από όλα αυτά;'
Εγώ: 'Είναι πολλά.' :/
Fay: 'Έστω κάτι...'
Εγώ: 'Πφφφ, καλά. Έχω αμφιβολίες για το αν με κοιτάει ο Justin ως μια Belieber, μια φίλη του..ή, ξέρεις....αν του αρέσω ας πούμε. Που δε το νομίζω.'
Fay: 'Κοίτα. Για να σου ζήτησε να πάτε στο χορό..δεν έχω ιδέα.'
Εγώ: 'Δε με βοηθάς όμως.'
Fay: 'Θα δεις πως θα έρθουν τα πράγματα και...ωχ, απλά θα δεις. :ρ'
Μια μέρα πριν το χορό:
Εγώ: 'Δε ξέρω ποιο να πάρω.' :-(
Fay: 'Έλα, ρε. Θα σου βρούμε το πιο τέλειο φόρεμα που μπορείς να φανταστείς.'
Εγώ: 'Μην υπερβάλεις. Ένα απλό φόρεμα θα πάρουμε.'
Fay: 'Καλά, καλά...'
Μπήκατε σε ένα μοδάτο κατάστημα με πολλά ρούχα. Jeans, παντελόνια, σορτσάκια, μπλούζες κτλ.
Εγώ: 'Αυτό θα πάρω! Σε μπλε...ή κάτι άλλο τέτοιο χρώμα.', είπες αποφασιστικά δείχνοντας το δάχτυλό σου στο φόρεμα που σου άρεσε και διάλεξες.
Fay: 'Οκ, πρέπει να το φορέσεις όμως για να δούμε αν σου κάνει.'
Υπάλληλος καταστήματος: 'Ε, δε το έχουμε στο χρώμα που θέλετε. Πάρτε το μαύρο για να το δοκιμάσετε. Θα σας το στείλουμε με courier το κατάλληλο.
Εγω: 'Εντάξει!' :)
Μπήκες μέσα στα αποδυτήρια κλείνοντας την κουρτίνα και φόρεσες το φόρεμα. Αφού ήσουν έτοιμη βγήκες έξω.
Εγώ: 'Λοιπόν;;' :/ Χαμογέλασες λοξά.
Fay: 'Καλά, ε; Είσαι μια ΘΕΑ!!', είπε πιστεύοντάς το.
Εγώ: 'Χαχα, δεν το νομίζω αλλά οκ..'
Fay: 'Είσαι και πάμε να συνεχίσουμε τα ψώνια.'
-......-
Τα είχατε αγοράσει όλα. Η Fay είχε πάρει ένα τέλειο φόρεμα και αυτή, όπως επίσης αγοράσατε και ένα ζευγάρι γόβες και τσάντες. (Πολλά ψώνια:3)
Γυρίζοντας αφού φτάσατε, μπήκατε μέσα στο διαμέρισμά σου και κλείσατε την πόρτα πίσω. Αφήσατε και βάλατε τα ψώνια στις θέσεις τους.
Καθήσατε και βλέπατε τηλεόραση, μέχρι που πέρασε η ώρα και ήταν η ώρα να φύγει. Αύριο είχατε σχολείο αλλά κι έναν χορό. ;)
Είχε φύγει ήδη η Fay.
Η πόρτα χτυπάει μετά από 5 λεπτά.
Σηκώνεσαι και ανοίγεις.
Εγώ: No way!! :OOO
*.**.**.**.**.**.*
Τι έγινε; Ήρθε κάποιος, ή μου φαίνεται;
Μακάρι να ξέραμε..
Αύριο θα μπει νεξτ διότι, το ξέρω ήταν χαζό το παρτ, και
δεν ξέρω ποιος ήταν. Θα σκεφτώ κατά τη διάρκεια της μέρας μου και
του ύπνου μου :ρ χαχα..
Δεν σας είπα πως είναι τα ρούχα και όλα αυτά που αγοράσαμε μαζί με
την Fay χΔ
Θέλετε νεξτ, ή μπααα :3 ;
#LovUBabies
xoxo.
YOU ARE READING
My Lifesaver (Justin Bieber Fanfic - Greek Edition) [ΕΠΕΞΕΡΓΑΖΕΤΑΙ]
FanfictionΗ περιγραφή βρίσκεται στην αρχή του Fanfic :)