uǝǝʇxıs (ɯ ɟlɐɥ)

402 31 14
                                    

Aslında başlığa m harfini koyarken tereddüt ettim. Çünkü çok da smut yok çünkü yazamadım pek :/ ama olsun yine de çok azcık var yani. Neyse işte smut yazmakta iyi olduğunu iddia edenler bir sonraki bölüm için mesaj atabilir çok mutlu olurum vallahi. Keyifli okumalar...
Bu arada medya <3

~~Sehun~~

Luhan ile beraber oturmuş Black Mirror (en sevdiğim diziyi de kattım yey) izliyorduk. Başlamak istediğim bir diziydi zaten bu yüzden çokça ısrar eden minik sevgilimi kırmadım ve dizinin 1.bölümünü izlemeye başladık. Bölümde ülkenin prensesi kaçırılıp o ülkenin başkanından prensesi bırakması karşılığında canlı yayında bir domuzla ilişkiye girmesini istiyorlardı. Başbakanın domuzla ilişkiye girmeyeceğini düşünüyordum... Fakat girmişti ve bu çok fazla iğrençti. Aniden gelen kusma isteğimi bastıramadım ve lavaboya doğru koşmaya başladım.

Mide bulantım geçmişti ve şimdi daha iyi hissediyordum. Kollarımdaki minik sevgilim nasıl olduğumu soruyor, benim için endişeleniyordu. Tabii bir yandan da dudaklarıma küçük öpücüklerime kondurup utanıyor ve geri çekiliyordu. Gece fazla uyuyamamıştım bu yüzden gözlerim arada bir kapanıp açılıyordu. Tam uyku evresine geçerken Luhan kucağıma tam olarak oturdu ve beni öpmeye başladı. Kalçası tam penisimin üzerine geliyordu ve yavaş yavaş tahrik olmaya başlıyordum( Ezan okunuyor allam affet). Öpücük derinleşirken Luhan'da kalçalarını sakin bir şekilde bana sürtüyordu.

"Tanrım! Luhan h-hızlan bebeğim.."

"Oh! Sehuniee~"

Luhan'ı kucağıma alıp hızlıca odamıza götürdüm. Onu yatağa bırakıp soyunmaya başladım. Bana bakarken onun da aklına yeni gelmiş olmalı ki o da soyunmaya başladı. Sonunda ikimiz de çıplaktık...
(OLMUYO AFFEDİN)

¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦

Sonunda ikimiz de yorgun düşmüştük. Şimdi Luhan kollarımda uyuyor ve ben de onu izleyerek güzelliğiyle mest oluyordum. Bu kadar güzel olması, veya benim gözüme bu kadar güzel gelmesi normal miydi? Uykumun baskın gelmesiyle beraber ben de huzurlu bir uykuya gözlerimi kapattım.

Sabah uyandığımda Luhan yanımda yoktu. Fakat mutfaktan efsane yemek kokuları geliyordu. Ben de kalkıp banyoda yüzümü yıkadıktan sonra mutfağa minik masum sevgilimin yanına indim. Luhan cidden çok güçlü bir insandı yaşadıklarını çoğu insan kolay kaldıramazdı... Ama o çabuk toparlanmıştı işte bu da benim onunla gurur duymamı sağlıyordu. Mutfağa girdiğimde bana arkası dönüktü ben de bunu fırsat bilip kalçasına küçük bir şaplak atıp sıçramasını sağladım. Bana çatık kaşlarıyla bakarken bile çok sevimliydi... Ahh benim minik tatlış geyiğim... Sonra sıkıca sarılıp günaydın diyerek boynuna küçük öpücükler kondurdum. Yavaşça aşağıya inmemi ve onunla tam burada sevişmemi isteyen beynimden özür dileyerek ondan ayrıldım ve son kez dudaklarına öpücük bırakıp masaya geçtim. Çok açtım ve yemekler muhteşem duruyordu ne yapayım?

Yemeği bitirmiş ve dağınık olan mutfağı toplamış şimdi ise Luhan'la beraber gideceğim yemekte ne giyeceğime karar veriyorduk. Luhan'ın da gelmesini istemiştim bu yemeğe fakat o ciddi ortamlara gelemeyeceğini bir de işleri olduğunu söyleyip reddetmişti beni. Israr etmemiştim çünkü benim de sevmediğim bir ortamdı zaten. Hazır olduğumda Luhan'a seslendim ve bir kaç dakika sonra o da indi. Arabaya binip yola koyulduk ona bırakmam gereken yeri sorduğumda bana bir barı tarif etmişti. S&C sadece seçkin insanların girebildiği, ayrıca içeride neler döndüğü, neler yapıldığı, neler satıldığı hakkında pek bilgisi elde edilemeyen özel bir bardı.

"Luhan senin burada ne işin olabilir ki?"

"Ah, şey Sehunie arkadaşım burada barmen olarak çalışıyor. Onu alacağım buradan oradan kafeye gideceğiz. İçeri girmeyeceğim zaten biliyorsun pek sevmem barları."

"Pekala sevgilim. Çıktığım zaman seni ararım. Görüşürüzz."

"Görüşürüz Sehuniee."

"Ama... Ama... Öpücük?"

Bana bakıp sevimli bir şekilde güldü ve dudaklarıma ıslak bir öpücük kondurup çekildi. Bir an önce akşam olmalıydı...

Luhan arabadan indiğinde ben de arabayı çalıştırdım ve yemeğin olacağı yere doğru sürmeye başladım. Umarım sıkıntıdan ölmezdim... (bumisafirliğegiderkenbenaq)

Mekana vardığımda her yer kasıntı,kendini beğenmiş zengin züppelerle doluydu. İleride sevgilisi Jimin ile beraber oturan Tae'yi gördüğümde güldüm ve yanlarına doğru ilerledim sanırım bu yemek bitene kadar onlara yapışacaktım. Yanlarına gittiğimde Tae beni fark etmiş ve kalkıp bana sarılmıştı. Bu arada Jimin'in kıskançlık dolu bakışlarını da üzerimde hissediyordum fazlasıyla. Tatlılardı. Sonrasında ise Jimin ile tanıştık ve beraber sohbet etmeye başladık.

"Dostum Luhan nerede? O da seninle gelir diye getirmiştim Jimin'i ben."

Dediği şeye tepki olarak Jimin Tae'nin omzuna sert bir şekilde geçirip homurdanmaya başladı. Tae'de sevimlilik yaparak kırdığı potu düzeltmeye çalışıyordu. Sesli bir şekilde gülmüştüm birbirlerine çok yakışıyorlardı ve söylemekten asla bıkmayacağım çok fazla tatlılardı. Yanımıza bir kaç arkadaşım gelmişti onlarla konuşup sohbet etmiştim biraz. Daha sonra patronumuz geldi ve yemekte iş hakkında bir şeyler geveleyip yemeği sonlandırdı. Tek parça halinde kurtulmuştum bundan da şükür. Vmin çiftine ve birkaç arkadaşıma veda edip arabaya bindim. Daha sonra da Luhan'ı aradım. İlk çalışta açmamıştı bir daha aradım yine açmadı. Sonuç olarak en az 6-7 kere aradım ama açmadı. Endişelenmiştim başına bir şey gelmiş olamaz, değil mi?

Luhan'ı en son bıraktığım yerlerde durdurdum arabayı. Telefonla aradığımda açmıyordu. Arabadan çıkıp barın önüne gittim ve kapıdaki güvenliklere Luhan'ı sordum. Aralarında biraz konuştular ve öyle birini hiç görmediklerini, bilmediklerini söylediler. Tam gidiyordum ki içeriden Luhan ve bir çocuk çıktı.

"Luhan nerelerdeydin sevgilim seni arıyorum saatlerdir? Ne kadar endişelendim haberin var mı?"

Soğuk bakıyordu. Daha önce Luhan'ın hiç bana böyle baktığını görmemiştim.

"Kimsiniz?"

İLK BAŞTA DA DEDİĞİM GİBİ SMUT ÜPER MÜPER MÜTÜŞLÜ YAZABİLEN BİRİSİ VARSA MESAJ ATMAYI UNUTMASIN :(. HER NEYSE DİĞER BÖLÜMLERDE GÖRÜŞMEK ÜZERE BİÇIZLARR♥️







Choreographer ¦osh×xlhn¦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin