ʇɥƃıǝ

631 66 10
                                    

- Luhan-

Gözlerimi açtığımda bana mutlulukla bakan bir Oh Sehun beklemiyordum tabiki. Hatta bir kaç ay önce hayattaki tüm beklentilerimden vazgeçmiştim. Tüm hayal kırıklıklarımın, travmalarımın, kederlerimin sahibi olan Oh Sehun muydu bu karşımda bana aşkla bakan? Rüyadaydım sanırım, fakat rüya olamayacak kadar gerçekti.

"Ah, uyandırdım mı seni sevgilim? Üzgünüm seni sevmeye dalmışım fark etmedim~"

"Ha?" Şaşkınlığımdan olsa gerek ağzımdan öküz gibi bir 'ha' çıkmıştı. Şaşkın halime bakıp kıkırdadı Sehun. Tanrım! Ne de güzel gülüyordu böyle. Daha önce sayılı kez sadece tebessüm edişini görmüştüm. Ve bu samimi gülüşü... Uğruna ölünebilecek cinstendi.

"Pişmanım sevgilim. Çok fazla. Seni özledim. Biliyor musun geyiğim her dakikam hatta her saniyem seni düşünmekle geçiyor. O melekleri kıskandıracak derecede güzel yüzünü görüyorum her gözümü kapattığımda. Şimdi gözünü kapattığında birşey göremezsin karanlık olur aptal diyeceksin fakat geyiğim sen benim gün ışığımsın, seninle en karanlık bile en aydınlık benim için. "

Söyledikleri karşısında donup kalmıştım. Ayrıldığımız - gerçi bir ilişkimiz var mıydı orası tartışılır- güne kadar beni hep başından savmaya çalışmış, beni önemsememiş bir insandı Oh Sehun. Şimdi gelip bunları söylemesi... Her ne kadar içtenliği içimi ısıtsa da inanamıyordu işte bir yanım.

Doğrudan gözlerime bakıyordu. İçime dolan bir cesaret dalgasıyla o uğruna ömrümü feda edebileceğim gözlerine çevirdim gözlerimi. O bana baktı ben ona. İşte tam o an dünya durdu benim için. Yaklaşmaya başladı yavaşça, bedeniyle beraber sıcaklığı, taptığım kokusu da yaklaştı onunla beraber. Dudaklarımızın değmesine milimler kalmıştı. Kapadım gözlerimi. Mümkünmüş gibi daha da yaklaştı bana.

"Seni seviyorum Lu-"

"KALK LAN LULU PRATİĞE GİDECEĞİZ GEÇ KALDIK ULAN GEÇ!"
(Fake attım zuaaa)

Üstüme çullanan Lay ile yataktan düşerek uyandım. Ne yani rüya mıydı hepsi? Hayır hayır bu bir rüya değildi. Olsa olsa bir kabus olurdu bu. Yine aklıma gelmişti işte yine gözlerim dolmuştu. Titreyen bedenim gelecek olan travmanın habercisiydi.

"Lay ben... Ben..."

Sözüm kapanan gözlerimle kesilmişti.

~~~~~~~

" Oh, uyandı! Lay Lulu uyandı kalk lan!"

Gözlerimi açtığımda beni karşılayan klasik hastane tavanı ile karşılaştım. Nefret ediyordum hastanelerden. Sahi neden buradaydım ki?

"Luluşum iyi misinn? Çok endişelendik senin için aptal! Beni bırakma Luluu söz bir daha seni güzelce uyandıracağım. " diyerek ağlamaya başladı Lay.

" Lay hyung ne oldu bana? Neden buradayım ben?"

" Seni kaldırtıktan sonra ağlayıp titremeye başladın Lu sonra da bayıldın. Çok endişelendim Lulu bayılınca bile titredin sonra bağırmaya başladın çok korktum. Kris'i çağırdım o gelip seni hastaneye getirdi. Travma geçirdiğini söylediler Lu. Söyle kuzum seni bu kadar sarsan şey neydi? "

"Hatırlamıyorum hyung, cidden."

Hatırlıyordum... Zaten o bakışları nasıl unuturdum ki?

Birkaç dakika sonra doktor yanında hemşire ile beraber içeri girdi. Doktor beni uyanık görünce gülümsedi.

"Uyandınız demek Bay Luhan. Korkmayın önemli birşeyiniz yok. Travma geçirdiniz. Psikolojik destek almanızı öneririm size açıkçası."

"Zaten alıyorum psikolojik destek efendim. Fakat bir kaç ay önce daha iyi olunca gitmeyi bıraktım."

"Anladım, ben tekrar başlamanızı öneririm Luhan Bey. Her neyse istediğiniz zaman çıkış yapabilirsiniz hastaneden."

"Peki bunu düşüneceğim iyi günler."

Doktor çıktıktan sonra hemşirede beni şöyle bir süzüp elime bir not bırakıp gitmişti. Notta numarası yazıyordu. Önemsemedi her zaman yaşıyordu bunu zaten. Kris ve Lay'in yardımıyla toplandı ve çıktılar hastaneden. Eve geldiğinde telefonuna bildirimler yağıyordu resmen. Eline aldı telefonu ve bildirimlere bakmaya başladı o aptal sapık bir sürü mesaj atmıştı. Önemsemedi. Lay tarafından bir fotoğrafa etiketlenmişti.

Zhyxng:

Bir an önce iyileş Lulu'm seni böyle görmeye dayanamıyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bir an önce iyileş Lulu'm seni böyle görmeye dayanamıyorum. @XiLu07
20.524 Beğeni
--
A:Oha Luhan oppaya ne oldu böyle?!?!?

K:Oppa! İyi misin?!?

N:YUH! Basarım lan o hastaneyi iyi bakın Luhan'ımıza.

L:Lay Oppa lütfen ona iyi bakın :(

P:Umarım bir an önce iyileşirsin Lu Oppa!

OhLuhan: NE? NE OLUYOR LAN BURADA? LUHAN NEDEN HASTANEDE?!?

OhLuhan:ONA BİRŞEY OLURSA YAŞAYAMAM LAN BEN!

OhLuhan:LAY BANA ONUN İYİ OLDUĞUNU SÖYLE!

OhLuhan:ÇILDIRACAĞIM! TANRIM!

S:Umarım önemli birşey olmamıştır cidden çok üzüldüm oppa geçmiş olsun :(

Zhyxng:Arkadaşlar, Lulu'm şuan iyi sadece biraz dinlenmesi gerekiyor onun dışında inanın bana o şuan çok daha iyi! 😄

T:Oh be rahatladım, umarım bir daha hastalanmazsın Luhan Oppa! <3

~~~

OhLuhan:Lu iyisin değil mi şimdi?
Lütfen cevap ver artık!
Önceki mesajlarıma da cevap vermedin.
Senin için ne kadar endişelendim haberin var mı?
Kendine iyi bak aptal!
Sakın bir daha hastalanayım deme.

XiLu07:Ulan sen kimsin de bana hesap soruyorsun?
Şu halsiz halimle bile beni kızdırabilmeyi başarabiliyorsun ya helal sana!
Ayrıca ben mi dedim sana benim için endişelen diye!
Tüm sorunlular beni buluyor çıldıracağım!?!

OhLuhan:Üzgünüm...
Sadece bir anda görünce çok endişelendim.
Çabucak iyileşirsin umarım...
Ve amacım seni kızdırmak değildi kusura bakma.
Son olarak seni seviyorum Luhan.





Choreographer ¦osh×xlhn¦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin