Mesaj bilinmeyen bir numaradandı. Korkuyordum açıkçası... Kilidi açıp mesaja tıkladım. Ve gördüklerim ten rengimin bembeyaz kesilmesine ve koca bir siktir çekmeme neden olmuştu.----------------
Mesajda önceki yıllarda Suzy ile beraber yer altındaki organ mafyalara sattığımız kimsesiz insanların görüntüleri,bir çok video ve belgeler vardı. İşim konusunda çok titizdim oysa nasıl yapabilmişti bunu? Bu belgeler polisin eline geçtiği an müebbet hapis yiyeceğime emindim. Yıllar önce Suzy ile beraber çalışırdık tatlı görüntüsünün altında kesinlikle bir şeytan yatıyordu. Sadist bir psikopattı.
Bir gün yanımda Luhan'ı görmüştü ve onu Luhan'a sadistçe işkenceler yapmayı düşlerken yakalamıştım. Bana odaklanırsa eğer Luhan hakkında bu düşüncelerinden vazgeçer diye ona yakınlaşmıştım. Cinsel ihtiyaçlarını karşılıyor ve onunla sevgilicilik oynuyordum. İşte hayatımın aşkının beni terkettiği o gün de Suzy'nin aptal ihtiyaçlarını gidermeye çalışıyordum. Planımda onun bizi görmesi yoktu tabii. Beni terk etmesini, gitmesini istemedim. Fakat yapamamıştım Suzy yanımdaydı ve ona Luhan'ın sadece bir iddia üzerine çıktığım önemsiz bir insan olduğunu söylemiştim. Yemin ederim Luhan'ın kapıdan çıkıp gittiği o an bacaklarına sarılıp beni bırakmaması için yalvarmak istemiştim. Fakat dedim ya o masumdu, güzeldi, yufka yürekliydi. Boktan hayatımla onu kirletemezdim. Gitmesi iyiydi... Böyle olması iyiydi... Her şeyi onun için yapmıştım. Gay olmama rağmen bir kızla ilişkiye girmiştim, bu mide bulandırıcıydı fakat ona değerdi işte. Suzy'i öldürebilirdim evet ama arkasında adamları vardı ve ne olursa olsun beni bulurlardı fazla çaresizdim o sıralar.
O gece sabaha kadar gizlice uğruna hayatımı adadığım sevgilimin kahroluşunu izledim. Ben de kahroldum. Onun için yapıyordum anlayamıyordu fakat onun için onu üzüyordum işte. Zarar görmemesi içindi. Saf ve masum kalması içindi. Onsuz kaldığım her an babama lanet ettim beni o bulaştırmıştı bu pis işlere. Daha ben küçücükken önümde binlerce kişiyi acımasızca öldürmüştü. Önümde binlerce bebeği, hamile kadınları, kimsesiz adamları yalvarışlarını, çığlıklarını umursamadan paramparça etmişti. Beni de bu işi yapmaya mecbur etmişti. Geçmişim buydu işte benim. Ne zaman kaçmaya çalışsam beni yakalardı...
"Sehun! Dakikalardır sana sesleniyorum duymuyor musun beni sevgilim? " derin düşüncelere dalmıştım haliyle onu duymamıştım. Telefonuma meraklı gözlerle baktığını gördüğümde telaşla arka cebime yerleştirdim telefonu. Eğer ağzını açarsa neler olduğunu soracağını bildiğimden buna izin vermeden ellerimi tombik yanaklarına koyup mıncırmaya başladım sonunda dudaklarının güzelliğine daha fazla dayanamayıp onlara da ıslak birer öpücük kondurup çekildim. Luhan gözlerindeki parıltılarla bana bakıyordu... Bir gün bu çocuk yüzünden cidden feels geçirirken öleceğim... (SPOİ BABAAAAA)
Bugün mutlu hissediyordum -tabi şu gizli numaradan dolayı biraz canım sıkılıyordu fakat kimin umurunda sürtük! - bu yüzden Luhan'ı mutlu olacağı, beraber eğleneceğimiz bir yere götürmeye karar vermiştim. Ah! Aranızdaki üstün zekalıların 'lunapark mı yoksa abieeğğ' dediğini biliyorum. Doğru tahmin sizi küçük kaktüsler! Benden bir adet ten rengi tuvalet terliği kazandınız!
"Luhaann bebeğim hadi hazırlan seni müthiş bir yere götüreceğim."
"Oh! Nereye gideceğiz Sehun-ah?...Hm? Nereye, nereye, nereyeee?"
"Tanrım! Söylememeliydim bu benim aptallığım... Üzgünüm. Her neyse sürpriz, sevgilim. Soru sorma ve git hazırlan. Babacık kızıyor~"
"Sapık!"
"Ben de seni seviyorum, bebeğim."
Yaklaşık yarım saat sonra küçük sevgilim tüm minnoşluğuyla yanıma gelip hazır olduğunu belirtip sırtıma atlandığında onu arabaya kadar taşıyıp ben de arabaya yerleşmiştim. Yol boyunca nereye gittiğimizi söylemem için ciğerimi soldursa da asla söylememiş veya ipucu vermemiştim. Sürpriz diyordum işte yahu! Neresini anlamıyordu?!
"İştee geldik~"
"İNANAMIYORUM SEHUN BENİ CİDDEN LUNAPARKA MI GETİRDİN!?!? SENİ SEVİYORUM, ÇOK ÇOK ÇOK SEVİYORUM."
"Ben de seni seviyorum meleğim. Sevişelim mi?"
"Sen cidden bir sapıksın!"
"Sadece sana sapığım ama yavrum. Versene bir alt dudak~" Flörtöz tavrımla söylediğim cümleye sevgilimden aldığım tek karşılık göz devirmesi ve omzuma inen küçük can yakıcı olduğunu düşündüğü yumrukları olmuştu. Daha sonrasında ise dayanamamış ve dudaklarımı öpmeye başlamıştı. Benim yufka yürekli miniğim bee söylemesi ayıp hiç dayanamaz bana. Öpüşmemiz daha fazla derinleşmeden dudaklarımızı ayırdım ve elini tutup bilet satılan yere doğru hareket ettim. Kusa kesmiştim çünkü devam ederse kendimi tutamazdım ve onu şuraya yatırıp çatır çutur... Neyse sakin olmalıyım. Aldığımız onlarca biletten sonra Luhan heyecanlı bir şekilde koşmaya başlamış adeta şımarık çocuklar gibi önüne gelen şeye binmek istemişti. Ona hayır diyemiyordum... Bunun sonucunda da önümüze çıkan her boka bilmiyorduk işte. Atlı karıncaya bindiğim zaman çocukların o aşağılayıcı bakışlarını hala hatırlıyorum... Aptal veletler! Onlardan utandığıma inanamıyorum cidden!
Luhan ciddi anlamda bir canavara dönüşmüştü. Her şeyi almak istiyor, her alete binmek istiyordu. (amk çok pis fesat anlaşılıyor ama neyseşdösşjs)
Son olarak korku trenine(umarım böyledir adı aq hatırlamıyorum da azıcık) binecektik ve Luhan ölesiye korkmasına rağmen binmek için ısrar ediyordu. Bindiğimizde elini sıkıca tuttum ve kollarımın altına aldım onu güvende hissetmesi için."Luhan, bebeğim korkma ben buradayım seni daima koruyacağım tamam mı?"
"Beni koruyacağını biliyorum ama yinede korkuyorum Sehun-ah. Beni bırakma..."
"Yavrum bunlar sadece oyuncak gerçek değiller bile bu yüzden korkma."
"Peki, sevgilim. Korkmuyorum sizden pislikler sizi! Oldu mu Sehun-ah?"
Güldüm, çok tatlıydı bu kalp sağlığım için ciddi bir tehlikeydi. Koskoca trende sadece ikimiz vardık. Bu konuda biraz şüphelenmiştim açıkçası ama en fazla ne olabilirdi ki yani?
Sonlara doğru geldiğimizde tren bir anda durdu ve tüm ışıklar kapandı. Etraf zifiri karanlıktı ve şimdi ben de korkmaya başlamıştım işte. Daha sonra tünelin içinde bir ses yankılandı ve Luhan bir anda kolumdan çekildi. Göremiyordum ama onun bağırışmalarını duyabiliyordum.
"SONUNUZ GELDİ SEHUN VE LUHAN İKİLİSİ ELVEDA VAKTİ!"
Duyduğum bu sesten sonra kafama aldığım darbeyle beraber gözlerim karanlığa bürünmüş ve bir boşluğa düşmüştüm...
HEPİNİZE SELAMIN ALEYKÜM KARDEŞLERİM. ÖNCELİKLEEE BU FAZLA BAYA FAZLA GECİKMEDEN DOLAYI CİDDEN ÖZÜR DİLERİM. EĞER BEKLEYENLER VARSA ÜZGÜNÜM BEBİŞİLERİM ÇOK :( NEYSE HEM SEHUN'UN LUHAN'A NEDEN BELE YAPTIĞINI ANLADIĞIMIZ, HEM SEHUN'UN GEÇMİŞİNİ ÖĞRENDİĞİMİZ, HEM FLUFF HEM DE SONUNDA NOLUYO AMK?!? DEDİĞİMİZ DEĞİŞİK BİR BÖLÜM OLDU. NEYSE UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR. DİĞER BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE SİZİ SEVİYORUM ♥️⭐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Choreographer ¦osh×xlhn¦
No FicciónSehun ve hayat Luhan'ı yakıp küle çevirdiler. Peki ya Luhan o küllerden geri doğarsa?