Sehun sorduğum soruya cevap vermeden öylece çıkıp gitmişti evden. Giderken elinde benim yazdığım notu sıkıca tuttuğunu fark ettim. Tamam Luhan aptal aptal kuruntular yapma Sehun seni seviyor. Öyle olmasaydı Luhan'ı öpmezdi veya ona sıkıca sarılmazdı. Kötü düşüncelerimi kafamdan atıp doğum günü için Chanyeol ve diğerlerine mesaj attım. Sehun bu sürprizime kesin çok sevinecekk. Bu arada Sehun'a geceyi arkadaşımda geçireceğimle ilgili mesajı atmıştım.
~~4-5 saat sonra~~
Çocukların da yardımıyla evi mükemmel bir şekilde süslemiştik. Sehun'un odasını yalnız düzenlemek istediğim için onları hazırlanmaları için gönderdim. Uzun uğraşlar sonucu benim de işim bitmişti. Çok yorulmuştum ama sevgilim için hepsi değerdi.
(Oda böyle bebekler o fotoğraflarda HunHan olduğunu düşünün ulee feels geldi çok tatlı laaannn öhm nys)
Saatlerdir hazırlanıyordum ve sonunda bittiğinde içimden bazı 'bu ben miyim len mq' gibi sorular geçmişti. İyi gözüküyordum bence.
Tam görüntüme bakıp çığlıklar atıyordum ki aşağıdan kapı açılma sesi geldi. Chan'a anahtarı vermemiştim ki ve Sehun'da bu kadar erken gelmezdi. Merak ettiğim için adeta uçarak aşağı indim fakat... İnmemiş olmayı diledim. Sehun ve Suzy yarı çıplak bir şekilde öpüşüyorlardı. O kadar kendinlerini kaptırmışlardı ki evin halini bile fark etmemişlerdi.
Hayal kırıklığıyla merdivenden indim. Beni fark etmişlerdi. Sehun bana şaşkınlıkla bakıyordu daha sonra evi,şekerlemeleri, doğum günü pastasını ve kocaman bir yazıyla 'İYİKİ DOĞDUN OH SEHUN' yazısını gördü. Gözleri dolmuştu gördüğüm kadarıyla.
Ölüm sessizliğini bölen bir ses vardı. Nefret ettiğim o ses.
"Ah Luhancım çok hazırlanmışsınız galiba tüh kötü oldu" diyerek gülmeye başladı Suzy.
"Biliyor muydun aptal aşık Luhan aşkının platonik olduğunu Sehun'un beni sevdiğini ve beni elde edebilmek için iddiaya girerek seni kullandığını? Bilmiyordun değil ah görüyor musun yazık oldu." deyip kahkaha atmaya başladı. Kalbimin sökülüp alındığını hissediyordum.
"Cidden mi Sehun? Her şey onun için miydi? Kullanıldım yani. Ben sana deliler gibi aşıkken hem de. Neden? Neden ben? Sadece çok sevdim seni bu benim suçum değildi Sehun."
"Senin suçundu salak kim dedi sana gel bana aşık ol diye? Evet evet seni kullandım. Saol ya sayende herkesin istediği Suzy'e sahibim aptal evinden siktir olup gidebilirsin şimdi. Sevgilimle sevişeceğiz müsaade edersen haydi."
"Pekala Sehun gideceğim evinden de hayatından da gideceğim. İnsanlar 1 kere aşık olur ve o kişiyi hiç unutmazlar biliyor musun? Ben biliyorum fakat seni unutamasam bile öyle bir saklayacağım ki kalbimin derinliklerine unutmuş gibi olacak. Hoşçakal Sehun hoşçakal."
Gitmeden önce göz yaşlarımı zorlukla durdurarak son sözlerimi söyledim.
"Doğum günün kutlu olsun Sehun. Ve son kez söyleyeceğim seni seviyorum." deyip çıkıp gittim.
Ne yapacaktım ben artık?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Choreographer ¦osh×xlhn¦
Non-FictionSehun ve hayat Luhan'ı yakıp küle çevirdiler. Peki ya Luhan o küllerden geri doğarsa?