Κεφάλαιο πέμπτο

269 35 53
                                    

Ξαφνιαζομαι ενώ τον βλέπω να γίνεται σιγά σιγά καπνός και κοιτάω κάτω βάζοντας τα μαλλιά μου πίσω από τα αυτιά μου.

Αφού το βρίσκω πίσω από τα πόδια του Λουσιφερ το πιάνω και με ένα πρόχειρο κόμπο το βάζω στο λαιμό μου.

Γυρνάω να τον κοιτάξω και έχει αρχίσει να επανέρχεται στα κανονικά του.

"Ούτε καν που νοιαστηκες αν ειμαι Καλά!"του λέω μέσα στα νευρα"Ενω εγω σχεδόν είχα πεθάνει!"

"Πίστεψε με...Για να μαθαίνω καθημερινά αν είσαι καλά ή όχι χρειάστηκε να βάλω τον καινούργιο μου εαυτό να κανονίσει γι'αυτό...Δεν ξέρεις πόσες φορές εκβιασα αγγέλους να έρθουν να σε ελεγξουν...Ο Ζακ ήταν ο μόνος που συνεργάστηκε..!"προσπαθεί να με ηρεμήσει.

"Εσύ έβαλες τον Ζακ να με προσέχει?"τον ρωτάω υποτιμητικά"Εσύ βέβαια δεν μπορούσες είχες ένα βασίλειο να βασιλευσεις!"

Ρολαρει τα μάτια του.

"Σου είπα ή δεν σου είπα ότι ένας διάβολος δεν μπορεί να βρίσκεται στον παράδεισο?"

"Και το πρωί πως ήσουν άνετος?"

"Είχα άδεια από αρχαγγελο!"

Ανεβαίνω πάνω στο κρεβάτι και κάθομαι οκλαδόν με σταυρωμένα χέρια.

"Πως γίνεται να έγινες εσύ βασιλιάς της κόλασης?"τον ρωτάω..

"Εμ...λίγες μέρες μετα που έπεσε ο πατέρας μου κατέβηκε και κανονισ-"τον διακόπτω.

"Ώστε αυτό έκανε?"λέω σιγανά και κοιτάω κάτω.

"Τι?"προσπαθεί να ανακαλύψει τι είπα.

"Τίποτα άστο..."λέω και προσπαθώ να καλυφτω.

Ανασηκωνει τους ώμους του και πηδάει πάνω στο κρεβάτι.Πέφτει με την μούρη στα μαξιλάρια μου όπως συνήθιζε να κάνει.

21 χρόνων μαντραχαλος και ακόμα να σοβαρευτεί..

Σκέφτομαι ξέροντας ότι το έχει ήδη διαβάσει.

Σηκώνει το κεφάλι του και με κοιτάει γελώντας.

"Ακόμα και ανωριμος σαρεσω!"λέει χαλαρά και ξαναριχνει το κεφαλι του στο μαξιλάρι.

Έχω γουρλωσει τα μάτια μου και πιστεύω ότι έχω κοκκινησει κιόλας..

"Σε βλέπω σαν φίλο Λουσιφερ και το ξέρεις καλά!"λέω περισσότερο στον εαυτό μου.

Ξανασηκωνει το κεφάλι του μη πιστεύοντας ότι ξεστομησα πριν λίγο.

"Απέδειξε μου το τότε!"λέει σηκώνοντας το φρύδι του.

The FallenWo Geschichten leben. Entdecke jetzt