Κεφάλαιο πρώτο

776 57 57
                                    

Διαβάστε το γιατί έκανα μια αλλαγή...Δεν μπορούσα να βρω κάποια να παίζει ως την Κόρα οποτε αλλαξα λίγο τα χαρακτηριστικά της😊😘
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Τον θυμάμαι από πολύ μικρή..Από τότε που πήγα για πρώτη φορά στο σχολείο για να μάθω ότι χρειάζεται για να είμαι ένας σωστός άγγελος.Διέφερε απ'όλους και αυτό φαινόταν πολύ.
***
Κρατάω τη μαμά μου από το χέρι σφιχτά και ανοιγοκλείνω τα μάτια μου πολλές φορές για να σιγουρευτώ ότι δεν θα με αφήσουν εδώ..Την κοιτάω με γουρλωμένα μάτια και εκείνη γελάει με την έκφραση μου.

"Είναι αξιολατρευτη όταν δεν θέλει να μείνει καπου"λέει στον πατέρα μου και εκείνος με κοιτάει για λίγο και ύστερα με πλησιάζει

"Μην ανησυχείς γλυκιά μου!Δεν θα μείνεις για πάντα εδώ..μονο μέχρι το μεσημέρι.Εδώ θα γνωρίσεις πολλά παιδάκια και θα κάνεις φίλους.Θα δεις θα σου αρέσει."

Χαμογελάω με όλη μου την παιδική χαρά και τον αγκαλιάζω όσο μπορώ με τα μικρά χεράκια μου.

Η μαμά φτιάχνει την κοτσίδα μου.Τους κοιτάω για ακόμα μια φορά καθώς δεν θέλω να φύγουν.

Όταν κοιτάω τα άλλα παιδάκια διακρίνω ένα παιδάκι στην άκρη του δωματίου μονο του.

Έχει κατάμαυρα μαλλιά και κατράμι μαύρα μάτια.

Λέω ένα ουαου από μέσα μου και καταλαβαίνω ότι το παιδάκι με κοιτάει τόση ώρα.

Με πλησιάζει χαμογελώντας με όλα του δοντάκια αν και κάποια λείπουν και έχω φοβηθεί πάρα πολύ.Τι πρέπει να κάνω?

"Γεια!Με λένε Λούσιφερ!Είμαι ο πιο μικρός γιος του Θεού και θα γίνω ένας αρχάγγελος!"μου δίνει το χέρι του.

Κοιτάω του γονείς μου και εκείνοι μου γνεφουν θετικά.

"Γεια"λέω όσο πιο σιγανά μπορώ"Με λένε Κόρα και είμαι κόρη των Χέιλ."δίνω και εγώ το χέρι μου.

"Ουαου δε εχω ξαναδεί κάποιον με τόσο φωτεινό χρώμα μάτια"γουρλωνει τα μάτια του"Ο μπαμπάς λέει ότι δεν ξέρει γιατί εγώ έχω μαύρα μαλλιά και μάτια..κανείς άλλος δεν έχει μαύρα μάτια.."

"Εγώ έχω τα μάτια του μπαμπά και τα μαλλιά της μαμας"λέω πιο ελεύθερα αυτή τη φορά και τρέχω δίπλα του που προχωράει πιο μέσα στο δωμάτιο."Και κοίτα αυτό!"λέω πιο σιγανά και βάζω τα χέρια μου γύρω από τα μάτια μου ώστε να υπάρξει σκοτάδι γύρω τους.

Το σαγόνι του πέφτει στο πάτωμα και αμέσως βάζει τα χέρια του γύρω από το στόμα του.

The FallenTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang