Κεφάλαιο τέταρτο

273 33 40
                                    

Ανοίγω τα μάτια μου και πετάγομαι έξω από το κρεβάτι..βγαίνω έξω από το δωμάτιο μου και ψάχνω να βρω αν κάποιος είναι στο σπίτι.

Μόλις μπαίνω στην κουζίνα βλέπω τη μητέρα μου.

Ένα μεγάλο βάρος φεύγει από πάνω μου και πάω να την αγκαλιάσω.

"Μαμά είδα έναν απαίσιο εφιάλτη!"ξεκινάω να της εξηγώ την κατάσταση μου"Είδα ότι ο Λουσιφερ διώχτηκε από τον Παράδεισο!"της λέω ενώ την αγκαλιάζω έχοντας πειστεί ότι ήταν απλά ένα όνειρο.

"Γλυκιά μου..."μου λέει ενώ χαϊδεύει το κεφαλι μου"Ο Λουσιφερ πράγματι διώχτηκε από τον Παράδεισο..Αλλά λιποθυμησες απο το σοκ και σε έφερε σπίτι ο Ζακ!"μου λέει με τη φωνή της να τρέμει.

Ούτε εγώ το περίμενα αγάπη μου...Δεν μπορώ να πιστέψω ότι αυτό έγινε!

Σκέφτεται η μητέρα μου και την κοιτάω στα μάτια.Αφήνω τα χέρια μου από πάνω της και βγαινω έξω από το σπίτι.

Πηγαίνω σε εκείνο το σημείοπου είδα στο "ονειρο" και καθώς το πλησιάζω παίρνω φορά τρέχοντας.

Είμαι ένα βήμα μακριά από την άκρη όταν κάποιος πέφτει πάνω μου με όλη του τη δύναμη.

Βλέπω τον Ζακ πάλι.

"ΖΑΚ ΦΎΓΕ ΑΠΌ ΤΗ ΜΈΣΗ!"φωνάζω στο πρόσωπο του χτυπώντας τον....ή μάλλον προσπαθώντας να τον χτυπήσω με όση δύναμη μου είχε απομείνει.

"Δεν θα σε αφήσω να το κάνεις αυτο!"πιάνει τα χέρια μου και τα κρατάει στα δικά του ενώ τα δάκρυα μου εμφανίζονται πάλι"Δεν νομίζω ο Λουσιφερ να σε άφηνε να το κάνεις αυτο!"λέει μετά από λίγο και μόνο στην θύμηση του γεγονότος τα δάκρυα φεύγουν ποτάμι από τα μάτια μου.

Είμαι καταδικασμένη....

Σκέφτομαι τελικά και τα παρατάω όλα για να συγκεντρωθώ στο κλάμα.

Ξέρω ότι δεν θα με βοηθήσει και πολύ το κλάμα...Αλλά μόνο αυτό μπορώ να κάνω μέχρι στιγμής.

3 χρονιά αργότερα
***
Σας φαίνεται ότι προχωράω πολύ?Μπα απλά δεν ήθελα να δείτε εμένα να προσπαθώ να αυτοκτονήσω επί τρία χρόνια..αρκετό δράμα σας έδωσα
***
"Ζακ ειμαι εντάξει..Αλήθεια"του λέω και προσπαθώ να τον ξεφορτωθώ

"Μπα...Δεν σε πιστεύω...σχεδόν 3 χρονιά τώρα προσπαθείς να αυτοκτονήσεις..Δεν νομίζω να το ξεπέρασες ακόμα!"μου λέει και σηκώνει τα φρύδια του.

Γελάω λίγο και συνεχίζω τη βόλτα μου με τον Ζακ να με ακολουθεί συνέχεια για να μην κάνω καμία βλακεία.

The FallenTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon