~~İyi okumalar ~~
Yine sabah sabah alarm sesi ile uyandım . Alarm sesim GD-Untitled şarkısıydı ve nalet olsunki şarkı muhteşem olduğu için rahatca uyanabiliyodum .
Yataktan kalkdım ve kendime gelmek için bi süre olduğum yerde dikildim . Şu an sabahın 6 sı ve havada hafif soğuk var ve kuş sesleri fln . Okulun başlamasına 2 saat var yani aceleye flnda gerek yok kkk .
Banyoya gidip elime yüzüme su çaldım . Yaz mevsimini o kadar çok seviyorumki kışın soğuk olduğu için suya fazla dokunmazdım ama yazın çok fazla bakımlıyım .
Dolabın kapağını açıp diş fırçamı çıkarttım ve dişlerimi fırçalamadan önce diş macunuyla suya tuttum . "Allahım sen insanları şu gıcıklıkla sınama ya Rabbim!" Dedim çünkü macun diş fırçasından kaydı! Kkkkk.
(Y/N yaşamayan yoktur hehehee )
Odama gidip akşamdan hazırladığım okul ünifomamı üstüme geçirdim
(Y/N üniforma bu kızın yüzünü saymayın hei olarak şeydin shsoen)
Saçlarım kısa olduğu için kendi haline bıraktım çok az makyaj yaptım . Aynanın karşısına geçip kendime baktım ve "Ya okulun en güzel kızıyım diye egolu diyip duruyolar anlamıyorum ki " diyip güldüm saate baktığımda az kalmıştı .
Çantamı alıp hemen kapıya doğru koştum ve ayakkabılarımı giyip evden çıktım otobüs durağında bi 10 dk fln bekledikten sonra otobüsün gelmesiyle hemen binip kartı bastım ve bi yere oturdum .Yanıma baktığımda çok yakışıklı siyah gözlü, koyu kahverengi saçlı ve kaslı bi çocuk görmemle ağzımın çok hafifte olsa açık kalması şaşırılcak bişey değildi .
Çocukta bana baktı ve göz göze geldik ben kafamı çevirdim ama onun hala bana baktığına adım gibi emin !. Kafamı 15-20 saniye sonra çevirdiğimde saniyelik bacaklarıma baktı ve ' hmm' bakışını etrafta gezdirdi (Y/N tmm vurmayın bende anlamadım yada yazdığım şeye IQ'm yetmiyo sksjsjdhdomsvx)
Otobüs durdu ve hemen indim çocuğun üniforması benimkiyle aynı ve demekki aynı yerde indiğimize göre bu okuldan . Okulun bahçeside Dambi yani en yakın arkadaşımı görmemle onun bana benim ona koşmamız bir oldu .
Sınıfa girdik hoca gelmemişti ve Danbi'ye dönüp "Ders boş m-"diyemeden Danbi bana sevinçle "BU GÜN İLK 3 DERS BOŞŞŞ!! HAHA!" Dedi ve mutluluğumla ona sarıldım sonra yerimize oturduk . Derste konuşduk önceki konuları fln gözden geçirdik ve zil çaldı herkezle birlikde bizde çıktık .
Ben kantinde yer kapmak için koştururken bi çocuğun masasına çarptım ve yere düştüm . Onun kolasıda üstüme döküldü . Kafamı kaldırdığımda o kara gözlü çocuğu görmemle hem utandım hemde şok geçirdim . "YA! KOLAMI DÖKTÜN ! AZ DİKKAT ETSENE GERİZEKALI!!!" diye bağırınca cevap vermedim ..... şuanlık . Yerden kalkdım kola şişesi elimdeydi üstümü sirkeliyip " yaa gitti üstümm" dedim
Ve çocuğa dönüp şişeyi hızla masay çarptım ve "Ay al kolanı olan bana oldu kolana değil bi kere !" Dedim . Çocuk sinirle kalktı ve beni itip gitti . Bende arkasından bakabilmiştim sadece...
👩🎓👩🎓👩🎓👩🎓👩🎓👩🎓👩🎓👩🎓👩🎓
Okul bitmişti tam 16 saatin ardından hergünki gibi yorgun şekilde eve yürüyodum .
Yollar temizdi ve yaz olduğu için hava ılıktı ve güzel bi görüntü vardı havada . Turuncu , pembe ve mavi....Türkiyeden geldim geleli çok özgürdüm . Fakat ülkem gibisi yok diyebilirim .
Issız ,küçük ,sokak denemiycek kadar mini olan bi yolda yürürken arkamdan ayak sesi duydum . Ama bu ses kuşkulandırıcı bi ayak sesiydi . Biraz durdum ve ben durdukdan 1 saniye sonra oda durdu .
Takip edildiğimi anlayınca önce yavaş yürüdüm ve gözlerimi kapatım üçe kadar sayıp koşmaya başladım . Ama 5 bilemedin 10 adımdan sonra biri beni tuttu ve gerisi karalık ......
◆_◆ || ¥-¥ || ~_~ || ×-×
Gözümü açtığımda ilk önce buranın karanlık olduğunu sandım fakat kafamda kese kağıdı olduğunu anlamam uzunsürmedi açıkcası .
Hemen bağırmaya başladım
"İmdaat!! Kurtar-onbonooo!"
Bağırırken kese kağıdının üstünden bi el ağzımı tuttu için doğru dürüst bağıramadım bile.Bana "sus! Kese kağıdını açıcam ama susucaksın ..... Gerçi istediğini yap kimse duyamazda maksat güzel kulaklarım" dedi o çocuğun sesine benziyodu .
Kafamdaki kese kağıdını çıkarttı ve hem o hemde ben şaşırdım çünkü bu o çocuktu!!
"Sİ*TİR!!" diye bağırdı telaşla . Ben ona "Bırak beni pislik herif !"
Diye bağırdımAma o odada tur atarken bişey demeden sadece durup bana öldürücü bakışlar attı
Bana "Gerizekalı ben senin kafana arkan dönükken taktım o şeyi !" Dedi benim olduğuma şaşırmış demekki ... Hihi- ona baktığımda düşüncem yarıda kaldı çünkü ürkütücü şekilde üstüme doğru geliyodu ben ;
"Heyy! G-gelme ! Ya !" Diye titrek ve korkak bi şekilde hafif bağırırken bana eğildi ve elinin tersiyle yanağımı okşamaya başladı tabi bende çırpınıodum ama ipler...çok sıkı! LANET GİRSİN OF!
Çocuk konuşmaya başladı :
"ama olmuşla bitmişe çare
Yok güzelim" diyip
Sırıttı . Bende "Lütfen." Diyebildim kısık sesle ama nafile . Bunu dedikten sonra gidip
Koltuğa oturdu .Umarım beğenmişsinizdir ~
Lütfen oy atıp yorum yapın
İnşallah tutar sizi seviyorum ...Benden size gujbfdgujvd
🌸🙌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TORTURE >JJK-•••
FanfictionAma yarından sonra güzel vücuduna herşeyin bu kadar yakışması kolay olmuycak . (Jungkook)