7. BÒLÜM

5.5K 268 46
                                    

Alarmın adeta 'hei! Kalk!' Iye cırlarcasına çıkan sesiyle uyandım bu günede .
Bu gün pazartesi . Benim naletli günüm olucak bu gün . Acı çekicem , üzülücem , rezil olucam bu gün ...

Yatakta doğruldum ve cama doğru baktım . Hava bu gün güzel olucak ama ruhlara yansımıyacak .
Düşüncelerimden ayrıldım ve kalkıp banyoya gittim önce şekil tutsun diye ördüğüm saçımı açdım . Saçlarìm yumußaktı ve şekli kolayca tutmuß çok gùzel olmuştu .
Saçlarìmıaçtıktan alttan toplayıp elkmi yüzümü yıkadım . Diğer rutin işlerimde bitince gidip üstümü giydim ve yemek yedim ve kshvsltıdan sonra iyce hazırlanıp okula gittim . Okula vardığımda okulun serseri kızları dışarıdaydı .

Bi şey konuşuyodular toplanıp . Kesin kavgadır !
Içten içe kızları düşünürken birden uzaktan gördüğum kişiyle yüzüm asıldı . Kimmiydi ? .... Jungkook !
Onu görünce olabildiğince hızlı yürüdüm ve sallanmamaya özen gösterdim çünkü çok fazla erkektiler ve ben bu gibi grupların önünden geçerken hep böyleyim .

Birde orada JK var ....
Hızlı hızlı sınıfa doğru çıktım sınıfta Danbi yoktu ! Ne yani bi günüm bomboş mu geçicek ? Gecikmiştir o mal ya

Ben Danbiye içten içe kızarken sınıfa Danbinin gormesiyle ben adeta comuştum -bu gün olucaklara rağmen hala mutluyum-
Ve olduğum yerde ritim tutturarak 'çekilin ordan bir bela geliyor' ! Diyeşarkı söyledim . Danbide kahkahayla yanımda geldi
"Eee?"
Dedi benden anlatmamı beklercesine .
"Ha?"dedim anlamadım çünkü .
"Niye okula gelmdin geçen hafta kaç gün ?" Dedi .
Ona yalan konuşucaktım ... en sevdiğim arkadaşıma yalan .....
"Hastaydım 3-4 gün gelmedim ."
"Sıkıntııdan dişlerim sarardı okulda!" dedi danbi .

Biz konuşurken bi anda zil çaldı .
Çabuk başladı bu sefer ??

Sınıfa hoca geldi . Birde bir jungkook beni hem merak hem korku saldı içimi bi anda . O tarafa bakmak istemedim bile başka taraflara bakdım ve hocanın konusmasıyla şoke oldum "Eveett! Çocuklar bi çoğunuzun sevdiği arkakaşıJeon Jungkook bu sınıfa transfer oldu . Ve senenin okulun geri kalanında berabersiniz ." Bu dedikleri benim için duygu katliamıydı adeta !

Hoca Jungkook a kendini tanıtmasını söyledi ve o da" meraba ben Jungkook bu sınıfa yeni transfer oldum iyi anlaşalım .... oldukça" dedi ve boş bi yere oturmadı benim yanımdan Danbi yi kaldırıp kendisi otudu . Eminim Danbinin umrunda değil . .çünkü Danbi bana kaş gòz yapıyodu.
Bu beni nedensizce mutlu ediyodu ve utandır mıştı . bu yüzden jk dan uzaklaşmıştım . Hocanın derse başlamasıyla herkez sustu ve pür dikkat dinlemeye başladı . Bende .
Ders de hoca Jungkook u kaldırdı ve " Jungkook sen çöz" dedi Jungkook da oflayarak kalktı ve tahtaya gitti .

Arkasını dönüktü . Onu incelemeye başladım .vücudu ne az ne çok kaslıydı çok çekici duruyody . O muzları ne geniş ne de dar ve buda çok çekici . Okul formasının gömleğiyle daha da çok çekici durmuş vücudu ..... neden böyle düşünüyorum ben? Sanki ona aşık mışım gibi . Ondan hoşlanıyorum gibi ....

Jungkook soruyu çözdü ve gelip oturdu . Doğru çözmüş "Omo! Bu soruyu ben çözemiyorum-" dedim cümlemi bitirmeme izn vermeden "beyni olanlar çözer sadece" dedi ve önüne döndü . Çok saçma bi zamanda laf soktu salak !

⏱⏱⏱⏱⏱⏱⏱⏱⏱⏱⏱⏱

Okul çıkışı yanıma Jungkook ve yanında 3 kız yanıma gedi . Kızların hepsi bi sürtüKK !!

"Dediğin o sürtük bu mu Kook ?" Dedi Jungkook un yanında olan kız .
"Evet bebeğim . Bu aralar hep peşimde . Göster şuna gününü . Ben bir kıza vuramam saygım vardır benim ." Dedi ve bana gizlice intikam alırcasına hafif bi sırıtış attı .
Kız "seni sürtük sen benim Kook ' uma nqsıl bakarsın ?! Aish! Nasılda çirkin !" Dedi ve bana diğerlerinden daha çok yaklaştı Jungkook a baktığımda gidip bahçedeki herhangi bir banka otururmuş uzaktan bizi izliyodu . Hemde gülerek .... Rahatca ....

"Senin Kook' unun prşinde dolaşan yok seni sürtük si*tir ol ve git başımdan .. 10 kişi gelsen yine bi bok yapamazsın "dedim. ben bi kızla kavgaya girsen 10 kişi gelse hrpsini döverdim . Türk kızıyım be ben . Küçükken karete eğitimi almıştım 3 yıl boyunca . Bu karatemi neden Jungkook a göstermediğimi sorarsanıcda .... bilmiyorum karşı koyamıyorum . Ona gücüm yetmez benim .....

Kız bana "öylemi ?" Dedi ve kahkaha attı . Kavgayı o başlatmalıydı ki disiplinden o yesincezayı .
Ben kızın dibinde gülüşünü izlerken
Danbinin bu tarafa koştuğunu gördüm . Kavga daha zevkli olucak sanırım . Danbi gelip " Aish burada ne oluyo ?" Dedi ve ben onu kolundan tutup arkama attım . Anlamıştır heralde kavga oluşağını .

Kız "sen dur şimdi!" dedi ve gülmeyi bırakıp saçımı kökünden çekmeye başladı ben bunu yapmasıyla afallandım ve 3-4 saniye bişey yapamadım . Daha sonra bende kızın karnına dirseğimle vurdum ve kendi acısından beni bıraktı . O kıvranırken saçını tutup önüme aldım onu ve bana doğru gelen arkadaşına karşı savunma yaptım . Ikiside üstüste düştü. Diger kız baktığımda Danbi kızı perişan etmiş di . Kendiside dayak yemiş ama diğeri daha çok .

Kızlar oldukları yerde kıvrılırken bizde yorulmuş şekilde duruyoduk karşılarında . Jungkook beni kızlara dövdürtemedi ....

Etrafımıza birsürü kişi toplanmıştı
Ve ' oOooooOooooOOOO' sesleri yükseliyodu .
Şu an korkuyodum . Ama kızlardan değil Jungkook' dan . Bu korkumu düşünürken herkezin içinden bana doğru sinirle yürüdüğünü gördüm
Yanıma geldi kolumdan beni tutup sürükledi . Danbi bana ve Jungkook a bağırıyodu "yaa! Bırak onu!. Hei!"

Beni müzik odasına getirdi ve kapıyı kilitledi . Camlarıda kapattı . Perdeyide .
Şu an ki korkumu cin görsem yaşamam galiba .
"Seni madem bi kız dövemiyo ben yaparım kendi işimi" diyip geldi ve saçlarımdan tutup kafamı eğdi . Kıza yaptığımı yapmaya çalıştım ama o benden daha güçlü . Kollarımı tutu ve büküp itti beni . (Kavga yazarken böyle tuhaf şeyler çıkar bende sjsjsjs)
Ben onun beni itmesiyle düştüm

Yanıma eğilip kollarımdan kaldırdı ve tokat attı . Kemerini çıkarttı .
"Lütfen !" Diye ağladım
"Sen bana bunları yaparken ben sesimi çıkartmazdım . Sana ne oldu ? Ne oldu ha ? Çok mu acıyo canın ? Eski srvgilin de çekicek bunları emin ol bu yeterli değil benim için"
Dedi ve kemeriyle 3 kez vurup durdu . Kemerini taktı ve bişey demeden gitti

Bu bümde kookie yi cani yaptım . Çok özür dilerim ama hikayenin konusu bu sjsjsjj
Yakında yeni kitap çıkartıcam onuda merak edin bidahaki bölümle birlikte . Ve hatalarım varsa affedin yazma konusunda pek iyi olduğumu düşünmüyorum :)

Sizi çoook seviyorum
Bb 😙😙😙





TORTURE >JJK-•••Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin